Mistä rintaliivit pienellä ympäryksellä?
Mulla on nyt aito probleema koska kohta joudun juoksemaan tissit valtoimenaan kun rintsikoita ei löydy :D
Olen ilmeisesti rungoltani jotenkin harvinaisen ohut ja tarvitsen rintaliivit kokoa 65B ja on siinä ja siinä tarvitsisiko kupin olla C. Mun luottomesta HM on nyt lakannut myymästä tuota kokoa ja olen tilaillut vaikka mistä puljuista tässä kesän aikana uusia testiin ja kireimpiin hakasiin vedettynäkin tuntuvat isoilta. Ympärystä 60 ei tarvitse sitten unelmoidakaan löytyvän.
Mistä te muut kapeat olette löytäneet omanne? Mitä merkkejä tai kauppoja kannattaa suosia?
Kommentit (10)
Laita googleen hakuun bra 28 ja kuppikoko, maailmalta löytyy. Itse olen metsästänyt 60D, mutta istuvan mallin löytäminen on ollut hankalaa.
Urheilurintsikat löytyi shock absorberilta, teinille löytyi M&S, mutta ei enää isompia kuppikokoja.
Panache vai miten kirjoitetaan.
Jos budjettia riittää, niin thelittlebrashop.
Brittiläisistä verkkokaupoista ainakin, brastop.com, bravissimo (näillä vissiin kivijalkamyymälöitäkin siellä).
Onko Lumingerilla noin pieniä kuppeja? Ympärysmitta on.
Tuota Changeä olen tutkinutkin, mutta epäilytti kun siellä tarjottiin kooksi mittojen perusteella 65D tai 60DD. Siellä vissiin vähän eri mitat kuin muualla.
Nämä muut olikin uusia tuttavuuksia- kiitos! Pitää heti katsella valikoimaa :)
Vierailija kirjoitti:
Brittiläisistä verkkokaupoista ainakin, brastop.com, bravissimo (näillä vissiin kivijalkamyymälöitäkin siellä).
Briteistä ei kannata tilata,tulee liikaa extra kuluja brexitin takia.
Cubukselta ja Funky Ladysta olen ostanut 65 ympäryksellä ja Changelta 60. Marks and Spenceriltä sai myös rintsikoita pienellä ympäryksellä, mutta Sokos on luopunut tuotemerkistä.
Nykyään käytän lähinnä toppimaista rintaliiviä, jotka olen ostanut Cittarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Briteistä ei kannata tilata,tulee liikaa extra kuluja brexitin takia.
Pakko niitä kuluja on maksaa, jos suomesta tai eu:sta ei löydy sopivaa kuten pinen ympäryksen rintsikoissa usein on.
Sama ongelma! Koko pitäisi olla 60B, joo ihan auttamattoman pieni. Mutta erikoista, että esim. new yourkerista löytyy hyvin xxs-kokoisia vaatteita, mutta rintsikoiden ympärysmitat alkavat koosta 70!
Change