PS-poliitikko pöyristyi festivaaleilla kun Raptori ilmoitti että rasismi on perseestä ja sijoitti biisiinsä Halla-ahon
Järä oli perjantaina Vauhti kiihtyy -festivaalilla Vantaalla kuuntelemassa Raptori-yhtyeen keikkaa, kun hän järkyttyi yhden laulun sanoista.
Raptorin kappaleessa Tuhansien Sulojen maa lauletaan Me pidämme Sulo Aittoniemestä ja valehtelemme paljon. Kyseisellä keikalla Aittoniemen tilalle oli kuitenkin vaihdettu Jussi Halla-aho. Järä tulkitsi tämän rasistiseksi.
Järä kirjoitti, että hän joutui poistumaan keikalta, sillä keikka sisälsi hänen mukaansa mautonta Perussuomalaisten mollausta. Keikan alkuun yhtye oli Järän mukaan todennut rasismin olevan perseestä.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/7510775f-e268-411c-8854-a378ad3672f2
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Halla-aho on pyytänyt poliisia tutkimaan, onko hänen kunniaansa loukattu? Saadaan uusi oikeusjuttu...
Miten sellaista voi loukata, jota ei ole?
Etkö uskokaan sananvastuuseen, vai eikö se koske vasukkeja? "Yhdet säännöt sulle, toiset mulle!"
Vierailija kirjoitti:
"Jep. Persun asiantuntijanäkemystä Sannan tissivaosta on spämmätty palstalle koko iltapäivän. Maaninen spämmääminen varmaan lievittää trollin ahdistusta, kun omilla menee niin huonosti, kannatus kosahtaa ja räppärit nauraa Mestarille."
Miten voi olla asiantuntijanäkemys sellaisesta asiasta, jota ei ole olemassakaan, kuten tässä tapauksessa Sanna Marinin tissivaosta? Mä olen muuten jo aikoja sitten lakannut klikkaamasta Sannaa koskevia otsikoita. Nyt pitkästä aikaa vaivaudun edes muutaman sanan hänestä kirjoittamaan. Olen huojentunut, kun en näe hänen biletysposeerauksiaan.
OMG! Senkin ilkimykset! Senkin kansanryhmää kohtaan kiihottajat! Nyt aloin mielessäni kuvitella millainen on Järän tissivako tai peban kaari...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Halla-aho on pyytänyt poliisia tutkimaan, onko hänen kunniaansa loukattu? Saadaan uusi oikeusjuttu...
Jussi kiihtyy -festarit odotettavissa...
-winner-
Pääesiintyjäksi on buukattu Iikka Kivi
Kivi tarvitseekin liksaa maksaakseen sananvastuun rikkomisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmelässyttäjiä nuo vassut. Pelkkää lässytystä persuista koko ketju. Kova sana se taitaa olla kun pitää jaksaa.
Onpa ihmeellinen asia tosiaan että persuaiheisessa ketjussa on kommentteja persuista 🤔 mitenkähän tämän tämmöisen nyt saisi kiellettyä sen paremman perussuomalaisen sananvapauden nimissä?
Ovatko nämä sun ja Einarin turautukset oikein "kommentointia" :DDD Kannattaa perehtyä perussuomalaisten sananvapauskäsitykseen paremmin. Sananvastuu koskee myös vassuja, mutta oma lääkehän on tunnetusti karvasta maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi kiihtyy -festarit odotettavissa...
-winner-
Pääesiintyjäksi on buukattu Iikka Kivi
Petteri ilmestyy bäkkärille kännissä ja vannoo, ettei Kiveäkään jätetä kääntämättä ja vie Kiven keikkapalkkion heti pois valtiolle. Tämä NIIN kirjoittaa itse itsensä :DDD
-winner-
Onneksi Multala pehmentää tunnelmaa nojailemalla silmät kierossa Kiven poskeen ja horisemalla sekavia.
Hän luuli tulleensa Martti
Jos ketjun vassut olette rehellisiä, niin hengailisitteko mieluummin katkera-wienerin kanssa vai rennosti persuporukalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö nuo persut mitä se rasismi edes tarkoittaa? Se on rotusortoa. Onko Halla-aho rotu?
On. Ne ovat sellaisia syyläisiä, kostean kalpeita hattivatteja, jotka huojuvat hämärissä loukoissa ja mädättävät maatamme
Sellaistako sun peili näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö nuo persut mitä se rasismi edes tarkoittaa? Se on rotusortoa. Onko Halla-aho rotu?
On. Ne ovat sellaisia syyläisiä, kostean kalpeita hattivatteja, jotka huojuvat hämärissä loukoissa ja mädättävät maatamme
Tässä halla-ahorodun puhdaspiirteisin edustaja
https://www.facebook.com/watch/?v=1144451660256788&vanity=warnerbrosuk
Sä vaikutat juhlien ilopilleriltä, varsinaiselta valopilkulta :DDD
Vierailija kirjoitti:
Voi miten paljon matskua Sannan biletykset ois stand up -koomikoille ja muusikoille antaneetkaan, jos olisivat halunneet niihin kunnolla tarttua. Mutta ei. Kohu nousi kyllä, mutta kiivaita puolustajia löytyi Ameriikoista saakka, kun heille kerrottiin vain että "Suomessa pääministeri ei saa tanssia" eikä taustoja avattu sen kummemmin.
Kyllä vain persuista vitsejä irtoaa, samoin kuin Trumpista.
Vassuille on jäänyt kuitenkin valtava Sanna-trauma sydämeen ja siksi jaksoivat retostella päivätolkulla jotain Multalan festaritumutusta :DDD
Siis hä? Miksei pahoittanut mieltään siitä että laulussa lauletaan alunperinkin ihan oikeasta ja jo edesmenneestä poliitikosta? Varmaan tiesi kuitenkin että kyseisellä yhtyeellä on tällainen kappale? Miksi edesmenneestä rasistisesta poliitikosta saa laulaa, muttei samanlaisesta nykyisestä?
Per sut on kyllä aivan vit un noloa porukkaa, kunnon urpoja.
"Jos ketjun vassut olette rehellisiä, niin hengailisitteko mieluummin katkera-wienerin kanssa vai rennosti persuporukalla?"
ja fiktiivisen porukan ja paljon omia yläpeukkuja tarvitsee tämäkin ketjutalibani ympärilleen, vaikka yksikseen kirjoittelee koko iltapäivän ;DDDDD
Eikä silti pärjää alkuunkaan edes minulle, vaikka mä olin se luuseri ;DDDD
-winner-
Voi ei. Wiener kuvittelee omaavansa mahkuja Järän suhteen, vaikka Järä on huomattavasti korkeammalla tasolla :DDD Kuinka noloa, Wiener.
Vierailija kirjoitti:
"Jos ketjun vassut olette rehellisiä, niin hengailisitteko mieluummin katkera-wienerin kanssa vai rennosti persuporukalla?"
ja fiktiivisen porukan ja paljon omia yläpeukkuja tarvitsee tämäkin ketjutalibani ympärilleen, vaikka yksikseen kirjoittelee koko iltapäivän ;DDDDD
Eikä silti pärjää alkuunkaan edes minulle, vaikka mä olin se luuseri ;DDDD
-winner-
Taisi kalahtaa, kun noin älähdit ;DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jep. Persun asiantuntijanäkemystä Sannan tissivaosta on spämmätty palstalle koko iltapäivän. Maaninen spämmääminen varmaan lievittää trollin ahdistusta, kun omilla menee niin huonosti, kannatus kosahtaa ja räppärit nauraa Mestarille."
Miten voi olla asiantuntijanäkemys sellaisesta asiasta, jota ei ole olemassakaan, kuten tässä tapauksessa Sanna Marinin tissivaosta? Mä olen muuten jo aikoja sitten lakannut klikkaamasta Sannaa koskevia otsikoita. Nyt pitkästä aikaa vaivaudun edes muutaman sanan hänestä kirjoittamaan. Olen huojentunut, kun en näe hänen biletysposeerauksiaan.
OMG! Senkin ilkimykset! Senkin kansanryhmää kohtaan kiihottajat! Nyt aloin mielessäni kuvitella millainen on Järän tissivako tai peban kaari...
-winner-
Toivottavasti ei kukaan vaan erehdy enää mainitsemaan mitään perseestä ja Järästä.
-winner-
Ja näin helppoa oli kääntää Sanna-spämmääjän ajatusmaailma täysin -winner- fiksaantuneeksi ;DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Toivottavasti ei kukaan vaan erehdy enää ma
Sähän ehdit jo piimiä housuusi Järän kuvia katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja näin helppoa oli kääntää Sanna-spämmääjän ajatusmaailma täysin -winner- fiksaantuneeksi ;DDDDDD
-winner-
Suthan on jo kruunattu persuspämmääjien kuningattareksi, Einari.
Perussuomalaiset vahvistaa ulostuloillaan olevansa älyllisesti kehitysvammaisia, mikä ei tietenkään ole mikään uutinen nykyään kenellekään.
Huolestuttavan helposti kyllä jokainen vannoutunut Suomem Uutisten lukia saadaan -winner- koukkuun ;DDDDD
-winner-
Jaha, persupuolustus havahtui darrasta. Epätoivoinen ite oot -servaaminen päällä.