Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuet K-kauppiastasi näinä vaikeina aikoina?

Vierailija
08.08.2025 |

Ihmisten ostovoiman vähentyessä ja työttömyyden koskettaessa yhä useampaa ihmistä ja perhettä, vaikutukset näkyvät suoraan myös K-kauppiaiden kukkarossa. Koska kyseiset kaupat ovat monille asuinalueille merkittäviä kulmakiviä, on äärimmäisen tärkeää tukea kauppiaita myös silloin kun ajat ovat haastavat ja myynnin kasvu hidastunut.

Me päätimme alueemme asukasyhdistysten kesken kerätä paikalliselle K-Citymarket-kauppiaalle lahjoituksena avustussumman auttaaksemme häntä ja perhettään. Lisäksi monet hyväsydämiset ovat lupautuneet tekemään kaupalla vapaaehtoistyönä mm. tavarakuormien purkua, hyllyjen täyttöä, siivousta ja piha-alueiden kunnossapitoa. Tästä tulee kauppiaan lisäksi hyvä mieli todella monelle auttamishaluiselle. Saatiin iso potti kasaan.

Miten sinä voisit auttaa omaa K-kauppiastasi?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppiaani ajaa niin hienolla autolla ja harrastaa niin kalliita harrastuksia, että uskon hänen pärjäävän ilman meikäläisen pennosia. Haen vain tarjoustuotteet paikallisesta Koosta. Köyhät ei käy koossa, tuskin kauppias meitä rupusakkia edes kaipaa...

Vierailija
22/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppiaat ovat ottaneet valikoimiinsa tuotteita jotka minua miellyttävät. Palvelu on hyvää ja K-kaupoissa on miellyttävä käydä. Jonnekin ne vähät rahani joudun kuitenkin kantamaan, niin kannan ne sitten sellaisiin kauppoihin josta edes koen saavani rahoilleni vastinetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kauppiaat ovat ottaneet valikoimiinsa tuotteita jotka minua miellyttävät. Palvelu on hyvää ja K-kaupoissa on miellyttävä käydä. Jonnekin ne vähät rahani joudun kuitenkin kantamaan, niin kannan ne sitten sellaisiin kauppoihin josta edes koen saavani rahoilleni vastinetta.

Moi, K- kauppias. 🥱

Vierailija
24/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten K ja S tukee asiakkaita? Ihmisiä jotka perustarpeidensa ja elämänsä ylläpidon vuoksi menevät kauppaan, ei suinkaan kauppiaiden vuoksi tai lisäaineiden.

Vierailija
25/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään.

Kierrän kaukaa naurettavat ylihinnoitellut K- kaupat. 🤣

Täällä K-kaupalla on parhaat tarjoukset ja hinta-laatusuhteet. 

Moi, K -kauppias. 🥱

En ole. Tykkään tosi paljon k-kaupan myyjistä. Hyvä asiakaspalvelu ja ihan oikeasti, hyviä hintoja. Kyllä ne yrittäjät saa itse päättää hintoja. S-marketilla ei. 

Vierailija
26/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin aina k-supermarketissa joka on lähellä vaikka s-market on siinä vierellä. Ilta alesta löytyy enemmän tuotteita ja plussa tarjoukset on hyvät. Mielestäni s-marketissa ei ole tarjouksia.

Vierailija
27/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka sarjassa on hyviä tuotteita edullisesti. Parempi kuin Coop. 

Vierailija
28/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tue mitenkään. Käyn Prismassa ja Lidlissä 🤗

Vierailija
29/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo. Onnittelut siitä. Miten tällainen lähikauppias tukee minua näinä vaikeina aikoina, kun kaikilla on rahasta tiukkaa? Viime aikoina esim. sillä, että hyllyssä on nahistunutta tavaraa, ja edellispäivän "olen vielä aivan syötävä" bokseissa on ollut homeisia ja mätiä tuotteita. 

Vierailija
30/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tue mitenkään. Käyn Prismassa ja Lidlissä 🤗

Samoin minä. :)

Vierailija
31/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä provo. Onnittelut siitä. Miten tällainen lähikauppias tukee minua näinä vaikeina aikoina, kun kaikilla on rahasta tiukkaa? Viime aikoina esim. sillä, että hyllyssä on nahistunutta tavaraa, ja edellispäivän "olen vielä aivan syötävä" bokseissa on ollut homeisia ja mätiä tuotteita. 

Tuohon olen kiinnittänyt huomiota lähi-lidlissä. Ne ei raaski heittää sitä yhtä mätää omenaa pois ja kaikki omenat mätänee. 

Vierailija
32/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelut kasvaa kaupassa ja palveluissa "keinotekoisesti" kun luottoja jne. suositaan. Sitten kun talouden suhdanteet menee alas, tuloksena on aina ylikapasiteetin poistuminen markkkinoilta. Itse käytän luottokortteja vähän mm. ulkomaan matkoilla ja suomessa maksan aina käteisellä kulut. Ei ihminen tarvitse luottoja, jos tulot ja menot tasasuhtaisia. 

Vierailija
33/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä kävin yli vuoden pelkästään lähikaupassa kun kauppias vaihtui ja uusi yrittäjä mainosti kaikenlaista uudistusta kaupan toiminnan osalta.   Ostin mahdollisimman halpaa, yleensä kaupan omia merkkejä ja pysyvästi edullisia Valion tuotteita ja punalaputettuja ja tietysti henkilökohtaisia mobiilitarjouksia.  Ei se niin kovin paljon kalliimmaksi tullut kuin Prismassa käynti, lopultakaan.  Nyt olen siirtynyt rahojen loputtua Prismaan mutta tilaan verkko-ostokset lähikauppaan Matkahuoltoon ja kun käyn noutamassa paketin ostan samalla yleensä useamman päivän ruuat ja jotain taloustavaroita joiden paikat tiedän pienestä kaupasta ja löydän helpommin kuin Prismasta.  Juu, niin yritän vähän tukea lähkauppaa, nostaahan hän ympäristön arvoa olemassaolollaan.  Huipputuloiset Citymarkettien vetäjät ovat eri tyyppejä kuin lähikauppojen vetäjät.

Vierailija
34/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn puhdistamassa puenlentokoneen joskus

Vierailija
35/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn puhdistamassa puenlentokoneen joskus

K-kauppiaan pienellä parkkipaikalla on tosiaan mukava  pestä ja huoltaa autoja iltaisin, miksei päivisinkin, kai siihen hyvin sopii pienlentokonekin jos sellaisen vetää trailerilla paikalle.  Kaupasta ei kannata ostaa mitään kun siellä on liian kallista ja tuotteet vanhoja.

Vierailija
36/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain Lidlissä. Halvat hinnat, laadukkaat tuotteet ja ystävällinen henkilökunta.

Vierailija
37/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonäärikauppiaathan ne ihan ensimmäiseksi apua ja avustuksia tarvitsevat.

Typerä provo, 0/5

Ne on yrittäjiä, kaikki k-kauppiaat. Mun mielestä heidän työ on arvostettavampaa kuin s-ketju. 

Kuinka ihmeessä?

Vierailija
38/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos K.kauppiaiden rikastuminen niin ketuttaa, niin miksi ette itse ryhdy K.kauppiaiksi?

Onko rikosrekisteri jo liian pitkä, ettekä enää pääse rehellisesti ansaitsemaan?

Ei pää kestä työn tekoa?

Ei minulla pää kestäisi kauppiaana oloa, tuskin osaisinkaan. Osaamiseni ovat ihan muissa jutuissa.

RYHTYKÄÄ NYT PERKELE MILJONÄÄREIKSI JOS SE ON NIIN HELPPOA!

Vierailija
39/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysymällä pois tieltä. Siinä on jo iso apu.

Vierailija
40/59 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekosken Citymarket on koko kaupungin kallein ruokakauppa. Ei saa minun tukeani kauppias.