Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän päivän köyhä joutuu katselemaan mainoksia Youtubesta

Vierailija
11.08.2025 |

Nykyaikana köyhyyden rajana voi pitää sitä jos ei ole varaa Youtube Premiumiin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös brave selaimella jos kahtoo niin välttyy mainoksilta?

No kuka hitto haluaa jollain kämäisellä selaimella katsella kun on iso televisio jossa Youtube-sovellus? Ihan erilainen kokemus.

Youtube on jollekin "kokemus". Anna mun kaikki kestää

Vierailija
22/28 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku hikikomorinörtti tulee lässyttämään jostain adblokkereista ikäänkuin mua kiinnostaisi pätkääkään tunkata sellaisten kanssa tai katsella youtubea hikiseltä tietokoneen ruudulta 😂

No kato siltä hikiseltä luurin näytöltä, mulla on kaikenmaailman estot enkä osta mitään, eikä ole mainoksia!

Terv Vanhuskaappinörtti! joka osasi estää mainokset kun olit kiilto isäs silimissä vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin vähän aikaa sitten katsella hetken  Youtubea kirjautumatta omalle Premium-tilille, sehän on aivan karmea kokemus. Tuskin jaksaisin katsella juuri ollenkaan jos pitäisi katsella niitä jatkuvia mainoksia.

Miksi mun pitäisi edes katsoa Youtubea? Kerro, ja köyhän ei tarvi katso mitään mainoksia, kun ei ole rahaa ostaa mitään.

En ole ihan rutiköyhä, mutta yritän olla ostamatta mitään paljon mainostettua tuotetta, koska siinä on jotain vikaa, kun ei muuten ole menekkiä😏

Vierailija
24/28 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku hikikomorinörtti tulee lässyttämään jostain adblokkereista ikäänkuin mua kiinnostaisi pätkääkään tunkata sellaisten kanssa tai katsella youtubea hikiseltä tietokoneen ruudulta 😂

Sen sijaan katselet tubea kymmenen sentin mininäytöltä silmät ristissä. Ymmärrän.

niiiiii koska se on kätevää sillai, voi löhöö samalla siinä soffalla ja kietoo bissee....

Vierailija
25/28 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan katselet tubea kymmenen sentin mininäytöltä silmät ristissä. Ymmärrän.

75 tuuman televisiosta enimmäkseen

hahahahahahhahaha ei sun betonikuutioon ees mahdu niin isoa ruutua!

Vierailija
26/28 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin vähän aikaa sitten katsella hetken  Youtubea kirjautumatta omalle Premium-tilille, sehän on aivan karmea kokemus. Tuskin jaksaisin katsella juuri ollenkaan jos pitäisi katsella niitä jatkuvia mainoksia.

Miksi mun pitäisi edes katsoa Youtubea? Kerro, ja köyhän ei tarvi katso mitään mainoksia, kun ei ole rahaa ostaa mitään.

En ole ihan rutiköyhä, mutta yritän olla ostamatta mitään paljon mainostettua tuotetta, koska siinä on jotain vikaa, kun ei muuten ole menekkiä😏

No nyt olet löytänyt mainostamisen ytimen. Mitenkähän ihmiset tietäisivät mitään tuotteista, jos mainoksia ei olisi? Taitaa olla sunkin aika mennä töihin tekemään jotain hyödyllistä

Vierailija
27/28 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt olet löytänyt mainostamisen ytimen. Mitenkähän ihmiset tietäisivät mitään tuotteista, jos mainoksia ei olisi? Taitaa olla sunkin aika mennä töihin tekemään jotain hyödyllistä

Mainostamisesta ei ole mitään oleellista hyötyä.

Aina olen löytänyt sen mitä tarvitsen, ilman mainoksia. Postilaatikossakin on teksti "ei mainoksia".

EN myöskään kyttää alennusmyyntejä, ostan silloin kun tarvitsen. Sekin ALE on mainostajien kikka saada ihmiset ostamaan!

Vierailija
28/28 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt töitä n 50 v ja ostanut kaikkea elämäni aikana. Kasvattanut ison perheen, veronmaksajiksi ja emme ole mitään markkinavoimien orjia. Jos ymmärtäisit lukemasi, niin toistan: en osta mitää PALJON mainostettua , menikö mätään kaaliisi?🤯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi