Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa isoa naista vaateongelmissa. MIstä kivoja 54-56 kokoa

Vierailija
12.04.2007 |

Olen katsellut kuinka monesti itseänikin isoimmilla naisilla on kivoja nuorekkaita vaatteita, mutta mistä niitä saa? Itse asun maalla, eikä täällä ole juuri vaatekauppoja ja tilailen elloksesta. Mutta ne on monesti todella huonoja rytkyjä. Olen suuntaamassa Tampereelle ostoksille, mihin liikkeisiin suosittelisitte? En kuitenkaan voi hirmuisen kalliita ostaa. Kesällä on juhlia tiedossa ja jo ahistaa, mistä löydän vaatteet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyviä esim lorella,mode-xl yms

Vierailija
2/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö mieleistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku liike, missä myydään vain isoja kokoja, ne on kunnollisia ja oikein leikattuja. JOtku Kaapahlit on vaan hihat pidennettyjä ja helma levennettyjä -versioita niistä pienistä vaatteeista.

Vierailija
4/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyviä vinkkejä. Laihdutus tietenkin paras, mutta kun ei meinaa onnistua. Täytyy alkaa nyt selaileen noita nettiliikkeitä aluksi. t. ap

Vierailija
5/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakepille (34/46) taas ei mitään.

Vierailija
6/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan on kohtuu hintaisiakin.....ja " trendikkäitä"

Vierailija
7/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunista sanoa toista norsukokoiseksi. Niin kauan kuin ehtii laihtua haluaisi laihduttava lihavakin pitää kivoja vaatteita.

Vierailija
8/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa myös lyhyitä kokoja. Ja pitkiä kokoja sille kukkakepille =)

Siis kun on tämmöinen 52/54 kokoinen mutta lyhyt - siis pullea, niin 52/54 koko on älyttömän pitkä (esim. housut, ostan caprit niin ovat sopivat =)... Klingelistä saa isoa kokoa lyhyempänä kuin se olisi normaalisti (lyhyet mallit tarkoitettu 164cm lyhyemmille). Ja samoin on myös normaalia pidemmille omat koot.

Vierailija
9/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Tampereella oli ainakin pari vuotta sitten pulju nimeltään Spesiaalikoot AB (vai olikohan se OY, kuitenkin..), jossa myydään spesiaalikokoisille kuteita. Itse ostin sieltä kengät (siro 43-44), siellä oli miehille ja naisille, pienille, mut enimmäkseen kai isoille ja pitkille, pitkäjalkaisille etc.. Kandee tsekata jos on vielä olemassa..

Vierailija
10/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla on esim. Almiaa, Proformaa, Olsenia ja Stockan omaa Global Plus (tai joku vastaava).

Lorella myy mm. Almiaa.

Lisäksi Aleksanterinkadulla on By Marja: saa tilauksesta omilla mitoilla.

Ja sitten tietty KappAhl, H&M, Lindex ym.

Almia ja kumppanit ovat tietty arvokkaampia mutta tosi ihania vaatteita. Kaikki Almiani olen kuluttanut loppuun asti.

Hauskaa ostospäivää! Toivottavasti löydät kivoja vaatteita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme