Mitä ajattelette hyväkuntoisista (omat autot, alle tunnin ajomatka) isovanhemmista, jotka
eivät tule kuin kerran, korkeintaan kaksi vuodessa kylään? Ovat työelämässä kylläkin, joten pitää viikonloppuna ladata akkuja ja käydä uskonnollisissa menoissa tai omien sisarusten luona
Kommentit (5)
Vierailija:
Olettehan muuten pyytäneet kylään, jospa odottavat kutsua? Vaikka ilmeisesti ei tästä ole kyse.
ei kuulemma jaksa tulla ja meillä on kuulemma niin huono, pieni asunto. sinne pyytävät, mutta meille ei halua. olenko jotenkin outo, kun minusta se on loukkaavaa, ettei meille kelpaa tulla?
vanhemmat tuu meille, kuin harvoin. Me käydään aina siellä päin, ovat vain semmoisia, että eivät muutenkaan oikein mielellään ajele kauheita matkoja. Mulle se taas ei ole ongelma, ja toisaalta me käydään kyllä mielellään mummolassa, joka on maalla...ehkä sekin on se juttu, et ei ne osaa oikein kaupunkiin vasiten tulla....kuin tunniksi apriksi kahville, sitten pitäis jo kotiutua ja päästä hommiin ja maaseudun rauhaan. Eivät vaan oo kaupunki-ihmisiä
Toisilla matkaa 2 km ja toisillakin alle 10 km. Vauva on alle vuoden. Olen sanonut aika tylystikin kummallekin parille, että saa meille tulla jos haluaa nähdä, kun ovat valitelleet ikäväänsä vauvaa kohtaan. Ovat varmaan vaan niin tottuneita siihen, että ennen aina miehen kanssa poikkesimme heillä iltasellaan. Nyt ei tosiaan voi enää arki-iltana lähteä minnekään poukkoilemaan, kun mies tulee yleensä töistä vasta kuuden maissa, jos mielii pitää rytmeistä kiinni. Harvemmin mulla kyllä niitä ikävä on, mutta tuntuuhan toi vähän oudolta.
Kyllä on surullista. Mies ei enää mene vanhempiensa luo kun noin vaikeeta pitää olla.
Olettehan muuten pyytäneet kylään, jospa odottavat kutsua? Vaikka ilmeisesti ei tästä ole kyse.