Miks myydä torissa jos ei lue viestejä.
Haluan ostaa yhden telkkarin mitä kysyin jo muutama päivä sitten. Tänään se vastasi ja kysyin että koska voin hakea niin ei vastausta
Kommentit (8)
Sinulla varmasti onkin todella kiireinen aikataulu. 😂
Eli olihan se lukenut viestin jos kerran vastasi. Mitä ihmettä höpötät?
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska torissa myyvät ovat yksityishenkilöitä joilla on oma elämä eivätkä mitään yrityksiä joilla on palkattu asiakaspalveluun henkilökuntaa. Tämä tuntuu olevan tyhmille ostajille vaikeaa ymmärtää.
Joo, mutta miksi myydä jos ei oikeasti halua myydä? Siellä on sata muutakin telkkaria myynnissä ja järkevä ihminen ei yv av-varaile jokaista näistä, vaan on yhteydessä yhteen kerrallaan. Todella tympeetä jäädä päiväkausiksi odottelemaan vastausta, varsinkin jos ensimmäisiin viesteihin on vastattu nopeasti. Itselläni myös tällä hetkellä sama tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Eli olihan se lukenut viestin jos kerran vastasi. Mitä ihmettä höpötät?
Vastaamiseen meni monta päivää.
Mä en lomilla seuraa jatkuvasti torin viestejä, lisäksi voi olla että johonkin tuotteeseen on tullut paljon kyselyjä niin vastailen nopeimmille ja odotan ostavatko he tuotetta.
Minä myyn tällä hetkellä tuotteita torissa ja tarkastan kännykästä useamman kerran joka päivä, onko tavaroista tullut kyselyjä. Itseäkin harmittaa, jos viestittely kestää päiväkausia. Joku kysyy tuotteesta, vastaan, mutta sen jälkeen ei kuulu pitkään aikaan mitään siitä kyselijästä. Kerran joku kyseli eräästä valaisimesta ja lupasi palata ASAP asiaan, kun on kysynyt "kotiväeltä". Sitten ei kuulunut mitään ja jouduin seuraavalle kyselijälle sanomaan, että edellä oli toinen ostajaehdokas. Jouduin lopulta itse kysymään, missä mennään. No, ei ostaja ollutkaan enää kiinnostunut. Ei siinä mitään, myin sille toiselle kyselijälle, mutta olisi se eka kiinnostunut voinut ilmoittaa itse mielenmuutoksestaan heti.
Minusta on kohteliasta, jos olen myymässä, että seuraan viestejä ja vastaan niihin niin pian kuin mahdollista. Vaikka olisi muutakin elämää, useimmat kuitenkin näpräävät kännykkäänsä usein. Silloin ehtii katsoa toriviestitkin.
Olen nähnyt torissa supermyyjiäkin", joilla on toista tuhatta myyntiartikkelia. Noinkohan ehtivät viesteihin vastailla.
Kukaan ei pakota ostamaan tai myymään siellä. Jos ei itselle sovi myyminen tai ostaminen,lopettaa vaan käymästä siellä. Yksi ostaja kerran laitto viestiä melkein puolilta öin. Itse olin jo nukkumassa, aamulla töihin ja katsoin puhelinta vasta seuraavana päivänä töiden jälkeen.
Siksi koska torissa myyvät ovat yksityishenkilöitä joilla on oma elämä eivätkä mitään yrityksiä joilla on palkattu asiakaspalveluun henkilökuntaa. Tämä tuntuu olevan tyhmille ostajille vaikeaa ymmärtää.