Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippii, uskalsin kuntosalille ensimmäistä kertaa!

Vierailija
03.04.2007 |

Pitkään mietin, mutta viimein uskaltauduin. Olin kyllä niiin sormi suussa ja pihalla, mutta sain sentään varattua henkilökohtaisen opastusajan, ja vähän veivattua kuntopyörää, löysin pukuhuoneet ja saunan ja kattelin vähän paikkoja.

Siitä se lähtee!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tyhmä?) Sittenhän minäkin voisin kiinnostua (saunafani)

Vierailija
2/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tästä selvisin, niin uskon kyllä että tulee lähdettyä jatkossakin, ja kun tosiaan sen harjoitusohjelman ja opastuksen saan, niin kyllä tulee varmasti käytyä.

Meidän kuntosalilla ainakin on sauna, ja uskoisin että lähes kaikilla muillakin, kun tää millä mä käyn ei oo hienoimmasta päästä.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat vaan tehdä raskailla painoilla lyhyitä sarjoja, niin saat jotain hyötyäkin salilla käymisestä.

Vierailija
4/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti sekaan vaan! Muakin aina jännittää uudella salilla, vaikka olen urheillut ja liikkunut enemmän ja vähemmän aktiivisesti puolet elämästäni. Mulla aina vie pari käyntikertaa, että pääsee uuden paikan ja laitteiden kanssa sinuiksi ja pääsee eroon siitä tunteesta, että on vähän pihalla ja säheltää ja kiinnittää muiden huomion.

Ja tosiaan, tee kunnon painoilla ja muista joka kerta lisätä toistojen määrää tai vastusta niin tulee jotain tuloksiakin! :)

Iloista kuntoilukevättä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän