Onko normaalia kun naimisissa oleva mies masturboi salaa kerran viikossa
Meillä on kyllä "seksipäivä" aina viikonloppuisin, mutta ilmeisesti hän ei jaksa odottaa
Kommentit (76)
Onhan se silloin normaalia, jos seksiä ei saa silloin, kun haluaa.
Masturboi kerran viikossa?
Ei ole normaalia. Päivittäin ehkä lähempänä normaalia. Mutta ei ainakaan noin harvoin että kerran viikossa.
Ihan tuohon väitteeseen en lähtisi mukaan.
Minulla todettiin eturauhasen liikakasvu, ja määrättiin siihen lääkkeet.
Lääkäri kysyi aika tarkasti seksuaalisesta elämästä.
Minulle suositeltiin laukeamista 3-4 kertaa viikossa.
Itse en millään jaksa neljää kertaa. Laukeaminen on muutenkin vaikeaa, koska meillä sen jälkeen oikeastaan loppui seksuaalinen elämä. En ole tästä ikinä maininnut vaimolleni. Enkä halua toista pakottaa asioihin. Nykyisin en edes tiedä miten suhtautuisin jos hän yhtä-äkkiä haluasi.. Varmaan olisi jotain kieroa silloin tekeillä ja hän haluaisi jotain muuta..
Lääkäri sanoi että todennäköisesti joudun syömään lääkkeitä koko loppu elämän. Mutta nykyisin en oikeastaan tarvitse niitä ja n ovat unohtuneet. Masturbointi noin kolme kertaa viikossa. Uskon että se on auttanut, mutta pirun hankalaa, koska ei tahdo löytyä aikaa sille ja toinen aina valvoo kahteen asti yöhön ja homma pitäisi hoitaa kun hän on nukahtanut. Ja ainakaan minä en jaksa keskustella tuosta yhtään enempää, minun mielestäni se on yksityisasia, eikä kuuluu automaattisesti kenenkään kumppanille.
Jos ap ei ois lahna ei tarvi kertaakaan viikossa,ero jos ei muna kelpaa
No ei ole. Parin päivän välein pitää pussit tyhjentää.
Minusta tuntuu, että kun tulee tarpeeksi ikää ( 65v tai yli) niin seksi helposti unohtuu ja tyrehtyy, jos sitä ei tarkoituksella pidä toiminnassa. Se on sitten miehelle vaarallista , kuten tiedetään. Parasta varmaan olis ,jos nainen olis touhussa mukana. Silloin siinä kaikki hormonitoiminta on täysillä mukana . Mutta hyvä noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota salaa pitäisi joutua tekemään.
Ki sitä tattiaan saa hakata nyrkkinsä niinpajon kun kurttu kestää. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Parin päivän välein pitää pussit tyhjentää.
No sitten vaan tattia tumputtamaan . Se on siinä.
Jos seksiä on vain kerran viikossa niin tuskimpa vain yhtä kertaa vetää hanskaan. Suurella todennäköisyydellä runkkaa joka päivä
Ei ole normaalia. Ota nyt ihmeessä ainakin suojelupoliisiin yhteyttä.
Mä runkkaan silloin, kun en saa seksiä riittävästi. Ja niin tekee myös ap:n mies. Joten ap mars peilin eteen ja syy löytyy sieltä.
Salaa lapsilta? On normaalia.
Salaa vaimolta? Ehkä suhteessanne ei ole kaikki ihan kohdillaan...
Hyvin normaalia
Valitettavasti kaikissa parisuhteissa ei ole sitä luottamusta että yhteisessä makuuhuoneessa voi rauhassa vetää käteen
Terveelle miehelle ei riitä kerran viikossa. Eikä edes kaksi. En käsitä, miten naiset voivat olla näin typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Salaa lapsilta? On normaalia.
Salaa vaimolta? Ehkä suhteessanne ei ole kaikki ihan kohdillaan...
Niin pitäisikö mielestäsi lasten aikana runkata että ei tekisi salaa !!!
Siinä vasta olisikin jotain vialla ja pahasti 🤣
Sai