Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia kun naimisissa oleva mies masturboi salaa kerran viikossa

Vierailija
08.08.2025 |

Meillä on kyllä "seksipäivä" aina viikonloppuisin, mutta ilmeisesti hän ei jaksa odottaa 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat ihan aloittelijan numeroita.

Naimisissakin olevan miehen pitää runkata ainakin kahdesti päivässä. Ei siksi, että haluaisi, mutta sitä tarvitsee rentoutuakseen. 

Se auttaa keskittymään töissä, kun pitää käsitellä koko päivä dataa ja numeroita sekä kuunnella typeriä asiakkaita, joilta on tarkoitus kusettaa rahat pois.

Nyt kuitenkin juodaan vodkamartineja loppupäivä.

Kannattaa myös tömistellä rintaan ja hymäillä: Hmmm-m. Hmmm-m. 

Unohdit varmaan, vai oliko se itsestäänselvyys, että tumputukset, vodkamartinit ja jopa

naimiset hoidetaan tietenkin työajalla. Kuka perkele näitä vapaa-aikanaan tekee? Terv. Työn Sankari

Vierailija
22/63 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kiva on sallittua, tekee sitä sitten puolison tieten tai salassa. Pääasia on, että nauttii ja kun on yhteisen seksin aika, niin kykenee tarjoamaan ja nauttimaan siitä. Varmaan puolisokin harrastaa omaa kivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin vähintään joka toinen päivä itsekseni ja salassa. Se on hyvä näin.

Vierailija
24/63 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epänormaaleinta tuossa tilanteessa on tuo yksi seksipäivä viikossa! Ei siis lainkaan spontaania seksiä tms? Toki jos mies runkkaa vain kerran viikossa, on sekin epänormaalia. 

Ohis: ei lainkaan spontaania seksiä, tenava on aina kotona, ja jos se on koulussa, minä olen töissä. Kaikkeen tottuu, etenkin kun joka ilta on runkkuilta muiden nukkuessa.

Vierailija
25/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenillalla vedin. 60 vuotias 

Vierailija
26/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa tarpeeksi pimslooraa naiselta, niin sitten on runkattava tai käytävä vieraissa. Säännöllinen ja riittävä seksi on kuittenkin tärkein syy olla parisuhteessa

T. Unto Ukkomies

Vierailija
27/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki ap alkaa nyt sitten antamaan suihinottoja feikkimiehelleen joka toinen päivä. Saa toimia.

Vierailija
28/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa tarpeeksi pimslooraa naiselta, niin sitten on runkattava tai käytävä vieraissa. Säännöllinen ja riittävä seksi on kuittenkin tärkein syy olla parisuhteessa

T. Unto Ukkomies

Juuri näin. Itse en joudu kättä käyttämään, ja parisuhteessa menee hyvin. Minulle parisuhde ei olisi enää parisuhde, jos runkkaamaan joutuisi. Tein sitä tarpeeksi lapsena, joten tiedän, ettei siinä tarvita naista.

Vierailija
29/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nälkä, niin silloin pitää syödä...

Vierailija
30/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan minäkin masturboin,vaikka olin naimisissa. Mies oli minua 15vuotta vanhempi niin seksiä oli liian harvoin. 

Vierailija
31/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ja miksi se pitää tehdä salaa? Halut ne on meillä jokaisella. Eihän tuo ole keltään pois! Anna miehen masturboida, jos hänellä on haluja enemmän. Ei siinä ole mitään väärää.

Kerran viikkoon viikonloppuna kuulostaa vähältä ja kaavoihin kangistuneelta.

N48

Vierailija
32/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat ihan aloittelijan numeroita.

Naimisissakin olevan miehen pitää runkata ainakin kahdesti päivässä. Ei siksi, että haluaisi, mutta sitä tarvitsee rentoutuakseen. 

Se auttaa keskittymään töissä, kun pitää käsitellä koko päivä dataa ja numeroita sekä kuunnella typeriä asiakkaita, joilta on tarkoitus kusettaa rahat pois.

Nyt kuitenkin juodaan vodkamartineja loppupäivä.

Kannattaa myös tömistellä rintaan ja hymäillä: Hmmm-m. Hmmm-m. 

Muuten hyvä, mutta ilman kokkelia kertoja pitää olla 3-5.

Vierailija
33/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä n. 2-3 kertaa viikossa, tosin paljon vaihtelua. Runkkaan ainakin toisen mokoman siihen päälle. 

Vierailija
34/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies runkkaa riittävän monta kertaa julkisesti niin menköön nyt yksi salakertakin.

Vierailija
35/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei irtoo... näivetyn.

Vierailija
36/63 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on jos noin vähällä selviää. 

Vierailija
37/63 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salailu ja suuttuminen ei ole normaalia, muuten ok. 

Vierailija
38/63 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika ankealta että on "seksipäivä". Mies mieluummin runkkaa kuin odottelee viikon annosta eroottista kaurapuuroa.

Vierailija
39/63 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia. Mieheni runkkasi eilen vielä yhdynnän jälkeen suihkussa itselleen toisen orgasmin nähdeni ja sanoo runkkavansa itsekseen muutenkin lähes päivittäin. N47

Vierailija
40/63 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti aikuiselle miehelle ei kerta viikossa vaan riitä. Naiset vissiin kuvittelee, että riittää, kun lukevat gallupeista seksikertojen määristä.

M54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi