Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä?

Vierailija
09.08.2025 |

Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä? Olen siis itse reilu 40 mies ja samaan aikaan monesti salilla on yksi nainen , ehkä joku 25-30 ja aina kun katson häneen päin, hän katsoo minuun. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa, että ihan nolostuttaa varmasti molempia. Mietin vaan että pitäisikö mennä juttelemaan hänelle? On todella kaunis ja hyvävartaloinen. Eikä itsessänikään mitään vikaa ole, pieni " kaljamaha " jota yritän nyt salilla työstää pois. Jotenkin mielestäni vaan sali ei ole iskupaikka, mutta saahan siellä toisaalta jutella varmasti.

Kommentit (191)

Vierailija
41/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa lähestyä naista. Nainen saa lähestyä miestä. Tämä sääntö kun pidetään vältytään ongelmilta.

Millä oikeudella nainen saa lähestyä miestä?

Vierailija
42/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu nelikymppinen on 25v mielestä jo aivan papparainen. 

Mutta nainen on hehkeimmillään siinä iässä eikä ole mummoutunut, eikö vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaa ja juttele ensin muutama lause niitä näitä. Sitten seuraavalla kerralla voi taas moikata ja jutella hiukan lisää jos nainen suhtautuu kiinnostuneesti. 

Vierailija
44/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa lähestyä naista. Nainen saa lähestyä miestä. Tämä sääntö kun pidetään vältytään ongelmilta.

Mies ei ahdistu naisen tekemästä lähestymisestä eikä vaihda sen vuoksia salia. Miehet kokevat naisen lähestymisen positiivisena ja osaavat sanoa, jos eivät ole kiinnostuneita.

Vierailija
45/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sanomassa että tottakai, mutta sitten näin iät. Todennäköisesti olet naisen mielestä joku vanha pervo joka kyylää salilla nuoria naisia. Älä tee sitä. Ja jos nyt ihan pakko on, niin usko ensimmäisestä "ei":stä, ja vaihda sinä salia, ettei tytön tarvitse.

Vierailija
46/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lähestyä.

Mutta vain yhden kerran. Jos ei saa ekalla yrityksellä myöntävää vastausta, niin sitten pitää jättää se henkilö rauhaan.

Vierailija
47/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain katsoo telkkariin tai ikkunaan joka on sun takana, tai samalla suunnalla, tai toiseen mieheen joka on sun takana.

Vierailija
48/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu nelikymppinen on 25v mielestä puolikuollut - oli mies tai nainen. Mutta aina on poikkeuksia. 

Vierailija
49/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole nelikymppinen, vaan 34-vuotias, mutta minua katselevat salilla naiset aina teineistä lähtien. Tosin näytän ikäistäni reippaasti nuoremmalta ja olen keskiarvoa paljon komeampi. 

Vierailija
50/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lihavat leidit eli limaiset tädit menevät myös katsomaan palomiesstrippareita...

Kun miehellä on hieman kilometrejä mittarissa, mutta pitää kunnostaan ja kropastaan huolta saa huomata, että kyllä niillä naisillakin ikää ja kokoa katsomatta on ns. tissikatse. Kroppa skannataan huolella, mutta asiassahan on se puoli, että naisilla geenit ohjaavat rintarauhasen ja pakaran kasvua, kun taas miehillä mm. rintalihaksen koon kasvattamiseen vaaditaan työtä, ravintoa ja lepoa. Ehkä ero on sitten siinä, että miesten saama huomio on siis itse ansaittua.

Kontaktin ottaminen on siis ok, mutta täytyy toki ymmärtää, että ei normaalilla ajatuksen juoksulla varustetuille miehillekään kaikki naiset kelpaa. Limaisia ukkoja on muualla kuin salilla huomattavan paljon enemmän.

Vierailija
51/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole nelikymppinen, vaan 34-vuotias, mutta minua katselevat salilla naiset aina teineistä lähtien. Tosin näytän ikäistäni reippaasti nuoremmalta ja olen keskiarvoa paljon komeampi. 

Mihin liityt tässä keskustelussa, oletko AP?

Vierailija
52/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin ideaali-ikä kaikille. 25-35-ikäkausi on ylipäätään hyvin vaikea arvioitava. Nelikymppisen tunnistaa poskista, leuasta ja/tai kaulasta, vaikka olisi kuinka hyväkuntoinen. Normaali alle 35-vuotias näyttää oman ikäiseltään tai nuoremmalta. Suurimpana syynä geenit. Yli nelikymppinen näyttää ikäiseltään tai vanhemmalta. Suurimpana syynä elintavat.

Vierailija
53/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kunhan et tunkeile ja ymmärrät lopettaa ellei toista kiinnosta.

Vierailija
54/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet katselevat joka ikistä kolmekymppistä salilla. Ei tarvitse olla edes keskiarvoa kauniimpi. 

Vierailija
55/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ahdistu naisen tekemästä lähestymisestä eikä vaihda sen vuoksia salia. Miehet kokevat naisen lähestymisen positiivisena ja osaavat sanoa, jos eivät ole kiinnostuneita.

Paitsi jos lähestyvän naisen ulkonäkö ei miellytä miestä. Silloin mies loukkaantuu verisestu ja ihmettelee miten tuon näköinen kehtaa hänen ylhäisyyttään lähestyä.

Vierailija
56/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos lähestyvän naisen ulkonäkö ei miellytä miestä. Silloin mies loukkaantuu verisestu ja ihmettelee miten tuon näköinen kehtaa hänen ylhäisyyttään lähestyä.

Itse olisit varmasti otettu, jos esim. sairaalloisen lihava mies ilmaisisi kiinnostustaan sinuun ja olettaisi, että rahkeet riittää. 

Vierailija
57/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähestyjä olisi sellainen, johon ei koe mitään vetoa ja joka vielä lähestymisen jälkeen luulisi, että jotain on ilmoilla vain sen takia, etten huutanut kurkku suorana "EI!" ja sylkenyt naamaan, niin kyllä se melko ahdistavaa olisi. Päälle vielä se, että "sattuu" aina samaan aikaan paikalle jne. 

Vierailija
58/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt miestä vietit viedä?

Vierailija
59/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te pölhät jaksatte provoilla.

Naisen ikä suhteessa miehen ikään on tuossa se koukku. Älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
60/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ihmiset haluavat huomiota, olisimme muuten sukupuuttoon kuollut laji.

Kyse katseesta ja kontaktista (ja sen hyväksyttävyydestä) on pääsääntöisesti sukupuolesta riippumatonta.

Kyse pääsääntöisesti siitä kuka katsoo ja miten.

Eri ihmisiä viehättää erilaiset persoonallisuudet, ikä, koko jne.

Jos molemmat ns. samalla viivalla niin miksi ei voisi aloittaa keskustelua.

Eri elämäntilanteet ja kokemukset vaikuttavat onko lähestyminen hyväksyttävää.

Jotkut eivät vain osaa tulkita toisia ihmisiä millään tavalla.