Miten tuet K-kauppiastasi näinä vaikeina aikoina?
Ihmisten ostovoiman vähentyessä ja työttömyyden koskettaessa yhä useampaa ihmistä ja perhettä, vaikutukset näkyvät suoraan myös K-kauppiaiden kukkarossa. Koska kyseiset kaupat ovat monille asuinalueille merkittäviä kulmakiviä, on äärimmäisen tärkeää tukea kauppiaita myös silloin kun ajat ovat haastavat ja myynnin kasvu hidastunut.
Me päätimme alueemme asukasyhdistysten kesken kerätä paikalliselle K-Citymarket-kauppiaalle lahjoituksena avustussumman auttaaksemme häntä ja perhettään. Lisäksi monet hyväsydämiset ovat lupautuneet tekemään kaupalla vapaaehtoistyönä mm. tavarakuormien purkua, hyllyjen täyttöä, siivousta ja piha-alueiden kunnossapitoa. Tästä tulee kauppiaan lisäksi hyvä mieli todella monelle auttamishaluiselle. Saatiin iso potti kasaan.
Miten sinä voisit auttaa omaa K-kauppiastasi?
Kommentit (59)
Voiko myyjä tulla pitämään kädestä köyhää asiakasta ja lohduttamaan? Mielellään komea ja keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Hei, jos K.kauppiaiden rikastuminen niin ketuttaa, niin miksi ette itse ryhdy K.kauppiaiksi?
Onko rikosrekisteri jo liian pitkä, ettekä enää pääse rehellisesti ansaitsemaan?
Ei pää kestä työn tekoa?
Ei minulla pää kestäisi kauppiaana oloa, tuskin osaisinkaan. Osaamiseni ovat ihan muissa jutuissa.
RYHTYKÄÄ NYT PERKELE MILJONÄÄREIKSI JOS SE ON NIIN HELPPOA!
Vaikkei se helppoa olisikaan, miljoonatulot vuodessa ovat liikaa. Opettele vivahteita.
Pierasen kunnolla aina ohi kulkeissani.
Jätän käymättä K kaupassa niin oven saranat ei kulu, ja likaa ei tule kengissä sisälle joka merkitsee silkkaa säästöä kaupan huolto- ja puhtaanapitokuluissa. Lisäksi kun tarpeeksi moni jättää käymättä voidaan henkilökunnan määrä vähentää mikä näkyy suoraan viivan alla laskeneina henkilöstökustannuksina.
K-kaupat ovat kauppias- ja yrittäjävetoisia, että sillä tavalla kannatan välillä käymällä cittarissa. Kävin aiemmin K-kaupassakin, kun asuin lähellä. Kovaa työtä yrittäminen. Yhdessä kunnassakin lopetti K-kauppa. Ässähän sinne jäi. Ei jaksanut yrittäjä ja vaihtoi alaa.
Ruokalahjoin on tuettu kauppiasta, koska rahalahjoista ei voi tietää mihin ne sitten loppuen lopuksi käytetään, niin parempi antaa hyvänmielen ruokalahjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ruokalahjoin on tuettu kauppiasta, koska rahalahjoista ei voi tietää mihin ne sitten loppuen lopuksi käytetään, niin parempi antaa hyvänmielen ruokalahjoitus.
Ne löytyy hävikkilaarista alennettuina
En ikinä tukisi k-kauppaa, koska elän köyhyysrajalla!! Lidliä/prismaa täällä ei ole, joten keskitä kaikki ostokseni s-markettiin. Rikas k-kauppias selvinnee ilman minua, kun ajelee kylillä uusin Mersu alla jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän tippiä aina kaupassa käydessä. Hyvä tapa jonka soisi yleistyvän.
Minä jätän aina muutaman euron myös. Joskus kassahenkilölle, joskus olen jättänyt kauppiaallekin jos on tullut kaupalla vastaan.
Ahaa, meillä on näköjään kauppias paikalla...
Täytyyhän noita ressukoita k-kauppiasta tukea. Ei ole ilmaista maksaa uuden auton ja talon yms kuluja. Ihan ovat avun tarpeessa selkeästi.
Käymällä kilpailevassa kauppaketjussa!
Jätän aina tippiä kaupassa käydessä.
Avustan kauppiasta poistamaan kehitysvammaiset työntekijät kaupan tiloista potkujen jälkeen.
Käyn vapaalla kassalla ostamassa bussin kausilipun.
Minä jätän aina muutaman euron myös. Joskus kassahenkilölle, joskus olen jättänyt kauppiaallekin jos on tullut kaupalla vastaan.