Mikä on sinun ÄO?
Kommentit (47)
Joskus mitattu 125, mutta sitä se ei ole enää. Minulla on ollut useita vaikeita masennuskausia, eikä kognitiivinen tasoni ole enää missään tapauksessa entisellään. Sen lisäksi älykkyyteni on aika kapea-alaista vaikka pärjään noinkin hyvin kokonaiskuvassa - olen Asperger.
Sain vaan yhden pisteen kun aika loppu kesken
Ap:lla varmaan 50. Se on nimittäin suomalaisittain AO.
Vierailija kirjoitti:
125. Mutta mistä sitä oikeasti tietää. Joissain asioissa on tietämätön ja jossain kokemuksen kerryttämää tietoa. Ja jotain päättelee.
Älykkyys ei ole tietoa vaan ongelmanratkaisukykyä mittaava ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
300 pyöreät tuli testistä
30,0 sinulla-
Minkä koulutustason olette saavuttaneet ketkä saitte hyvän tuloksen?
No oletko edes punninnut aivojas?
Auttaa kun pumppaa niitä aivosoluja 🏋🧠🧩💡
Vierailija kirjoitti:
Minkä koulutustason olette saavuttaneet ketkä saitte hyvän tuloksen?
Olen tuo 125, ja minulla on maisteritutkinto. Opinnoissa ei ole koskaan ollut ongelmaa - päinvastoin - mutta vaikea masennus syö ajoittain keskittymiskykyä ja jaksamista paljon. Harmittaa vähän, tutkimustyö(kin) olisi kiinnostanut.
Mutta oletko tosikko, joka on jäykkä aivoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sille punitsemiselle vosikin määrittää matemaattiset kriteerit tilavuuden jne. mukaan kuvantamismenetelmin, niin se paino on epärelevantti tieto, vaikka olisi normipainorajoissa(tai yli), joka varioi.
Oletteko varmoja etteivät kaikista onnellisimmat ihmiset ole niitä kaikista älykkäimpiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sille punitsemiselle vosikin määrittää matemaattiset kriteerit tilavuuden jne. mukaan kuvantamismenetelmin, niin se paino on epärelevantti tieto, vaikka olisi normipainorajoissa(tai yli), joka varioi.
Ja ÄÖ:kö on?
En kerro. Vähempikin
kernaasti riittäisi
Matrix Puppet Show:ssa
ja friikkisirkuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletko tosikko, joka on jäykkä aivoinen?
Tarvitsevat lepoa niinkuin lihaksetkin etteivät jäykisty
130kg aivomassa sen mukainen