Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapaisit nykyisen puolisosi nyt jossain ettekä tuntisi, yrittäisitkö iskeä hänet?

Vierailija
10.08.2025 |

Jos vain näkisit hänet ja korkeintaan ihan pintapuolisesti tietäisit hänestä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmasti hänestä ja huumoristaan viehättyisin. Jos taas tuntisin hänet samoin kuin nykyään, emmekä olisi parisuhteessa, en kiinnostuisi. (Enkä yhtään kuvittele, etteikö tuo juna kulkisi toiseenkin suuntaan.)

Vierailija
42/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, en. Ei ole tapana mennä iskemään tuntemattomia ihmisiä. Minua varten tarvitaan pitkä tuttavuus, että voisi mitään kehittyä. Siksi toisekseen hän näyttää yleensä siltä, kuin nukkuisi veneen alla, mutta tuoksuu siltä, kuin olisi tullut juuri suihkusta. Pelkän ulkonäön perusteella tuskin olisin mennyt edes hieromaan tuttavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni (44v.) iskisikö mut baarissa jos nyt näkisi. Sanoi että totta helvetissä, koska olen edelleen (41v.) upein nainen missä ikinä ollaankin. Aaaww...

Eihän se totta ole, mutta itsekin lähestyisin miestäni edelleen. On komea ja hyvin säilynyt.

Vierailija
44/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en alun perinkään ihastunut ja yrittänyt iskeä.

Vierailija
45/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskisin - kanvaasiin.

Kanveesiin. Kanvaasi on kangas.

Vierailija
46/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole kumpikaan sellaisia, että iskisimme tuntemattomia. Löysimme toisemme tinderissä ja siellä edelleen antaisin hänelle sydämen ja ryhtyisin juttelemaan. 

Ihan hiton tylsää. Mikä siinä tuntemattoman iskemisessä on niin kamalan pelottavaa?

Heikko itsetunto.

Kas kun nainen ei saa antaa ymmärtää jos ei ymmärrä antaa, niin pitäis ensin vähän tietää kenelle antaa ymmärtää. Ei pidä vahingossakaan hymyillä saati jutustella ellei ole siinä kohtaa jo sitoutunut levittämään haarojaan mikäli toinen sitä odottaa, muutoin keskustelulla on iso riski päätyä huo*itteluun tai muuhun pettyneen miehen aggressiiviseen vihanilmaukseen.

Vierailija
47/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ikää liikaa. Nuorena oli kaunis.

Vierailija
48/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Kumpikin on joskus harmitellut, että miksemme voineet törmätä jo 20 vuotta aiemmin.

Minä taas olen harmitellut, miksen tavannut miestäni muutama vuosi myöhemmin.

Itse aikoinaan pyysin miestä treffeille, mutta nyt en olisi yhtä rohkea.

Miksi haluaisit, että olisitte tavanneet vasta myöhemmin?

Olin henkisesti keskenkasvuinen enkä ollut vielä itsenäistynyt. Moni ongelma olisi jäänyt väliin, jos olisin tuntenut itseni paremmin.

Vierailija
49/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tietäisi miehestä yhtään mitään niin tuskin - en alkujaankaan kiinnostutu ulkonäkönsä vuoksi vaikkei siinä mitään vikaa ole. Jos olisin vähän saanut jutella kanssaan niin kyllä, sillä kiltteytensä ja lempeytensä olisi ehkä siinä tullut esiin. Edelleen hän on yhtä ihana ja hyvä mies, ja ei ulkonäössä ole edelleenkään moittimista, vaikka tuo asia ei minulle kovin merkitykselliseltä tunnukkaan. 

Vierailija
50/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole kumpikaan sellaisia, että iskisimme tuntemattomia. Löysimme toisemme tinderissä ja siellä edelleen antaisin hänelle sydämen ja ryhtyisin juttelemaan. 

Ihan hiton tylsää. Mikä siinä tuntemattoman iskemisessä on niin kamalan pelottavaa?

Heikko itsetunto.

Kas kun nainen ei saa antaa ymmärtää jos ei ymmärrä antaa, niin pitäis ensin vähän tietää kenelle antaa ymmärtää. Ei pidä vahingossakaan hymyillä saati jutustella ellei ole siinä kohtaa jo sitoutunut levittämään haarojaan mikäli toinen sitä odottaa, muutoin keskustelulla on iso riski päätyä huo*itteluun tai muuhun pettyneen miehen aggressiiviseen vihanilmaukseen.

Kaikenlaisia selityksiä, miksi naiselta ei voi vaatia mitään rohkeaa tai itsensä likoon laittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi