Jos tapaisit nykyisen puolisosi nyt jossain ettekä tuntisi, yrittäisitkö iskeä hänet?
Jos vain näkisit hänet ja korkeintaan ihan pintapuolisesti tietäisit hänestä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä!
Miksi et?
Ehkäpä. 30v tullut lisää alusta, mutta mies on edelleen katseenkestävä paketti :) En alussakaan kyllä ihastunut häneen ulkonäköönsä ensisijaisesti vaan rauhalliseen luonteeseen.
En. Kumpikaan meistä ei ole mikään tuntemattoman ihmisen iskijä, vaan toinen täytyisi tuntea vähän syvemmin, että osaisi edes ajatella toista parisuhdemielessä.
Eli jos tilanne ei olisi taas sellainen, missä päästään muuten tutustumaan, jäisi suhde syntymättä.
En, koska hän tuskin edes puhuisi minulle vaikka tervehtisin tms.
Kyllä jos en tuntisi. Ei jos tuntisin paremmin.
Kiertäisin kaukaa useimmat ihmiset, joihin olen tutustunut tämän vuosituhannen aikana. Muutama poikkeus ja muutaman ohittamani kohdalle kyllä pysähtyisin. Pätee niin kavereihin kuin potentiaalisiin kumppaneihin. Ja nyt kun vedin tuohon rajan, niin tajuan, että se on neljännesvuosisata...
En kiinnostuisi hänestä. En ollut yhtään kiinnostunut hänestä, kun tapasin. Tunsimme työn kautta useamman vuoden ennen kuin ihastuin. On minua huomattavasti vanhempi, mutta niin ihana ja rakas.
Tietäisin siis suunnilleen samat asiat kuin tavatessamme? Ilman muuta yrittäisin, kukapa ei haluaisi taloudellisesti huoletonta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä!
Miksi et?
Koska kumminkin ääliö. 97% miehistä on ääliöitä.
En todella. Nyt 40kg:n jälkeen ei herätä mitään mielenkiintoa.
M46
Ihastuin kumppaniini salamana, kolmen lauseen jälkeen. Aivan varmasti yrittäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä!
Miksi et?
Koska kumminkin ääliö. 97% miehistä on ääliöitä.
Naiset etsivät aina itseään tasokkaampia miehiä.
En. Hän se minut iski viimeksikin, nuorempikin on.
Minä en ole kuin kerran iskenyt naisen. Kysyin ventovieraalta baaritiskillä että tilataanko nämä kaljat vai lähdetäänkö suoraan meille. Kaikkina muina kertoina nainen on iskenyt minut, myös nykyinen vaimoni.
Emme ole kumpikaan sellaisia, että iskisimme tuntemattomia. Löysimme toisemme tinderissä ja siellä edelleen antaisin hänelle sydämen ja ryhtyisin juttelemaan.
Ehdottomasti. Kumpikin on joskus harmitellut, että miksemme voineet törmätä jo 20 vuotta aiemmin.
Arvelisin, etten uskaltaisi lähestyä naista joka on mielestäni maailman kaunein nainen.
M42