Onko maahanmuuttopolitiikka Suomessa epäonnistunut jo pysyvästi?
Kommentit (177)
On epäonnistunut kun ei otettu jo aikaisemmin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ainoastaan nuo 2015 saapumiserän kelmit pitää palauttaa, niin asiat ovat heti paljon paremmin.
Sanokaa minulle, miksi otimme ruotsin kauttakin tulleita?
Niin. Ja samaan aikaan kaikki kommarischeininit Helsingin Pravdassa huutamassa päivittäin kuinka "kansainväliset sopimukset". Kas kun ei kukaan muistanut että niissä lukee myös että hakemus käsitellään ensimmäisessä turvallisessa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että kuka oli vuoden 2015 sisäministeri. Hänellä on vastuu tilanteen paskoontumisesta.
Muistan kyllä tv-ruudussa änkyttäneen sisäministerin.
Ihan ekana pitäisi lakata syyttämästä rasismista, jos joku haluaa ajatella ja toimia valtion sisäisen turvallisuuden puolesta.
Ei sekään ole rasismia tehdä lentokentällä turvatarkastuksia ja olla päästämättä läpi, jos jollain jotain vaarallista. Tarkkana pitäisi myös olla maahanmuutossa muutenkin ja ymmärtää, että liika on liikaa. Eikä myöskään pitäisi antaa heidän keskittyä liikaa yhteen paikkaan/vain isommille paikkakunnille. Sinne vain Lappiin ja muualle myös asumaan.
Liian korkea työttömyys. Ei siihen nähden mitään järkeä ole roudata porukoita Sahararoista tänne.
Kyllä yle tiesi kertoa, että äärioikeisto siellä vain lietsoo mellakoita, eivät halua enempää pakolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että Suomi tarvitsee uusia poliittisia liikkeitä. Kansan keskuudessa olisi suuri kysyntä uudelle vasemmistopuolueelle, joka ottaisi tämän kysymyksen tosissaan. Samalla voisi laittaa stopin valtion omaisuuden myynnille ulkomaille.
No mikset itse aloita?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että kuka oli vuoden 2015 sisäministeri. Hänellä on vastuu tilanteen paskoontumisesta.
Ehei, kyllä koko eduskunta oppositiota myöten toivotti tulijat tervetulleiksi ja näin ollen ovat vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että Suomi tarvitsee uusia poliittisia liikkeitä. Kansan keskuudessa olisi suuri kysyntä uudelle vasemmistopuolueelle, joka ottaisi tämän kysymyksen tosissaan. Samalla voisi laittaa stopin valtion omaisuuden myynnille ulkomaille.
Äänestäisin heti.
Pk seudulla ja ehkä jossain Turussa aikalailla kyllä, muualla ainakin vielä suht hyvin tilanne hallinnassa (ei kovin pahasti eriytyneitä lähiöitä, jengiytymistä, jne).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari oli kenties arvostetuin suomalainen pilapiirtäjä mutta niin vaan pistettiin syrjään kun Hesarin linja muuttui Virkkusen myötä wokeiluksi. Oikeaan osunut piirros tuo oli.
Karhuvaaran mukaan EU-hankkeen primus motor oli Sanomien pääomistaja, ministeri Aatos Erkko.
"Aatos Erkko soitti Turun Sanomat -konsernin pääomistajille Ketosille ja Alma Median toimitusjohtajalle, esimiehelleni Matti Packalenille. Erkko esitti kysymyksen, voisivatko kaikki nämä lehdet, Turun Sanomat, Salon Seudun Sanomat, Alma Median Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti, Satakunnan Kansa, Lapin Kansa ja sitten Helsingin Sanomat ja Ilta-Sanomat tehdä koko sivun kampanjan EU-jäsenyyden puolesta", kirjoitti Ilta-Sanomat Karhuvaaran sanoneen porilaisyleisön edessä.
Näin olikin myös
Juuri näin!
Lisäksi latvasta laho EAho valehteli kepuloisille kuinka maatalaous saa suuret tuet ja autovero poistuu jne. Viuosisadan kusetus koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ainoastaan nuo 2015 saapumiserän kelmit pitää palauttaa, niin asiat ovat heti paljon paremmin.
Sanokaa minulle, miksi otimme ruotsin kauttakin tulleita?
Koska pääministeri Sipilä oli koko elämänsä kuplassa maalla elänyt ihminen ilman aitoa kokemusta tai edes ilman matkailukokemusta ulkomailla asuvista ihmisistä. Kun oli nähnyt vain hyväosaisia ihmisiä niin ihminen elää silloin täysin kuplassa ja kuvittelee kaikkien olevan samanlaisia koulutettuja ja hyväosaisia.
Sipilän vaimo on kiihkosuvakki, joka ohjasi taustalla Sipilää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset itse aloita?
Olisitko itse innostuneesti mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, kyllä koko eduskunta oppositiota myöten toivotti tulijat tervetulleiksi ja näin ollen ovat vastuussa.
Joukkohysteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisin heti.
Minä myös. Tarvittaisiin järki-ihmisten puolue, joka olisi tavallisten suomalaisten puolella sortumatta kiihkonationalismiin. Vasemmistolaisuus oli joskus sellaista, kunnes maailmanhalaajat saivat yliotteen.
Venäläisiä ei olisi pitänyt päästää tänne niin paljon, hehän ovat suurin maahanmuuttajaryhmä Suomessa. Tuli joukossa paljon vanhoja mummojakin jotka pääsi heti täällä eläkkeelle tekemättä päivääkään työtä. Nykyisessä maailmantilanteessa venäläisten maassaolo ei ole hyväksi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, hän oli ainoa, joka yritti puhua edes puomien laitosta rajoille, mutta pakko oli pitää auki, Sipilä oli päämisteri ja hän uskovaisena ihmisenä halusi auttaa tulljoita. kun Ruotsiin ei enää yhteään sopinut. Ja ei kansakaan juuri vastustanut, kun odotettiin niin nälkää näkeviä syyrialaisia lapsia vemäjän pommitusten jäljiltä tulevan. Mummot neuloin mekkoja tuleville lapsille. Siihenhän Eurooppa suostui, että syyrialaliset saa tulla, mutta Merkel ilmoitti, että kaikki halukkat kaikista maista otetaan, koska olivat jossain hädässä.
Ja valtaosa tulijoista lähti saman tien jonnekin Eurooppaan ,koska täällä ei oikein viihdytty, Eikä vieläkään ole erikoisempaa tunkua, kaikki haluavat Britanniaan. Siellä taas on ollut nytkin jopa mellakoita, koska vasemmistohallitus ottaa kaikki tulijat ilomielin maahan, mukana on paljon rikollisia.
Meillähän on noita tylsiä vastaanottokeskuksia, Britanniassa pääsevät asuman hotelleihin.
Ei meillä ole kovin pahaa mmuutto-ongelmaa. Se johtuu siitä, että ei tänne monikaan halua. Ehkä aikaisemmin tulleiden perheitä ja sukulaisia enemmäkseen.
Rähinätkin on aika vähäisiä.
Nekin venäältä tulleet ennen rajojen sulkemista halusivat Saksaan ja siellä niitä kai on, mutta lähettävät toki takaisin, jos paljastuvat. Koska vastaaottava maa on vastuussa.