Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko Flow festareille mennessäsi avoimesti somessa kaikille että päätös oli vaikea ja tietenkin tuet Palestiinaa täysillä?

Vierailija
08.08.2025 |

Miten on

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiömutsin avautuminen: 

Olen menossa tulevana viikonloppuna Flow'hun (mainos/ranneke saatu), vaikka festivaalia kohtaan on osoitettu kritiikkiä Israel-kytköksistä.

Musiikki on poliittisesti merkittävaa, joten pohdin

akreditoitumistani pitkään. Mitä enemmän asiasta luin, sitä ISOSSA KUVASSA merkityksettömämmältä kytkös

alkoi vaikuttaa.

En ole käynyt Mäkkärissä 25 vuoteen, kokiksen sijaan

olen jo ennen k4ansanmurhaa pyrkinyt valitsemaan

pienempien tekijöiden limut. Néstlen tuotteiden

ilmaantuminen kotiimme on aiheuttanut vuosien ajan

riitoja, ja perheeni mielesta olen kohtuuton. Hapean yha

sita, etta joskus 15 vuotta sitten ostin Sodastream-laitteen selvittämättä kunnolla sen taustoja.

Jaffa-appelsiineja en tietenkaan osta ja tsekkaan, etteivät esimerk

Lähiömutseilla riittää selvitettävää maailman kauppayhteyksissä.  Vaikeaa.  Siksi onkin helppo tarttua johonkin yhteen,  ja se nyt sattui olemaan  Hamasin kampanja juutalaisia vastaan. Onnea vaan. 

Vierailija
82/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiömutsin avautuminen: 

Olen menossa tulevana viikonloppuna Flow'hun (mainos/ranneke saatu), vaikka festivaalia kohtaan on osoitettu kritiikkiä Israel-kytköksistä.

akreditoitumistani pitkään. Mitä enemmän asiasta luin, sitä ISOSSA KUVASSA merkityksettömämmältä kytkös

alkoi vaikuttaa.

sita, etta joskus 15 vuotta sitten ostin Sodastream-laitteen selvittämättä kunnolla sen taustoja.

Jaffa-appelsiine

Lähiömutseilla riittää selvitettävää maailman kauppayhteyksissä.  Vaikeaa.  Siksi onkin helppo tarttua johonkin yhteen,  ja se nyt sattui olemaan  Hamasin kampanja juutalaisia vastaan. Onnea vaan. 

Onhan se niin kovin vaikeaa. Tosi vaikeaa. Siksi on hyvä, että sen voi vaan totea, ja jatkaa elämäänsä parempana kuin muut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Euroopan pitäisi puuttua sotilaallisesti tilanteeseen, jos apua palestiinalaisille estetään, rupeaa aseet laulamaan. Ihmisten näännyttämistä nälkään ei voi enää katsoa sivusta. Äkkiäkö tuollaisen pikkuvaltion riisuu aseista kuten Israel, kun vastassa on oikeita armeijoita mitä Euroopalta löytyy.

Ensimmäinen askel olisi lakata aseistamasta Israelia.

Ja jäädyttää kauppasopimukset.

Seuraava askel onkin hankalampi kun Israel on USA:n täydellisessä suojeluksessa. 

Demokraattiset  maat pitää yhtä.  Kai tiedät että jihadistit siirtyy länteen jos saavat Israelin lyötyä.  Mutta jos kannatat pakkovaltaa Venäjän vanavedessä niin sitten se sopii.

Tämä! Koko Palestiina-asiassa

Tavallisestakin muslimista kuoriutuu tällainen määräilijä Britanniassa https://x.com/CherylWroteIt/status/1953889758779736378#m

Vierailija
84/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiömutsin avautuminen: 

alkoi vaikuttaa.

Jaffa-appelsiineja en tietenkaan osta ja tsekkaan, etteivät esimerk

Voi kuinka joillain ihmisillä on ihan valtava tarve selitellä tekemisiään muille ja tehdä kaikkensa, että kaikki pitäisivät heitä mahdollisimman täydellisinä ihmisinä. Ahdistava epävarmuus ja pakonomainen tarve kiillottaa ulkokuortaan. Kun elämä on pelkkää kulissien kannattelua. 

Vierailija
85/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiömutsin avautuminen: 

alkoi vaikuttaa.

Jaffa-appelsiine

Voi kuinka joillain ihmisillä on ihan valtava tarve selitellä tekemisiään muille ja tehdä kaikkensa, että kaikki pitäisivät heitä mahdollisimman täydellisinä ihmisinä. Ahdistava epävarmuus ja pakonomainen tarve kiillottaa ulkokuortaan. Kun elämä on pelkkää kulissien kannattelua. 

Tämä johtuu siitä, että heidän koko elantonsa perustuu niinsanottuun vaikuttamiseen, olkoon se sitten vastuullisuutta tai muotia. Jos ihminen rakentaa koko persoonallisen brändinsä vastuullisuuden, ja tässä tapauksessa Palestiinan puolustamisen, ympärille, ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin selitellä jokaista tekoa. Se vaikuttaa todella rasittavalta. 

Vierailija
86/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin takkutukka

Vierailija
87/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiömutsin avautuminen: 

alkoi vaikuttaa.

sita, etta joskus 15 vuotta sitten ostin Sodastream-laitteen selvittämättä kunnol

On se. Öjlymaat tukee osaltaan ter r o  ristiryhmittymiä ja ties mitä mutta vaikeaa on asiaan  puuttuakaan. Nämä menee ristiin ja rastiin.

Vierailija
88/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ja moni muu haluaisi erottaa politiikan ja viihteen.  Ennen tiedostavuuden takana oli faktoja, nyt  on vain joukkoistamista hysteriaan.  Mutta siitä seuraa että moni tienaa kahtiajaollakin  profiloitumalla johonkin leiriin.  

Vierailija
89/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamas on vaaleilla valittu Gazan johtoon. Valitsivat terot demokratian sijaan. Ja Hamasin pelikirjassa on vain yksi luku, Israelin täystuho. Ei olisi kannattanut tehdä hirmutekoja lokakuun 7. päivä.

Joillekin tuottaa vaikeuksia ymmärtää,  että ne ns. viattomat  ovat valmiit uhraamaan kaiken pyhän päämääränsä hyväksi.  He ovat kyllä uhreja, mutta  uskonnollisen aivopesun,  eivätkä tajua että se päämäärä ei toteudu.  Hyvä jos Israel saa tuon loppumaan jollakin tavoin.  Kaikesta huolimatta ainoa tolkullinen toimija näköjään.

Vierailija
90/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa olla kiinnostunut jostain vuosikymmeniä jatkuneesta sodasta? Ei kosketa minua mitenkään.

En käy huonon musiikin festareilla ja jos tässä joku puoli pitäisi valita, valitsisin sen puolen jossa ei ole muslimeja.

Vierailija
91/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se Palestiina on vapautettu?

Vierailija
92/134 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se Palestiina on vapautettu?

Se on ollut vapaa vsta-48.  Ei ole saanut aikaiseksi olla oikea valtio. 

Vierailija
93/134 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

And just like that- turvallisesta tilasta tuli antisemitististen jihadistien temmellyskenttä. Erona lähinnä ainevalinnat. Hamas pyörii captagonilla, Flow-väki koksulla.

Vierailija
94/134 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tukea sellaista hallintoa missä esimerkiksi homous on rikos ja saatat kuolla vain koska olet oma itsesi?

Vierailija
95/134 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ilmastoahdistus vaikka lentokoneella lennetään joka kuukausi. 

Vierailija
96/134 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinin kirjan teki israelilainen firma. O ou! 

Vierailija
97/134 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuen sitä, että Israel lopettaa lasten murhaamisen, joka on tietenkin jollekin persu/oikeisto hörhölle wokea, kun ei kannata sitä että Israelin sotilaat ampuvat luoteja 4 vuotiaiden lasten päähän.

Nyt tämä sekopää tulee jauhamaan jostain hamasista jota kukaan ei kannata myöskään, mutta persu/oikeisto vatipäälle tämä on hyvin vaikea asia ymmärtää.

Vassarille on propaganda uponnut täysillä. 

Vierailija
98/134 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuen sitä, että Israel lopettaa lasten murhaamisen, joka on tietenkin jollekin persu/oikeisto hörhölle wokea, kun ei kannata sitä että Israelin sotilaat ampuvat luoteja 4 vuotiaiden lasten päähän.

Nyt tämä sekopää tulee jauhamaan jostain hamasista jota kukaan ei kannata myöskään, mutta persu/oikeisto vatipäälle tämä on hyvin vaikea asia ymmärtää.

Olet vi tun sairas ihminen. Mietitkö koskaan Suomessa asuvia lapsia?

Vierailija
99/134 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi kannattaa tätä terroristijärjestöä siis Hamasta eli Palestiinaa?

Palestiinalaisilla on tismalleen sama oikeus kotimaahansa kuin suomalaisilla. 

Jos osaa Suomesta hallitsisi ääriryhmä joka taistelisi maassamme olevaa miehittäjää vastaan niin se ei kai vähentäisi meidän oikeuttamme omaan valtioomme..?

Jatketaan samaa ajatusleikkiä... tämä ääriryhmä hyökkäisi flow-festareille ja ra iskaisi, silpoisi, polttaisi, kidnappaisi ja ampuisi siellä ihmisiä, sitten näitä r ai skattuja sidottaisiin autojen perään ja vedettäisiin ympäriinsä. Tämä kaikki kuvattaisiin ja sitten sinä ja ystäväsi menisitte torille, jossa nämä videot näytettäisiin kaikelle kansalle. Kaikki hurraisivat vaahto suupielissä, niin naiset, kuin lapsetkin. Kuulostaa terveeltä ja normaalilta kansalta ja teot ihan oikeutetuilta. Olisit luonnollisesti yhtä ylpeä kansasi urheista sotureista, kuin palestiinalaisetkin ovat. 

Vierailija
100/134 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Euroopan pitäisi puuttua sotilaallisesti tilanteeseen, jos apua palestiinalaisille estetään, rupeaa aseet laulamaan. Ihmisten näännyttämistä nälkään ei voi enää katsoa sivusta. Äkkiäkö tuollaisen pikkuvaltion riisuu aseista kuten Israel, kun vastassa on oikeita armeijoita mitä Euroopalta löytyy.

:D Ei ole sattumaa, että Suomi haluaa ostaa sotateknologiaa nimenomaan Israelilta. Siellä se osaaminen on. Israel on sellainen sotilasmahti, että siinä jää palestiinan rääsyläiset toiseksi. Ja heidän rahansahan muutenkin ohjataan liikkeen johtoportaalle ulkomaille, missä asustelevat herroiksi samalla kun uhraavat oman kansansa lapset ja sairaat. Toki osa menee myös tunnelien ja tukikohtien kaivamiseen sairaaloiden ja koulujen alle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän