Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ymmärrä, että poikien reissut ovat nyt ohi.

Vierailija
09.08.2025 |

Mies siis yleensä tehnyt syksyllä kavereiden kanssa noin viikon mittaisen reissun millon minnekin. 

Nyt kuitenkin tilanne on siinä määrin muuttunut, että muutimme yhteen keväällä joten olemme siis avopari, eikä enää pelkkä seurusteleva pari. Näin vakavaan suhteeseen ei enää kuulu mitään poikien reissut, vaan lähtökohtaisesti lomat vietetään yhdessä puolison kanssa. 

Nyt Mies sitten kavereiden kanssa entiseen malliin suunnittelee syksyn reissua. Ilmoitin, että ei ole ok. Joku tyyliin viikonloppu reissu on ok mutta viikon reissut ilman puolisoa ei kuulu vakavaan suhteeseen. Mies sitten otti nokkiinsa ja väittää että rajoitan liikaa. Uskomatonta! Entä sitten ku ollaan naimisiin tai on lapsia? Poikien reissut kuuluu sinkkuelämään mutta jotenkin mies ei tätä nyt ymmärrä. 

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon kestävillä poikien reissuilla on lähes poikkeuksetta jotain suhinaa naisten kanssa. Ei tietenkään jokaisella, mutta osalla.

M45

Tietyissä demografioissa ehkä, mutta ei minulla eikä pojilla koskaan vuosikymmenten varrella. Olemme ihan normaaleja miehiä.

Vierailija
102/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden toisenkin miesporukan, jotka käyvät säännöllisesti ulkomailla ja nauttivat siellä maksullisten palveluista. Vaimot vannottavat rakkauttani somessa. On se hauskaa seurattavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v naimisissa, lapsia on ja kyllä molemmat voi lähteä halutessaan kavereiden kanssa reissuun. Lasten ollessa pieniä reissut vähän lyheni, mutta kumpikin käy tahoillaan. Ainoa kerta jolloin ei päässyt lähtemään oli kun oli laskettu aika käsillä, niin ei uskaltanut ettei mene synnytys ohi. Samoin vastasyntyneen kanssa olon aikaan lähteminen olisi ollut tuomittavaa. Muutoin ei ongelmaa. 

Vierailija
104/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon kestävillä poikien reissuilla on lähes poikkeuksetta jotain suhinaa naisten kanssa. Ei tietenkään jokaisella, mutta osalla.

M45

Tietyissä demografioissa ehkä, mutta ei minulla eikä pojilla koskaan vuosikymmenten varrella. Olemme ihan normaaleja miehiä.

Varmasti, kukaan ei usko! Paitsi tyhmä vaimosi. 

Vierailija
105/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä pelottaa että matkat kielletään ja ovat täällä todistelemassa kilvan ettei mitään tapahdu. Hei aika läpinäkyvää. On teille siunaantunut yksinkertaisia puolisoita! 

Vierailija
106/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon miehiä ihan kujalla

Vierailija
107/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutko sitten itsekin omista poikien reissuistasi?

Vierailija
108/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siitäkin juttu Iltasanomissa kun paritukseen erikoistunut poliisi kertoi, ettei vaimot usko edes kun poliisi tulee sanomaan että mies jäänyt kiinni housut kintuissa. Tätä en koskaan jaksa lakata ihmettelemästä. 

Vierailija
109/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mieheltä onnistuisi noin pitkä reissu. Pari yötä on silloin tällöin pois mutta siinä se. Ei jaksa kuulemma mitään aktiviteettia tuon pitempään ja minuakin tulee kuulemma jo ikävä😁 haluaa omaannsuihkuun omaan vessaan ja omaan sänkyyn vaimon viereen. Ja kyllä, miehen kaverit tietävät nämä asiat.

Vierailija
110/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Vaimo käy aina silloin tällöin tyttöjen reissulla ulkomailla. Viikon ovat olleet ja minä lapsen kansss kotona. Pitäisikö laittas rouvalle pallo jalkaan? Pelkkä provo tuo juttusi. 

Vierailija
111/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei menisi minulta läpi mitkään Lapin reissut tai vastaavat. 

Vierailija
112/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyvät vähän kalastamassa, eikös. 

Vierailija
113/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä sitten ,jos ukko käy missä käy, jos ei tautia kotiin tuo. Siinä kohtaa minäkin suuttuisin. Mutta se mitä ei tiedä, siitä ei kärsi. Edelleen olen sitä mieltä ettei toista ihmistä voi  omistaa, ja hänen seksuaalisuutensakin on vain hänen , ei minun. Ja sama koskee tietysti itseänikin, ehkä sitä nykyaikana kutsuttaisiin avoimeksi suhteeksi, mutta pitkän elämän nähneenä sanoisin, että muuten hyvää parisuhdetta ei kannata lopettaa johonkin yksittäisiin  miesten känniörvellys panoihin.

Vierailija
114/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen ja mulla kokemus kauan sitten nuoruudesta tällaisesta poikien tekemästä reissusta. Oltiin tyttö kaverin kanssa baarissa. Meitä lähesty kaksi miestä, tanssittiin siellä ja pyysivät jatkoille. Mentiin heidän vuokraamalleen mökille, ehkä noin 5 miestä eri kerroksissa. Kaverini heti yksi mies otti toiseen huoneeseen ja harrastivat seksiä. Minut houkutteli toinen mies toiseen pikku mökkiin puuhailemaan. Aamusta tällä miehellä kauhea kiire lähteä autolla vaan menemään. Myöhemmin kun yksi mies kuskasi minut ja tämän tyttö kaverini takaisin kaupunkiin, niin kertoi vaan että se mies oli sitten naimisissa. Oli kyllä niin hyväksikäytetty olo. Että en kyllä ihmettele ettet katso hyvällä näitä reissuja. Kyllä niihin yleensä jtn hämärää liittyy. Ja miehet suojelee niitä muita kavereitaan.

Vierailija
115/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nainen ja mulla kokemus kauan sitten nuoruudesta tällaisesta poikien tekemästä reissusta. Oltiin tyttö kaverin kanssa baarissa. Meitä lähesty kaksi miestä, tanssittiin siellä ja pyysivät jatkoille. Mentiin heidän vuokraamalleen mökille, ehkä noin 5 miestä eri kerroksissa. Kaverini heti yksi mies otti toiseen huoneeseen ja harrastivat seksiä. Minut houkutteli toinen mies toiseen pikku mökkiin puuhailemaan. Aamusta tällä miehellä kauhea kiire lähteä autolla vaan menemään. Myöhemmin kun yksi mies kuskasi minut ja tämän tyttö kaverini takaisin kaupunkiin, niin kertoi vaan että se mies oli sitten naimisissa. Oli kyllä niin hyväksikäytetty olo. Että en kyllä ihmettele ettet katso hyvällä näitä reissuja. Kyllä niihin yleensä jtn hämärää liittyy. Ja miehet suojelee niitä muita kavereitaan.

Nimenomaan, ja täällä ihmiset selittävät ettei siellä mitään tapahdu. Aivan varmasti tapahtuu. Miehet juuri suojelevat toinen toisiaan. En koskaan olisi niin sinisilmäinen ja kuvittelisi ettei siellä mitään tapahdu, ja uskonkin, että nämä jotka haluavat uskotella eivät yksinkertaisesti välitä. Tai toimivat itse samoin. 

Vierailija
116/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Tuollaista harrastavat lähinnä nousukasmersujupit ja muu white trash -porukka. Tavallinen suomalainen fiksu mies ei. Ja sitä paitsi, jos mies on pettäjä, hän ei tarvitse pettämiseen mitään viikon reissuja. Parasta erota. Ja paras erota myös jos ei voi antaa toiselle vapautta ja luottamusta.

Vierailija
117/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Tuollaista harrastavat lähinnä nousukasmersujupit ja muu white trash -porukka. Tavallinen suomalainen fiksu mies ei. Ja sitä paitsi, jos mies on pettäjä, hän ei tarvitse pettämiseen mitään viikon reissuja. Parasta erota. Ja paras erota myös jos ei voi antaa toiselle vapautta ja luottamusta.

Kyllä niitä reissuja juuri hyödynnetään. Kuinkas muuten. 

Vierailija
118/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mitä sitten ,jos ukko käy missä käy, jos ei tautia kotiin tuo. Siinä kohtaa minäkin suuttuisin. Mutta se mitä ei tiedä, siitä ei kärsi. Edelleen olen sitä mieltä ettei toista ihmistä voi  omistaa, ja hänen seksuaalisuutensakin on vain hänen , ei minun. Ja sama koskee tietysti itseänikin, ehkä sitä nykyaikana kutsuttaisiin avoimeksi suhteeksi, mutta pitkän elämän nähneenä sanoisin, että muuten hyvää parisuhdetta ei kannata lopettaa johonkin yksittäisiin  miesten känniörvellys panoihin.

Että jotkut sitten ovatkin miehenkipeitä. Miten parisuhde voi olla millään mittapuulla hyvä jos toinen luuhaa kylillä örveltäen niin ettei pysy kärryillä edes omasta suhdestatuksestaan? Ja niinkö on, että mistä ei tiedä, siitä ei kärsi? Tuota kutsutaan myös läheisriippuvuudeksi. En ite kattelis kyllä sekuntiakaan mitään örvellyspanoja. Miten riippuvainen pitää olla jostain miehestä?

Vierailija
119/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi luurankoja yhdelle sun toiselle, en tiedä, maltanko pitää suuni kiinni. 

Vierailija
120/193 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni mies on pettäjä ja joukossa vielä tyhmyys tiivistyy. Sanoisin että 95% kun mahdollisuus annetaan.