Tapailumiehen homoseksuaaliset taipumukset
Eli on nyt käynyt ilmi, että tapailumies on jokseenkin biseksuaalinen ja on harrastanut seksiä pari kertaa miehen kanssa. Asia häiritsee minua aika paljon, vaikka olenkin aina luullut olevani suvaitsevainen. Mielessä jatkuvasti välähtää mielikuvia jostain miehestä panemassa tapailumiestäni ja asia häiritsee yllättävän paljon. Koen tapailumiehen jotenkin epämiehekkääksi ja alistuvaiseksi, jopa perverssiksi, vaikken uskonut koskaan käyttäväni tällaista sanaa. Oudointa tässä on se, että olen itse biseksuaalinen nainen! Tunnen itseni tekopyhäksi. Mitään neuvoja tai vastaavia kokemuksia muilla? Miten hoiditte tilanteen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko antanu persettä
Ei ole pyytänyt, enkä varmaan antaisikaan. Olen käsittänyt, että hän on enemmän bottom kuin top joka tapauksessa, siis miesten kanssa.
Onko sillä Tom of Finland-essu?
Vierailija kirjoitti:
Ole ap varovainen. Se valkeakosken teinimurhaaja Salminenkin oli seuranhaku ilmoituksensa mukaan biseksuaali
Niinpä. Sitä sateenkaarevaa toimintaa.
Bi-miehet pettävät hyvin todennäköisesti, ihan vaan sen takia että miesten on paljon helpompi löytää seksiseuraa toisista miehistä kuin naisista.
Mistä ap tietää että miehensä on alistuva bottom, eikä top?
Ap, olette molemmat homoseksuaaleja.
Biseksuaalisuus on vain homoseksuaalisuuden alakategoria.
Siihen ei voi muut auttaa, jos asia häiritsee.
Kaffebulla kirjoitti:
Ei bi-miehiä ole olemassa. Ne on homoja, jotka joskus harrastaa seksiä myös naisten kanssa. Jos miestä on toinen mies kairannut perseeseen, hän on 100% homo.
Ai että sä olet yksinkertainen ja typerä ihminen....
Vierailija kirjoitti:
Bi-miehet pettävät hyvin todennäköisesti, ihan vaan sen takia että miesten on paljon helpompi löytää seksiseuraa toisista miehistä kuin naisista.
Epävakaa s*ksuaalisuus tekee ihmisestä pettäjän.
Ap:n kysymykseen, olet yksinkertaisesti kaksinaismoralistinen paska. Mietipä jos mies ajattelee sinusta samaa että hyi kun tykkäät myös naisista, kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko antanu persettä
Ei ole pyytänyt, enkä varmaan antaisikaan. Olen käsittänyt, että hän on enemmän bottom kuin top joka tapauksessa, siis miesten kanssa.
Ap on sille se bottom.
Turun suunnalla ollut bi-nainen heivasi tuollaisen miehen mäkeen.
Jaa-a. Kinkkinen kysymys.
Enpä lähde tuntematonta
konsultoimaan. Jos ystäväni soittaisi ja
avautuisi mielipidettäni kysyen, siinä
tapauksessa keskustelisimme.
Outo suhtautuminen, ap. Olet h-mofobinen ja tosi epäkunnioittava tapailumiestäsi kohtaan. Miltä hänestäkin tuntuu kun kuulee että oma seurustelukumppani yökkäilee selän takana ja revittelee yksityisjuttuja sen menneestä seksielämästä tuntemattomille nettiin?
Teille olisi molemmille parasta että etsitte itselle sopivan kumppanin. Tulee paha mieli tuon tapailumiehen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Outo suhtautuminen, ap. Olet h-mofobinen ja tosi epäkunnioittava tapailumiestäsi kohtaan. Miltä hänestäkin tuntuu kun kuulee että oma seurustelukumppani yökkäilee selän takana ja revittelee yksityisjuttuja sen menneestä seksielämästä tuntemattomille nettiin?
Teille olisi molemmille parasta että etsitte itselle sopivan kumppanin. Tulee paha mieli tuon tapailumiehen puolesta.
🤮
Tekopyhähän sinä oletkin. Jos tuollainen todella häiritsee niin parasta varmasti teille molemmille lopettaa tapailu.
Ole ap varovainen. Se valkeakosken teinimurhaaja Salminenkin oli seuranhaku ilmoituksensa mukaan biseksuaali