Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka säästää kaikki rahansa luksusmatkoihin?

Vierailija
09.08.2025 |

Kotimaassa kulutetaan niin vähän kun mahdollista, kaikki mahdollinen säästetään lomiin. Sitten onkin muutama viikko luksusta

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taloudellisesti järkevä, enkä käytä rahaa matkailuun. Menee johonkin hyödylliseen säästämäni rahat.

Eihän mikään ole hyödyllisempää kuin kokemukset. Mitä ajattelit ottaa hautaan mukaan?

Vierailija
22/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen taloudellisesti järkevä, enkä käytä rahaa matkailuun. Menee johonkin hyödylliseen säästämäni rahat.

Eihän mikään ole hyödyllisempää kuin kokemukset. Mitä ajattelit ottaa hautaan mukaan?

Lapsenlapsien piirrustuksia toivottavasti. Se on paljon kultaisempi kokemus kuin matka johonkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole luksuslomaa nähnytkään. Vai lennätkö yksityiskoneella ja asut yli 10.000 euroa vuorokaudessa maksavissa sviiteissä/huviloissa?

Vierailija
24/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapsien piirrustuksia toivottavasti. Se on paljon kultaisempi kokemus kuin matka johonkin

Entä jos ei ole halunnut lapsia eikä lastenlapsia?

Vierailija
25/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu ei kiinnosta pätkääkään. Suomessa on kauniimpaa ja kiinnostavampaa kuin monessa luksuskohteessa, jotka ovat täynnä turisteja. Evvk. Kulttuurista saa kaiken tiedon netistä.

Vierailija
26/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sinne hautaan ei oikein jää mitään. Vai uskotko taivaaseen, jossa toinen elämä kokemuksineen alkaa?

Vierailija
27/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käytetä "kaikkia rahoja" luksusmatkailuun, mutta silloin, kun matkustamme niin tietty taso on oltava esim.hotellissa/majoituksessa jne.

Meillä on syksylle varattuna matka ns luksuskohteeseen (ihan mainostavatkin kohdetta ja hotellia kys sanalla).

Laita kohde ja hotelli

Zanzibar, hotellia en mainosta.

-7-

Vierailija
28/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään paljon rahaa matkusteluun. Vähintään pari ulkomaanmatkaa vuodessa. Ensi vuodeksi varattu jo kaksi. Kotona asuva teini tarvitsee oman hotellihuoneen, sekin lisää hintaa. Kohteiden ja hotellien pitää olla hienoja. Minä saan päättää, mihin mennään, mies maksaa.

Vierailija
29/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.  Reilu 10 000e per hlö matkustamisiin vuodessa. Reissuun aina kun on mahdollista. Kotona normiarkea välillä.

10 000:lla tekee ehkä 2-3 luksusmatkaa vuodessa?

Oman kokemukseni mukaan mainitsemasi summa kattaa 1 luksusmatkan/vuosi, ainakin jos se on yhtään pidempi kuin 1vkon.

-7-

Vierailija
30/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sinne hautaan ei oikein jää mitään. Vai uskotko taivaaseen, jossa toinen elämä kokemuksineen alkaa?

Hautaan jää kasa täysiä passeja. "Taivasta" ei ole olemassakaan. Elämästä kannattaa nauttia eläessään. Työn sankareita on hautuumaat täynnä. 

Vierailija
31/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan paljon, mutta en varsinaisesti hae luksusta. Haen yleensä halvemman pään majoituksen ja lennän turistiluokassa.

Vierailija
32/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy luksuslomilla, koska asun luksuskohteessa :) Lomat sitten rämmitään luonnossa yms. ympäri maailmaa.

Samoin.

Tai ainakin meille luksuskohteessa, poissa Suomesta. 

Vierailija
33/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kenellekin luksusta? Minulle on elämä maalla, saunominen ja uiminen omalla hiekkarannalla. Minulle ovat matkat ulkomaille historiallisiin kulttuurikaupunkeihin, yöpymiset boutique-hotelleissa, matkat junilla kaupungista toiseen. Ja tietenkin syöminen hyvin, kotona ja paikallisissa ravintoloissa. Enempää en tarvitse, vaikka rahaa olisi.

Vierailija
34/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne eivät maksa mitään joten rahaa jää matkustamiseen. Myös lastenlasten kanssa

Vierailija
35/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hautaan jää kasa täysiä passeja. "Taivasta" ei ole olemassakaan. Elämästä kannattaa nauttia eläessään. Työn sankareita on hautuumaa

Niinpä, en minäkään tee niillä matkakokemuksilla mitään haudassa. Matkailu on todella hyödytöntä

Vierailija
36/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kokemukset sulla on ollut parhaita? Kotimaassakin muuten voi matkailla.

Vierailija
37/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan paljon, mutta en varsinaisesti hae luksusta. Haen yleensä halvemman pään majoituksen ja lennän turistiluokassa.

Minullekaan ei ole merkitystä lentoluokalla eikä varsinkaan hotellilla. Työ puolesta saanut nauttia luksuksesta 5* hotelleissa mutta lomilla haen ihan jotain muuta. Hotelleissa vain suurkaupungeissa jos on ihan pakko

Vierailija
38/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hautaan jää kasa täysiä passeja. "Taivasta" ei ole olemassakaan. Elämästä kannattaa

Onpahan ainakin sitten kokemuksia ja erilaisia kulttuureja, tapoja, ruokia ja nähtävyyksiä rikkaampi, pelkän kotimaan ja sen työn teon lisäksi.

Vierailija
39/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen mutta vastaan.

Henkeäsalpaavat maisemat, valo, lämpö, oikea kohtuuhintainen lähiruoka itsetehtynä, ravintoloissa ja paikallisten kanssa, antiikkimarkkinat, kyläjuhlat, kohtaamiset uusien ihmisten kanssa. Käynnit paikoissa joita ei osannut edes kuvitella olevaksi. 

Suomessa ei ole mitään noista. Valoa joo kesällä mutta se on jo nähty 65v

Vierailija
40/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen mutta vastaan.

Henkeäsalpaavat maisemat, valo, lämpö, oikea kohtuuhintainen lähiruoka itsetehtynä, ravintoloissa ja paikallisten kanssa, antiikkimarkkinat, kyläjuhlat, kohtaamiset uusien ihmisten kanssa. Käynnit paikoissa joita ei osannut edes kuvitella olevaksi. 

Suomessa ei ole mitään noista. Valoa joo kesällä mutta se on jo nähty 65v

Aika pienestä sinäkin viehätyt. Taidat olla aika pinnallinen ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä