Olen intuitiivinen ajattelija, introverttimies, sigma ja olen niin älykäs, etten löydä vertaistani seuraa mistään
Kommentit (39)
Ja kirjoitat Vauva-palstalle? Jo on älykästä
Minulla on tuollainen mies, mutta on kyllä komeakin. Oletko mahdollisesti isovarpaan näköinen, ja yrität syyttää älykkyyttäsi siitä, ettet löydä seuraa?
Miten alfa-ja sigma-mies eroaa toisistaan? Alfa-miehestä muut ajattelee, että se on kova jätkä ja sigma-mies uskoo yksinään olevansa kova jätkä.
Ihan oikeaan paikkaan olet siinä tapauksessa tullut avautumaan.
Sori, minä olen tämän palstan älykkäin. Ei sinä!
Minä taas olen niin älykäs, etten itsekään tajua sitä...
Minulla on tuollainen puoliso. Ihana onkin, ja komea. Olemme molemmat Mensan jäseniä.
Kannattaa juoda alkoholia, se tekee sinusta typerämmän ja ekstrovertimman. Löydät seuraa helpommin.
Jos huippuälykäs on neurologisesti normaali (ei mitään autismia tms.) hän pystyy kyllä hyvin tulemaan toimeen normaaliälykkään kanssa.
Kun taas moni älykkyydeltään hiukan keskivertoa heikompi kuvittelee olevansa huippuälykäs, koska ei tule toimeen "taviksien" kanssa.
Mikset vietä aikaa vaikka mensalaisten kanssa tai mene yliopistoon jonnekin fysiikan laitokselle tms etsimään seuraa? Onhan niitä kaiken maailman järjestöjä ja tapahtumia neroille. Et yksin ole, vaikka vähemmistöön kuulutkin.
Mikä vtun sigma? Kreikkalainen aakkonen?
Suomiakat ei osaa kuin valittaa, huutaa ja heilutella Pride-lippuja. Keskustelu oikeista asioista on mahdotonta. Kansanvaihto etenee kovaa vauhtia Euroopassa. Ja miten suomiakat keskustelee aiheesta? Huutamalla rasismista... M28
Vierailija kirjoitti:
Jos huippuälykäs on neurologisesti normaali (ei mitään autismia tms.) hän pystyy kyllä hyvin tulemaan toimeen normaaliälykkään kanssa.
Kun taas moni älykkyydeltään hiukan keskivertoa heikompi kuvittelee olevansa huippuälykäs, koska ei tule toimeen "taviksien" kanssa.
Kuinka hyvin osasitkaan kuvata tuossa jälkimmäisessä lauseessa nykyhallituksen ministerien ja eduskunnan suhdetta salissa. Samoin EK:n ja palkansaajien suhdetta.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ei osaa kuin valittaa, huutaa ja heilutella Pride-lippuja. Keskustelu oikeista asioista on mahdotonta. Kansanvaihto etenee kovaa vauhtia Euroopassa. Ja miten suomiakat keskustelee aiheesta? Huutamalla rasismista... M28
Tämä!
Aijaa. Minä taas olen törmännyt kaltaisiisi älykköihin monen monituista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät ovat liberaalimpia kuin populaatio keskimäärin. Älykäs sopeutuu uusiin tilanteisiin helpommin. Pridessä on enemmän älykkäitä kuin persuissa. Älykkäällä ei myöskään ole tarvetta käyttää alatyylistä kieltä.
Sinun kirjoituksestasi hohkaa matala älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Melko hienosti yleistät ja vielä puhut naisista halventavalla sanalla. Toisaalta myös ne vähemmän älykkäät yksilöt (miehet sekä naiset) ovat niitä äänekkäämpiä ja viisaat pysyvät hiljaa, koska melulla, vihalla ja kontrollilla ei saa mitään aikaan -historia on todistanut sen monta kertaa.
Kerro minulle mitä on filosofia`?