Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme aivan hirveitä ajatuksiltamme mutta vanhempani kysyvät joskus emmekö aio laajentaa taloamme kun tämä on niin pieni

Vierailija
11.08.2025 |

ja keksimme vain vastaukseksi jotain, että ei ole tarvetta. Kun totuus on että tarvetta olisi, mutta mieluummin säästämme rahaa siihen että saamme ostaa heidän talonsa kun joskus menevät huonoon kuntoon eivätkä pysty siinä asumaan enää, tai jos menehtyvät niin voimme lunastaa toisen perijän siitä ulos.

Tiedostan kyllä että ei näin saisi ajatella.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuon ajatuskulun täysin. Olisihan tuo tosi käytännöllinen järkiratkaisu. Te saisitte sopivankokoisen talon jonka historian tunnette jopa läpikotaisin (?) eli vähemmän kenties tiedossa mitään ikäviä yllätyksiä teille.

Ei millään pahalla, mutta vanhemmat eivät tunnu ajattelevan asiaa järjellä vaan tunteella. Itse en haluaisi asua omakotitalossa tuon ikäisenä jos minulla ei olisi varaa palkata talonmiestä joka pitää paikat kunnossa. 

Kyllä, tuo talo on kaikilta osin tuttu minulle ja jo miehellenikin. Mutta he tosiaan eivät halua ajatella asiaa. Ovat kyllä hyväkuntoisia ja tekevät itse jopa polttopuunsa, ja varmasti olisivat heikommassa kunnossa jos tätä pakollista tekemistä ja liikkumista ei olisi. Pitää nyt vaan ajatella että me olemme ostohalukkuutemme ilmaisseet, ehkä he joskus siihen tarttuvat. Ap

Vierailija
22/24 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei voi kuin odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama yritys mutta ei appivanhemmat suostu. Eipä se ole kuin odotella.

Vierailija
24/24 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei saisi ajatella? Ottakaa asia puheeksi vanhusten kanssa ja hyvässä lykyssä teette kaupat piankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi