Muita jotka säästää kaikki rahansa luksusmatkoihin?
Kotimaassa kulutetaan niin vähän kun mahdollista, kaikki mahdollinen säästetään lomiin. Sitten onkin muutama viikko luksusta
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käytetä "kaikkia rahoja" luksusmatkailuun, mutta silloin, kun matkustamme niin tietty taso on oltava esim.hotellissa/majoituksessa jne.
Meillä on syksylle varattuna matka ns luksuskohteeseen (ihan mainostavatkin kohdetta ja hotellia kys sanalla).
Laita kohde ja hotelli
Zanzibar, hotellia en mainosta.
-7-
Hmm, olimme Zanzibarilla 5* luksushotellissa. Olihan se, joo, mutta ei ollut kovin hyvä fiilis, kun heti hotellialueen aitojen takana asui ihmisiä hökkeleissä. Ja ruokahalukin meni, kun näki paikallisten naisten valmistavan ruokaa ja laittavan sitä lautasille paljain käsin, hygieniasta ei tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika junttia. Tosi järkevää pistää kaikki rahansa haisemaan muutaman viikon loman takia.
Kaikki rahansa? Kyllä sitä riittää paljon muuhunkin.
Minä. Pidän lomani kerralla ja olen 1-2 kuukautta Japanissa. Elän vaatimottamasti Suomessa ja pidän hauskaa Japanissa. Ens syksynä lähden Akitaan. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustan paljon, mutta en varsinaisesti hae luksusta. Haen yleensä halvemman pään majoituksen ja lennän turistiluokassa.
Minullekaan ei ole merkitystä lentoluokalla eikä varsinkaan hotellilla. Työ puolesta saanut nauttia luksuksesta 5* hotelleissa mutta lomilla haen ihan jotain muuta. Hotelleissa vain suurkaupungeissa jos on ihan pakko
Minulle on lentoluokalla merkitystä. Euroopan lennot menee turistiluokassa, mutta toiselle mantereelle matkustan busineksessa, koska haluan jalat ylös ja penkin vaakatasoon.
Me eletään aika säästeliäästi kotimaassa (syödään edullisia ruokia, ei shoppailla) mutta ollaan talvet ulkomailla luksuslomilla ja reissuihin kuluu noin 10 000€/matka. Tämä sopii meille, mutta ei kaikille.
Pattayalla kaikki luksusta,paitti krapulat.
Sinne rahojen vieminen on hyväntekeväisyyttä.
t.setämies.
Minäpä säästänkin rahani 4:jään erilaiseen laadukkaaseen luxusleikkeleeseen!
Ei tarvi luxusta kunhan pääsee pois suomesta. Täällä oloa ei pää kestä.