Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapaisit nykyisen puolisosi nyt jossain ettekä tuntisi, yrittäisitkö iskeä hänet?

Vierailija
10.08.2025 |

Jos vain näkisit hänet ja korkeintaan ihan pintapuolisesti tietäisit hänestä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. 

Vierailija
22/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole kumpikaan sellaisia, että iskisimme tuntemattomia. Löysimme toisemme tinderissä ja siellä edelleen antaisin hänelle sydämen ja ryhtyisin juttelemaan. 

Ihan hiton tylsää. Mikä siinä tuntemattoman iskemisessä on niin kamalan pelottavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Kumpikin on joskus harmitellut, että miksemme voineet törmätä jo 20 vuotta aiemmin.

Minä taas olen harmitellut, miksen tavannut miestäni muutama vuosi myöhemmin.

Itse aikoinaan pyysin miestä treffeille, mutta nyt en olisi yhtä rohkea.

Vierailija
24/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ehdottomasti juttelemaan. 

Vierailija
25/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaimo on lihonut liiton aikana 10 kg, joten ei kiinnittäisi enää huomiotani.

Vierailija
26/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että yrittäisin ketään iskeä tietämättä hänestä juuri mitään, mikä sellaisessa olisi herättänyt kiinnostukseni?

Tutustumiselle voisin olla avoin, mutta veikkaan että suhteeseen en ryhtyisi, on sen verran työläs kumppani emotionaalisine estoineen ja vuorovaikutuksen haasteineen. Jos etsisin pelkkää seksiä, mitä en ole koskaan tehnyt, hän olisi kyllä nappivalinta, mutta enhän minä sitä voisi tuntemattomasta tietää. 

Vierailija
27/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Kävelisin äkkiä ohi. Komean kuoren alla en nähnyt pahoja ongelmia.

Vierailija
28/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mies on ihana ja edelleen mielestäni komea, mutta totuus taitaa olla että näen hänet komeana koska muistan mielessäni sen nuoren  miehen joka hän oli tavatessamme. Nyt kun hän on 50+ pelkkä ulkonäkö ei sytyttäisi jos näkisin hänet ekaa kertaa. Tietenkin jos juttua syntyisi muuten niin niiden perusteella rakastuisin luultavasti jälleen.

Vierailija
29/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vyötärön menettänyt persvako vilkkuen kulkeva keski-ikäinen köntys. Arvomaailmakin muuttunut kovemmaksi ja ainoastaan omaa etua tavoittelevaksi. Viis muusta maailmasta, kunhan itsellä menee hyvin. Juu, en todellakaan. Hyvät muistot kannattelee ja toivo siitä, että nämä miesten vaihdevuodet menee vielä joku päivä ohi.

Vierailija
30/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vyötärön menettänyt persvako vilkkuen kulkeva keski-ikäinen köntys. Arvomaailmakin muuttunut kovemmaksi ja ainoastaan omaa etua tavoittelevaksi. Viis muusta maailmasta, kunhan itsellä menee hyvin. Juu, en todellakaan. Hyvät muistot kannattelee ja toivo siitä, että nämä miesten vaihdevuodet menee vielä joku päivä ohi.

Pitääkö miehilläkin olla vyötärö?

Vierailija
31/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Kumpikin on joskus harmitellut, että miksemme voineet törmätä jo 20 vuotta aiemmin.

Minä taas olen harmitellut, miksen tavannut miestäni muutama vuosi myöhemmin.

Itse aikoinaan pyysin miestä treffeille, mutta nyt en olisi yhtä rohkea.

Miksi haluaisit, että olisitte tavanneet vasta myöhemmin?

Vierailija
32/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole kumpikaan sellaisia, että iskisimme tuntemattomia. Löysimme toisemme tinderissä ja siellä edelleen antaisin hänelle sydämen ja ryhtyisin juttelemaan. 

Ihan hiton tylsää. Mikä siinä tuntemattoman iskemisessä on niin kamalan pelottavaa?

Samaa mietin. Ihmeellistä, että tuo aiempi kuitenki kykeni keskustelun aloittamaan tinderissä ventovieraan kans. En itse sellaiseen lähtisi. 

Vierailija
33/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vaimo on lihonut liiton aikana 10 kg, joten ei kiinnittäisi enää huomiotani.

Järkky!

Vierailija
34/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koska en tuntisi.

Vierailija
35/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Mies on ihana ja edelleen mielestäni komea, mutta totuus taitaa olla että näen hänet komeana koska muistan mielessäni sen nuoren  miehen joka hän oli tavatessamme. Nyt kun hän on 50+ pelkkä ulkonäkö ei sytyttäisi jos näkisin hänet ekaa kertaa. Tietenkin jos juttua syntyisi muuten niin niiden perusteella rakastuisin luultavasti jälleen.

Minun mieheni ulkonäkö on parempi, ku 20 vuotta sitten. Oli hän komea tuolloinkin, mutta tämän hetkinen tyyli on minun makuun. 

Vierailija
36/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyisenoloisena, juoksisin karkuun.

Jos olisi sellainen kuin nuorena miehenä, niin kiinnostuisin.

Vierailija
37/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskisin - kanvaasiin.

Vierailija
38/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto.

Vierailija
39/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iskisin. 20 vuotta oltu naimisissa ja mies vain komistuu vanhetessaan. Paras mies maailmassa.

Vierailija
40/50 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole minun tyyliseni suttura.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi