Onko normaalia kun naimisissa oleva mies masturboi salaa kerran viikossa
Meillä on kyllä "seksipäivä" aina viikonloppuisin, mutta ilmeisesti hän ei jaksa odottaa
Kommentit (63)
Oma kiva on sallittua, tekee sitä sitten puolison tieten tai salassa. Pääasia on, että nauttii ja kun on yhteisen seksin aika, niin kykenee tarjoamaan ja nauttimaan siitä. Varmaan puolisokin harrastaa omaa kivaa.
Mä nautin vähintään joka toinen päivä itsekseni ja salassa. Se on hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Epänormaaleinta tuossa tilanteessa on tuo yksi seksipäivä viikossa! Ei siis lainkaan spontaania seksiä tms? Toki jos mies runkkaa vain kerran viikossa, on sekin epänormaalia.
Ohis: ei lainkaan spontaania seksiä, tenava on aina kotona, ja jos se on koulussa, minä olen töissä. Kaikkeen tottuu, etenkin kun joka ilta on runkkuilta muiden nukkuessa.
Jos ei saa tarpeeksi pimslooraa naiselta, niin sitten on runkattava tai käytävä vieraissa. Säännöllinen ja riittävä seksi on kuittenkin tärkein syy olla parisuhteessa
T. Unto Ukkomies
Feikki ap alkaa nyt sitten antamaan suihinottoja feikkimiehelleen joka toinen päivä. Saa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa tarpeeksi pimslooraa naiselta, niin sitten on runkattava tai käytävä vieraissa. Säännöllinen ja riittävä seksi on kuittenkin tärkein syy olla parisuhteessa
T. Unto Ukkomies
Juuri näin. Itse en joudu kättä käyttämään, ja parisuhteessa menee hyvin. Minulle parisuhde ei olisi enää parisuhde, jos runkkaamaan joutuisi. Tein sitä tarpeeksi lapsena, joten tiedän, ettei siinä tarvita naista.
Jos on nälkä, niin silloin pitää syödä...
Aikoinaan minäkin masturboin,vaikka olin naimisissa. Mies oli minua 15vuotta vanhempi niin seksiä oli liian harvoin.
On normaalia ja miksi se pitää tehdä salaa? Halut ne on meillä jokaisella. Eihän tuo ole keltään pois! Anna miehen masturboida, jos hänellä on haluja enemmän. Ei siinä ole mitään väärää.
Kerran viikkoon viikonloppuna kuulostaa vähältä ja kaavoihin kangistuneelta.
N48
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat ihan aloittelijan numeroita.
Naimisissakin olevan miehen pitää runkata ainakin kahdesti päivässä. Ei siksi, että haluaisi, mutta sitä tarvitsee rentoutuakseen.
Se auttaa keskittymään töissä, kun pitää käsitellä koko päivä dataa ja numeroita sekä kuunnella typeriä asiakkaita, joilta on tarkoitus kusettaa rahat pois.
Nyt kuitenkin juodaan vodkamartineja loppupäivä.
Kannattaa myös tömistellä rintaan ja hymäillä: Hmmm-m. Hmmm-m.
Muuten hyvä, mutta ilman kokkelia kertoja pitää olla 3-5.
Meillä on seksiä n. 2-3 kertaa viikossa, tosin paljon vaihtelua. Runkkaan ainakin toisen mokoman siihen päälle.
Jos mies runkkaa riittävän monta kertaa julkisesti niin menköön nyt yksi salakertakin.
Outoa on jos noin vähällä selviää.
Salailu ja suuttuminen ei ole normaalia, muuten ok.
Kuulostaa aika ankealta että on "seksipäivä". Mies mieluummin runkkaa kuin odottelee viikon annosta eroottista kaurapuuroa.
On täysin normaalia. Mieheni runkkasi eilen vielä yhdynnän jälkeen suihkussa itselleen toisen orgasmin nähdeni ja sanoo runkkavansa itsekseen muutenkin lähes päivittäin. N47
Ihan oikeesti aikuiselle miehelle ei kerta viikossa vaan riitä. Naiset vissiin kuvittelee, että riittää, kun lukevat gallupeista seksikertojen määristä.
M54