Nyt sitten ne alle 19v äidit..
Eli olen 18 vuotta täyttänyt helmikuussa ja esikoisen, pienen Benjamin pojan sain tammikuussa. oltiin asuttu jo noin vuosi yhdessä poikaystävän kanssa kun pikkuinen syntyi. kiva löytää muitakin nuoria äitejä kun ei kavereilla ole lapsia niin välillä pientä keskustelun puutetta näin vauva-asioissa. onneksi kaikki on mennyt hyvin ja poika on erittäi onnellinen ja sillä tavalla myös "helppo" tapaus. näin siis porvoossa.
Kommentit (49)
en taida kuulua enää tänne alle 19v äiteihin,mutta laitanpaha nyt kuitenkin=)sain ekan lapsen 15v ja toivottu oli,ei ollu mikään " vahinko" lapsi..ja periaattees tarkemmin ajateltuna eihän sellasia ees ole=)nyt vanhin on jo 7v ja toinen 1v5kk...ja kolmatta odotan=)hyvin on mennyt ja en vaihtaisi päivääkään pois mun höpönassujen kans!
Itse vm. -90 ja laskettu aika joulukuussa.
En ole vielä raskaana mut oon iha onnessani kun mun poikakaveri on nyt kans vauva kuumees ja se lupas et saan semmosen pienen nyytin pian <3<3<3<3 toivottavasti tärppää ekalla kerralla :) <3 En jaksa oottaa enää :)
Tästä alkaa minun tarinani alku eli olen 17 vuotias tyttö ja vauva kuume on iskenyt.Seurustelen 12 vuotta vanhemman miehen kanssa ja rakkaus on ihanaa! Nyt on ehkäsy jätetty pois ja pikkuista odotellaan. eniten jännitää miten ihmiset reagoivat nuoreen äitiin... ja myös vanhempien reaktiot varsinkin isäni jolla on hiukkavaikeksia hyväksyä poikaystäväni ja muutenkin elämään kun muutin 16vuotiaana pois kotoota (vanhempäni ovat eronneet) äitini on minulle rakas ja läheinen.
Toivon että olen raskaana (en ole viellä tehnyt testiä kun menkat eivät viellä ole jääneet pois),mutta vatsa ja rinnat tuntuvat lupaavasti kireiltä ja selässä lievää kipua (raskauden oireitako?)
kaikille nuorille äidelle voimia ja rauhaa!
l
Olen vielä 16-vuotias, mutta lapsen synnyttyä olen jo kerenny täyttää 17. Raskaus ei ollu suunniteltu, mutta toivottu.. Päätettiin jokunen aika sitten, että lopetaan mun e-pillereiden käyttö, että lapsi tulee jos on tullakseen..
Tällähetkellä on yhdeksäs rakasviikko menossa ja joka päivä rukoillaan, että lapsi on terve... Vanhemmat otti molempien puolelta asian ihanan hyvin.. Kulta on 23 tammikuussa ja mä olen siis syntyny 91..
Minä opiskelen ekaa vuotta lähihoitajaks ja kulti on vakituisessa työpaikassa... Laskettuaika on kesällä, että ainakin eka vuosi kerkeää opiskella, ennen äityis lomaa.. siitä on sitten helpompi jatkaa n. kolmen vuoden päästä..
Onnellisia ollaan ja kiitollisia läheisten hyväksynästä ja tuesta... Onnea muillekkin teini-äideille joille lapsi on tervettullut.. Hyvät joulut kaikille! :)
T. Onnellinen Nuori Äityli
Olen 17 vuotias teiniäiti, laskettu aika olis 28.06.08 :) Poikaystäväni kanssa olen seurustellut kohta 4-vuotta ja kihloissa oltu kohta 2-vuotta :) Vauva oli ihana yllätys ja odotan malttamattomana vauvan syntyä :) onnea kaikille muillekkin odottajille :)
Itse oon 17-vuotias, täytän 18v toukokuun ensimmäisenä ja vauva tulossa heinäkuun alusta :) Avomies 25-vuotias. Lisäks mein perheeseen kuuluu sakemannityttönen Iitu, kuusi rottaa, kolme kania ja omistan hevosen, joka tosin lähtee nyt keväästä ylläpitoon. Raskaus suunniteltu, vanhemmat kivasti mukana molempien puolelta ja lisäks kaikki kolme siskoani saavat lapset tänä vuonna (kahdella ennestään taaperoikäiset, kolmannella kaksi ikäistäni poikaa). Kovasti odotellaan kesää... :) <3
Täytin viime lokakuussa 18-vuotta.
Eilen sain tietää olevani raskaana. Tämä oli Ei- suunniteltu tapaus,
mutta raskaustietoinen olin silti, koska emme aina käyttäneet ehkäisyä.
Olin sillämielin että " tulee jos on tullakseen" .
Tuntui kuin olisin halunnut kadota maan alle eilen, kun odotin testin tulosta vessassa. Pyörin ympyrää ja tärisin. Kaveri sattui juuri samalla hetkellä soittamaan, ja hän ihmetteli miski ääneni värisi.
Kerroin myöhemmin hänelle asiasta.. :) tuntuu aika jännältä..
Laskelmieni mukaan on menossa viikko 10.
Menkat on olleet ennenkin myöhässä yli kuukauden joten kuvittelin sen olevan normaalia.. :D
mutta sitten ku alko oleen mahakipuja ja tissit oli tosi kipiät niin päätin tehä testin. Ajattelin aluksi" en minä kuitenkaan ole " .. Sitten olinkin..
menen terveyskeskukseen maanantaina.. eli en siis vielä ole saanut lasta, mutta odotan.
Mä sain 17 vuotiaana ensimmäisen pojan.. Heti lapsen synnyttyä erosin.. Mies ei pysynyt kelkassa mukana.. Löysin pari vuotta sen jälkeen aviomieheni ja nyt meillä on yhteinen poika 2,5 vuotta. Kolmatta ollaan tässä jo kyllä toivottu..
Esikoinen ei ollut toivottu, oli ihan puhdas vahinko.. Mutta hyvin silloin itsekseni ja kahden koiran kanssa pärjäilin.. Kävin töissä tienaamassa elantomme (koska sossuun en mene) ja poika oli tarhassa..
Kyllä sitä pärjää, se on aseenteesta kiinni..