Näinkö sitä ihmiset saa uusia kavereita keski-iässä?
Miehen kaveri poikkesi meillä talvella ohikulkumatkalla, ja hänellä oli mukanaan serkkunsa jota ei oltu ennen tavattu. Ihan mukavia tyyppejä molemmat, ei siinä mitään. Puolisen tuntia siinä olivat ja lähtivät.
Nyt tuolta kaverin serkulta tuli viesti, pyysi meitä bändikeikalle. Vaimonsakin tulee mukaan. Että neljästään mentäisiin.
Jotenkin vaan tosi, tosi yllättävää tällainen, ei osattu lainkaan odottaa ja ehkä ollaan epäsosiaalisia, kun tuntuu jotenkin kummalliselta 😂 Mutta onko sittenkin ihan tavallista että näin luodaan uusia kaverisuhteita?
Kommentit (23)
Riippuu. Jotkut ei saa, kun osa ei käy keikoilla ollenkaan tai harrasta bändejä. Pitäisi tietää sopiiko elämäntyylit toisiin ja kenen kanssa haluaa siellä jutella.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. Jotkut ei saa, kun osa ei käy keikoilla ollenkaan tai harrasta bändejä. Pitäisi tietää sopiiko elämäntyylit toisiin ja kenen kanssa haluaa siellä jutella.
No siis keikka ei tässä nyt ollut se pointti, vaan onko yleistäkin että yhden lyhyen tapaamisen myötä joku vieras laittaa viestiä ja kutsuu illanviettoon? Ei ole itselle koskaan ennen sattunut tai en ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis keikka ei tässä nyt ollut se pointti, vaan onko yleistäkin että yhden lyhyen tapaamisen myötä joku vieras laittaa viestiä ja kutsuu illanviettoon? Ei ole itselle koskaan ennen sattunut tai en ole kuullutkaan.
Tolleenhan niitä kavereita just tehdään/saadaan. Jos vaan olla möllötät kotona ja torjut ehdotuksen niin toista ei tule. Suomalaiset on ihan outoja. Ja sanon tämän itse tosi epäsosiaalisena tyyppinä :D Mutta siis tuon normaalimpaa tapaa tutustua uusiin ihmisiin en keksi
Ihan normaalia normaalien ihmisten elämää. Olette tutustuneet yhteisen tuttavan/sukulaisen kautta ja todenneet toisenne ok-tyypeiksi. Miksei uusille asioille elämässä voisi antaa mahdollisuutta? Mitä voisi menettää, hyvänen aika?
Olen aika varma, että heillä on rahapula ja tarvitsevat vippiä, jota eivät kuitenkaan koskaan tule maksamaan takaisin. Ole varovainen.
Tottakai keski-ikäisenä saa uusia kavereita kuten aiemminkin. Miksi ihmeessä ei saisi?
No vähän on kyllä yllättävää ja outoakin tavallaan mutta ehkä hänestä vaikutitte mukavilta ja samanhenkisiltä tyypeiltä :) ole vaan iloinen että joku haluaa tutustua! Tai ainakin itse näin yksinäisenä tuntuisi mukavalta tuollainen ehdotus
Ameriikassa olisitte jo grillailemassa yhdessä. - Seikkailkaapa vähäsen! Ainahan voi lähteä lätkimään.. verukkeita on.
Ranskassa olisitte kyläjuhlien jatkoilla.....
Olkaa iloiset, että kysyivät. Näkevät teissä potentiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia normaalien ihmisten elämää. Olette tutustuneet yhteisen tuttavan/sukulaisen kautta ja todenneet toisenne ok-tyypeiksi.
Pikaisessa puolen tunnin poikkeamassa ei juuri tutustuta. En alkais sen perusteella toisen numeroa selvittää.
Olettaisin että on normaalia. Itse en kykenisi laittamaan uudelle tuttavuudelle kutsua tuolla lailla, koska ajattelen automaattisesti, että miksi kukaan viitsisi käyttää aikaansa minun kanssani. :D Ei varmaan yllätä, ettei minulla tämän rajoitteen takia kavereita juuri olekaan.
Itselläni on kavereita ja uusia olen keski-iälläkin saanut, mutta tuota pitäisin hieman outona. Ylipäätään en lähtisi tuntemattomien kanssa. Eri asia olisi iso porukka, jossa osa tuttuja ja osa ei.
En tykkäisi että kaveri on antanut numeroni jollekin jota en tunne. Ei sellaista ilman lupaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi että kaveri on antanut numeroni jollekin jota en tunne. Ei sellaista ilman lupaa tehdä.
Kyseessä oli viesti. Ei se välttämättä tarkoita suoraan numeroon laitettua viestiä.
Minusta tuo kuulostaa mukavalta eleeltä. Menisin. Selvästi haluaisivat tutustua teihin paremmin kuin mitä lyhyt kyläily kesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli viesti. Ei se välttämättä tarkoita suoraan numeroon laitettua viestiä.
Minusta tuo kuulostaa mukavalta eleeltä. Menisin. Selvästi haluaisivat tutustua teihin paremmin kuin mitä lyhyt kyläily kesti.
Mikä viesti se sitten on voinut olla?
Vierailija kirjoitti:
No tämäkin. On tosiaan kaverilta saanut numeron. Mutta ollaan siis töissä molemmat tuolloin eli ei lähdetä. Aloittaja
Tuntuu, ettei ne olemassa olevat kaveritkaan enää ehdi tavata. Eli ei tavallista.