Miksei naisia enää kiinnosta pitkät miehet?
Olen 192 cm mies ja tyytyväinen itseeni, en saa edes naisilta katseita enään, miksei naisia kiinnosta nykyään pitkät miehet?
Kommentit (78)
Koska ne kaikki muut asiat kuin ulkonäkö ratkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Siinä pitäisi yleensä olla lisänä edes hivaus persoonaa
niin toki varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä, mutta penis on hitonn pieni. -Ap
Olen huomannut että mustat pitkät miehet kiinnostaa naisia, miksi?
Kun se 176-senttinen on niin ihana 😍
Miksi kiinnostaisi? Miehet eivät elätä naista, vaan käyttävät näitä seksuaalisesti hyväkseen s eksiorjina. Ihan kaikissa pituuksissa. En ole kiinnosunut tällaisesta elämästä tai huomiosta.
Niin no en ymmärrä kun naiset kovasti aina hakee pitkää miestä, olen pitkä mies mutta en kiinnosta yhtään naisia, missä olisi vika?
Ei ne halua tyttärestään pitkää kirahvia
Luulisin, että pituuden lisäksi häätyy olla raamikas ja omata levee pepsodent-hymy sekä nätit silmät (;
Vierailija kirjoitti:
Niin no en ymmärrä kun naiset kovasti aina hakee pitkää miestä, olen pitkä mies mutta en kiinnosta yhtään naisia, missä olisi vika?
Et varmasti yhtä pitkä kuin minä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että mustat pitkät miehet kiinnostaa naisia, miksi?
meetkö muualle trollaamaan
No kyllä nuorempi kun olin niin naiset tuli kysyy ja sanomaa vau olet pitkä mies ja kiinnostui, mutta ei tässä 41 v iässä ole mitää saumaa näköjään naisiin.
Etsivät jotain täydellistä alfaa joka käy joka toinen päivä salilla treenaamas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi? Miehet eivät elätä naista, vaan käyttävät näitä seksuaalisesti hyväkseen s eksiorjina. Ihan kaikissa pituuksissa. En ole kiinnosunut tällaisesta elämästä tai huomiosta.
Lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehen siis elättää nainen? Mihinkäs se tasa-arvo nyt unohtui?
Mutta mitä ne naiset oikein etsii, olen ihan komea ja vielä pitkä mies, käytän hyvää hajustetta ja pukeudun siististi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehen siis elättää nainen? Mihinkäs se tasa-arvo nyt unohtui?
Ei tarvitse tasa-arvoa, kun on pitkä alfauros. -Ap
Pituus ei hirveästi auta, jos naama ei ole kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei hirveästi auta, jos naama ei ole kohdillaan.
Kyllä on, tule vaikka katsomaan.