Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä?

Vierailija
09.08.2025 |

Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä? Olen siis itse reilu 40 mies ja samaan aikaan monesti salilla on yksi nainen , ehkä joku 25-30 ja aina kun katson häneen päin, hän katsoo minuun. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa, että ihan nolostuttaa varmasti molempia. Mietin vaan että pitäisikö mennä juttelemaan hänelle? On todella kaunis ja hyvävartaloinen. Eikä itsessänikään mitään vikaa ole, pieni " kaljamaha " jota yritän nyt salilla työstää pois. Jotenkin mielestäni vaan sali ei ole iskupaikka, mutta saahan siellä toisaalta jutella varmasti.

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on juttu Hesarissa. Maksumuurin takana.

Vierailija
22/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla on toinen kuntosali lähellä jossa voit käydä, jos homma menee metsään 

Toki paljon vaikuttaa miten toiselle puhuu. Mikäli lähtee suoraan kysymään treffeille tai petipuuhaan, niin kyllä asialla voi olla seurauksi. Mikäli tervehtii, ehkä juttelee jotain arkista, niin aika helpolla huomaa kiinnostaako toista keskustelu alkuunkaan. Itse olen salilla jutellut niin miehille kuin naisille ilman mitään parisuhde tai petipuuhavirityksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla liian ikämiessarjaa parikymppiselle 

Vierailija
24/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mikä minä olen sanomaan, itsekin katselen salilla 15 vuotta nuorempia.

N36

Vierailija
25/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on ihan ok. Kunhan teet sen fiksusti ja jätät rauhaan, jos et saa vastakaikua. Ei muuta menetettävää kuin palanen omaa egoa. Tai jätä hänelle lapulla viesti ja puhelinnumero käteen/respaan. Kahvikutsu tulee selväksi, mutta nainen saa miettimisaikaa ja voi olla vastaamatta, jos ei kiinnosta.

Vierailija
26/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo on ihan ok. Kunhan teet sen fiksusti ja jätät rauhaan, jos et saa vastakaikua. Ei muuta menetettävää kuin palanen omaa egoa. Tai jätä hänelle lapulla viesti ja puhelinnumero käteen/respaan. Kahvikutsu tulee selväksi, mutta nainen saa miettimisaikaa ja voi olla vastaamatta, jos ei kiinnosta.

Miksi hypätä suioraan johonkin kahvikutsuun? Normaalissa arkisessa juttelussa huomaa kyllä, jos toista ei keskustelu kiinnosta.

Vierailija
27/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai mikä minä olen sanomaan, itsekin katselen salilla 15 vuotta nuorempia.

N36

Sama. Tai ihan kaikenikäisiä miehiä. Suurin osa erittäin seksikkäitä. 15 vuotta nuoremmat ovat kuitenkin liian lapsia sänkykavereiksi. 

N42

Vierailija
28/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä: "käytsä usein täällä?"

Päättele sitten vastauksesta onko kiinnostunut ja voitko jatkaa muilla asioilla.

Vierailija
29/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se reilu 25-30 voi olla myös jo 40.

Vierailija
30/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hypätä suioraan johonkin kahvikutsuun? Normaalissa arkisessa juttelussa huomaa kyllä, jos toista ei keskustelu kiinnosta.

Tämä totta. Mutta pelkkä soljuva small talk ei kerro vielä kiinnostuksesta mitään. Pahimmassa tapauksessa toinen kehittelee ties mitä tarinoita yhteiselämästä päässään. Ja käykin ilmi, ettei toista ole kiinnostanut romanttisesti lainkaan tai ei muuten vain ole sopiva pari. Sama kuin deittiapeissa, äkkiä kahville ja naamatusten.

Vierailija
31/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku osoittaa, tai niin ainakin asian tulkitset, selkeitä kiinnostumisen merkkejä, miksei. Tai miksei muutenkin, mutta ehkä voi olla kiusallista. Itse näin aina silloin tällöin salillani yhtä nättiä tyttöä, joka tuntui tosi usein katsovan minua kiinteästi toiselta puolelta salia. Olin melkein varma, että tykkäsi minusta, mutta yritin vältellä seurustelujuttuja ja sen sellaista siinä kohtaa elämääni. Nyt olisin taas kiinnostuneempi kokeilemaan jotain, mutten enää näe häntä salilla. Ehkä muutti pois. Valitettava juttu, olisi ehkä pitänyt vain lähestyä ajoissa, sillä tuntui näyttävän minulle jotakuinkin 100% vihreää valoa. 

Vierailija
32/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. salirauha. se ei oo deittailupaikka. lähesty sitten häntä muualla jos näet... ole tyylikäs.

Vierailija
33/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille habaa 💪

Vierailija
34/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi? 

Vierailija
35/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. Kannattaa jättää tekemättä, niin ei tarvitse vaihtaa salia.

Vierailija
36/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluketjusta saa siis vaikutelman, että nainen voi lähestyä miestä.

Mutta miehen ollessa aloitteellinen esim. katsekontaktien jälkeen asia on aina jotenkin "limainen" setä juttu...

Tämä tekee miesten aloitteellisuudesta hieman epätoivoista vaikka naiset saattavat juurikin tahtoa sitä itsestään huolehtivaa maskuliinista urosta, joka on aloitteen tekijä eikä sitä hipsuttelijaa joka vain katsoo sivusta, että ompa viehättävä ihminen, mutten (saa) uskalla ottaa kontaktia... no maailma on nyrjähtänyt sovinismi- / feministihöpinän takia sijoiltaan. Eihän meillä ole enää someaikakaudella muutenkaan normaaleja tosimaailman kontakteja.

Vaikka sali on sinänsa paikka, jossa samanhenkiset ihmiset (itsestään edes jollaintavalla huoltapitävät) voivat kohdata toisiaan kuten vaikkapa baarissa, jossa toki ei pääsääntöisesti selvinpäin oteta kontaktia kumminkaan puolin ennen pilkkua, jonka jälkeen kaikki pystyssäolevat ovat poten

Naisten mielestä mies on aina likainen setämies jos naamataulu ei miellytä. Pitää olla vähintään naista paremman näköinen että uskaltaa lähestyä, ja silloinkin kannattaa olla varuillaan

Vierailija
37/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä limaisia setämiehiä vaan riittää, antakaa nuorten naisten olla rauhassa edes salilla.

Vierailija
38/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa lähestyä naista. Nainen saa lähestyä miestä. Tämä sääntö kun pidetään vältytään ongelmilta.

Vierailija
39/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. Kannattaa jättää tekemättä, niin ei tarvitse vaihtaa salia.

Jos ei koskaan kokeile, ei koskaan tiedä. Tuo sun hokema on kyllä typerin asia mitä olen kuullut aikoihin. Päteekö tämä hokema sinulla joka asiassa? Sinä olet niitä ihmisiä jotka jättävät elämättä epäonnistumisen pelossa.

Vierailija
40/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä limaisia setämiehiä vaan riittää, antakaa nuorten naisten olla rauhassa edes salilla.

Entäs limaiset tätinaiset? Ja miksi se on aina vanhat akat jotka loukkaantuu nuorten naisten puolesta, oletteko kateellisia kun ette ole enää nuoria?