Minkä ikäisenä laitoit IG profiilisi ns. private tilaan? Naisesta tulee silloin aikuinen
Kommentit (34)
Kukaan itseään kunnioittava aikuinen ei käytä metan tuotteita, julkisia tai yksityisiä.
Vierailija kirjoitti:
Julkkikset ymmärrän tai jos on joku stalkkeri mutten oikein miksi se muuten olisi yksityinen mutta ehkä en tajua.
Itse olen instassa, että voin seurata lasten ja lastenlasten juttuja, etenkin kun yksi asuu toisella puolella maapalloa. Itse laitan kuvia ehkä 1-10 vuodessa ja vain kun on jotain hauskaa tai erikoista tai olen jossain ihme paikassa ja siihen jotain tekstiä, mitä on tapahtunut. N65
Se riippuukin paljon siitä, millainen tili.
Mulla on ollut jostain vuodesta 2013 sama tili, jossa on lapsenkin juttuja ja yksityistä elämää, sellaista minkä en edes halua näkyvän tuntemattomille. Paljon myös ihan vaan muistoja, ei sellaista mikä edustaisi minua tänään. Seuraajissa paljon sukulaisia, mikä määrittelee myös julkaisujen tyyliä.
Haluaisin tehdä lisäksi ihan OMAN somen missä ei olisi ketään sukulaisia eikä mitään, vain minun juttuja eikä muuta. Se voisi olla julkinen tili, ja sieltä ei saisi periaattessa tietää MITÄÄN elämästäni, vaikka postaisinkin kuvia joista voi tunnistaa minut ja persoonani.
En näe mitään syytä esitellä julkisesti jotain mikä on privaattia elämässäni, ja osa jotain suurempaa kokonaisuutta eli ei välttämättä puhtaasti minua. Monilla ikäisilläni tai nuoremmilla naisilla on eri tilanne ja erilainen elämä.
En ole ikinä ollut IG:ssä eikä kiinnosta liittyä. Olen varmaan sitten yli-ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä 2020 kun sain tietää, että yhdellä entisellä kaverillani on minuun erittäin paha pakkomielle, katkeruus ja erittäin pahantahtoiset ajatukset. Poistin kaikki ei-tutut seuraajat, laitoin tilin yksityiseksi enkä ole hyväksynyt enää juuri ketään seuraajiksi.
Olin silloin 27v.Ei mulla ainakaan ole ketään ei-tuttuja seuraajia. Ei yhtäkään, en oo varmaan tarpeeksi mielenkiintoinen eikä oo mitään tissikuvia.
Ei mullakaan ole tissikuvia. Ihan normaalia se on instassa, että tuntemattomat haluaa seurata. Nytkin on paljon seuraamispyyntöjä, joita en ole hyväksynyt.
Vierailija kirjoitti:
AP on jämänainen.
Ap on tampio.
Mikä järki siinä olisi että se olisi yksityinen?
Face mulla kyllä on vain harvoille ja valituille.
N50
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki siinä olisi että se olisi yksityinen?
Face mulla kyllä on vain harvoille ja valituille.
N50
Harvat valitut saavat nähdä, siksi.
En ole itse koskaan tehnyt tiliä instaan, mutta eräitä olen käynyt stalkkaamassa kun julkinen tili. Jos itse tekisin tilin, olisi se yksityinen ja vain mikin kavereita/sukulaisia varten.
Koko Insta on keksitty vasta, kun olen ollut jo aikuinen. Mun tili on alusta asti ollut yksityinen. Minä haluan jakaa kuvia ja juttuja vain tuntemilleni ihmisille ja heistäkin valitsen itse, kenelle. Miksi ihmeessä mun pitäisi omat asiani koko maailmalle jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on noin kummallisia tai sairaita tuttuja (?), jotka ei saa tietää missä te liikutte tai mitä teille kuuluu? Mitä ne sitten tekee, jos tietävät? Tulevat paikan päälle samoille festareille, iskevät kuonoon?
En mä jaa muutenkaan mitään tuollaisia, en edes snäpissä suoraan kavereille..
Jos olen festareilla tai vastaavassa tapahtumassa, niin keskityn siellä yolottamiseen ja hetkessä elämiseen, enkä someen.
Mitä väliä onko se yksityinen vai ei, siellä ne on sen firman tiedoissa joka tapauksessa eli eivät yksityisiä
Vierailija kirjoitti:
Koko Insta on keksitty vasta, kun olen ollut jo aikuinen. Mun tili on alusta asti ollut yksityinen. Minä haluan jakaa kuvia ja juttuja vain tuntemilleni ihmisille ja heistäkin valitsen itse, kenelle. Miksi ihmeessä mun pitäisi omat asiani koko maailmalle jakaa?
Ei pidäkkään mut sit ylipäätään on koko somessa. Voihan niitä kuvia laittaa vaikka wa:n kautta kavereille.
Ei mulla ainakaan ole ketään ei-tuttuja seuraajia. Ei yhtäkään, en oo varmaan tarpeeksi mielenkiintoinen eikä oo mitään tissikuvia.