Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et pyöräile talvella?

Vierailija
12.04.2007 |

En ymmärrä, että miksi jotkut ihmiset eivät pyöräile talvella. Eihän lumi ole liukasta. Ymmärrän toki sen, että peilijäällä ei uskalla ajaa, eikä auraamattomalla tiellä, mutta ainakin meilläpäin pyörätiet on talvellakin erittäin hyvässä kunnossa. Jos joskus on liukasta, niin keväällä silloin kun on sula tie, mutta hiekoitushiekkoja ei ole vielä lakaistu pois. Sellaiseen hiekkakasaan olen itsekin meinannut joskus kaatua. Mutta silti, sekä minä että lapset ajetaan pyörillä kesät talvet, eikä meidän mielestä siinä ole mitään eroa.

Voisitteko valaista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei oikein mieli tee liikenteen sekaan :) ja toisekseen lunta on välistä niin paljon ettei meinaa edes autolla eteenpäin päästä niin saatikka sitten pyörällä. Kolmas syy on jäiset tiet, tänä talvena on ollut niin oikukas talvi.

Vierailija
2/2 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se raskaampaa, lumi ja kylmyys tekee enemmän vastusta. lisäksi lapsi pitää viedä hoitoon ja hoitopaikalle on julmettu ylämäki. Ei vaan jaksa sen ylmääräisen 20 kg:n kanssa...

Olen samaa mieltä tuosta liukkaudesta. Oikeasti liukasta on yleensä vain keväisin, kun sohjo ja/tai sulamisvedet jäätyy yöllä pahkuroiksi tai sileäksi jääksi. Ja nastarenkaat on keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi