Mitä aihe vapaa on sinulle opettanut?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Että ihmiset on ilkeitä
Tämä on seurausta, kun ihminen on sisäisesti syvästi onneton. Siksi minä säälin heitä.
Olen oppinut ainakin tyhmimpien persoonallisuushäiriöisten sielunelämästä ja käyttäytymisen kaavamaisuudesta valtavasti täältä(kin) mistä on ollut ihan työelämässä paljon hyötyä. Opettavainen sivusto siis!
Että keskiverto AV palstalainen on tällainen:
- palkka 6000e/kk
- tilillä 100 000e ja muutama sijoitusasunto
- juoksee maratonin helposti treenamatta ja ylipainoisena
- puhuu sujuvasti vähintään neljää eri kieltä
- käy salilla ja vaikka ei kävisikään on lihaksikas ja vaikka olisi ylipainoinen eikä treenaisi koskaan, niin on kova kuntoinen
- triggeröityy sanasta vegaaninen
Sen että keskustelu foorumit eivät ole muuttuneet mihinkään yli 20 vuoteen. Provo kommenttien ja aloitusten perusteella trolleja riittää.
Aamiaispöydässä pitää olla 3:ea luksusleikkelettä ja ryhveliviipaleita.
Ennen näitä nykyisiä häirikkömiehiä:
- yhteenkuuluvuutta
- saanut vertaistukea
- empatiaa
- lukenut erilaisista elämänkohtaloista
- naurun parantavan merkityksen, olen saanut nauraa tällä palstalla paljon
Nämä tosiaan ennen. Nykyisin tämä on täysin pilalla koko palsta.
En IRL ole tavannut ihmisiä, jotka pahoittavat mielensä vain siitä, että joku ajattelee toisin. Olen oppinut, että jotkut vetävät herneen nenään, vaikka itse olisit täysin asiallinen, puhuisit asian asiana etkä provosoisi.
Sari, Teemu, Tarja, Jari, jne. Palstahulluja kenties.
Vierailija kirjoitti:
Sen että keskustelu foorumit eivät ole muuttuneet mihinkään yli 20 vuoteen. Provo kommenttien ja aloitusten perusteella trolleja riittää.
On todellakin muuttunut. 20 vuotta sitten, vielä n. 10-15 vuotta sitten tämä palsta oli kiva paikka. Hyvän mielen huumoriyhteisö, jossa trolleja oli vähän. Osa meistä näyttivät oman kuvansa, se kertoo paljon. Tutustuimme toisiimme, oli omat "nimet". Oli siis rekisteröintipakko.
Että ei maksa vaivaa tutustua ihmisiin irl, suurin osa on ihan pimeitä.
Olen oppinut, että palstalla viettää sujuvasti koko päivänkin. Vähän evästä vaan välillä, niin yht'äkkiä onkin jo ilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin muuttunut. 20 vuotta sitten, vielä n. 10-15 vuotta sitten tämä palsta oli kiva paikka. Hyvän mielen huumoriyhteisö, jossa trolleja oli vähän. Osa meistä näyttivät oman kuvansa, se kertoo paljon. Tutustuimme toisiimme, oli omat "nimet". Oli siis rekisteröintipakko.
Totta. Ja ihmiset pyrkivät auttamaan toisiaan, eivät huudelleet, että oma vika ja että olet vain huono äiti/vaimo tms.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan ansiosta koin peak trans -hetkeni ja silmäni avautuivat transliikkeen propagandalle. Olin ollut tosi sinisilmäinen siihen asti, nyt olen realisti. Vaikka kaikki kriittiset ketjut poistatetaan edelleen melkein heti, silloinen pitkä ketju ja moni hyvin perusteltu näkemys aiheesta sai minutkin epäilemään annettuja totuuksia ja se riitti.
t. nykyään genderkriittinen
Täällä tosiaan oli mielenkiintoisia, pitkiä ketjuja aiheen tiimoilta. Opin niistä itsekin paljon. Ja oli niin mukava lukea ajatuksella tehtyjä. älykkäitä kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ennen näitä nykyisiä häirikkömiehiä:
- yhteenkuuluvuutta
- saanut vertaistukea
- empatiaa
- lukenut erilaisista elämänkohtaloista
- naurun parantavan merkityksen, olen saanut nauraa tällä palstalla paljon
Nämä tosiaan ennen. Nykyisin tämä on täysin pilalla koko palsta.
Miksi syyllistät miehiä? Naisvihastakin 99% tulee toisilta naisilta, niin miten voit pitää miehiä häirikköinä täysin naisvaltaisella palstalla?
En muista enää muiden enkä omaa käyttäjätunnustani tänne. Muistan vain Icebergin, jonka jutut olivat lakonisella tavalla hervottomia. Terveisiä siis hänelle, jos vielä palstailee tai on edes elossa.
Aiemmin ajattelin, että naisia pitää kunnioittaa. Nykyisin ajattelen eri tavalla.
Jotkut on, mutta eriävä mielipide ei ole automaattisesti sama asia kuin ilkeys.