Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää kysyikö mun lapselta tätä!

Vierailija
10.08.2025 |

Eli älkää kysyikö mun lapselta, että miten meni kesäloma ja mitä oot tehnyt! Joo, no ei oo tehnyt paljon mitään tai kerran kävi äitinsä kanssa Linnanmäellä ja uimassa sekä jossain mökillä, mutta oon ollut töissä enkä ole sellainen isä, jota kiinnostaa kauheasti tehdä mitään tai mennä uimaan tai keräämään mustikoita. Pelaaminen ja kotona oleminen on se meidän juttu.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen juopon vuoroviikko-isän, joka on oikeasti hyvä isä. Joka aamu tekee puuroa 10-vuotiaalle lapselleen, jonka jälkeen käyvät aina ulkoilemassa joka päivä 1-3h säästä riippumatta. Välillä pulkalla, pyöräillen, luistelemaan, sienimetsään, puistoon, kalastamaan, pelaamaan tennistä, tekemään pihatöitä tms. mutta aina joku urheiluaktiviteetti joka päivä. Myös koulupäivinä.

Tekee aina ruoat kotona itse eikä mitään Mäkkejä käytetä kuin ehkä 1-5 kertaa vuodessa. Kasviksia ja kalaa paljonkin. Leikkii joka päivä lapsensa kanssa myös sisällä ja hassuttelee paljon. Opettanut lapsen erittäin fiksuksi ja oikeudenmukaiseksi kaikkia kohtaan.

Mutta joo, tällä faijalla menee silti joka päivä vähintään 12 kaljaa. Saattaa aloittaa jo aamupäivällä juomaan jos viikonloppu ja ehditty käydä jo autolla kaupassa ja leikkipuistossa. Rakastava isä alkoholiongelmastaan huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä