Onko normaalia kun naimisissa oleva mies masturboi salaa kerran viikossa
Meillä on kyllä "seksipäivä" aina viikonloppuisin, mutta ilmeisesti hän ei jaksa odottaa
Kommentit (63)
Ongelma on siinä että sinä olet päättänyt milloin seksiä harrastetaan ja se on liian vähän miehelle. Ihan normaalia se on.
Mitäpä luulet, mitä tekee aamulla ensin ja suihkussa jne.
Jos mies masturboi salaa, niin mistä sinä sen tiedät?!
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että sinä olet päättänyt milloin seksiä harrastetaan ja se on liian vähän miehelle. Ihan normaalia se on.
Mies voi lievittää tätä ongelmaa suuresti, naimalla naisen joka on 40-20 vuotta miestä nuorempi. Silloin kummatkin saavat nauttia toisistaan naisen koko seksuaalisen elämänvaiheen ajan, kun nainen on siinä 10-40v ikäinen.
Ei. Kyllä normaali mies runkkaa enemmän.
Se on täysin normaalia mikäli miehen nainen on wanha, yli 35v ikänen. Kun nainen siitä vielä wanhenee niin itsesaastutuskerrat tihentyvät kunnes mies lopulta järjestää niin että saadaan aikaan ero.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ongelma on ihan normaali, eli tavallinen, silloin kun nainen wanhusnainen jonka himokkuus on jo lähes nollissa.
Terve mies tarvitsee 2+ kertaa päivässä. Miehesi ei ole ihan tikissä jos 1-2 kertaa viikossa on ok.
M49
Ei. Vähintään joka toinen päivä pitäis. Eturauhanen!
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa kaikki orgasmitarpeet hoitaa seksillä? Ehkä nuorena parisuhteen alussa, mutta normiarjen keskellä Vähän nyt realismia.
Olen nelikymppinen papparainen ja runkkaan monta kertaa viikossa. Naimisissa 15 vuotta. Seksiä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen papparainen ja runkkaan monta kertaa viikossa. Naimisissa 15 vuotta. Seksiä paljon.
Tarkoitatko että vaimosi pihtaa jo?
Ei pihtaa. Runkkaaminen kiinostaa myös.
Pakko runkata kerran pari viikossa, kun vaimo on stressaantunut työstään ja ei
jaksa kuin kerran pari viikossa. Runkkaan hänen pikkuhousuihinsa, tietenkin käytettyihin ja aromikkaisiin.
Meillä on kyllä "seksipäivä" aina viikonloppuisin, mutta ilmeisesti hän ei jaksa odottaa
Teillä on siis kerran viikossa seksiä ja ihmettelet, että miehesi runkkaa? Onko tämä taas provo, vai onko joku nainen oikeasti noin kuutamolla?
Olen myös naimisissa ja runkkaan kolme kertaa päivässä, olen aina ollut kova runkkamaan , tuntuu niin hyvältä.
M 64 CD 💃
Vierailija kirjoitti:
On täysin normaalia. Mieheni runkkasi eilen vielä yhdynnän jälkeen suihkussa itselleen toisen orgasmin nähdeni ja sanoo runkkavansa itsekseen muutenkin lähes päivittäin. N47
Saiko laueta päällesi? M35
Olisi epänormaalia jos ei tumputtaisi edes sen verran viikossa.
Kolme kertaa päivässäkin on