Laitaisitko lapsesi pyhäkouluun sen vuoksi, että yksi lapsen kummeista on uskovainen? Toista lastasi et pyhäkouluun laittaisi??
Kommentit (24)
Laittaisin lapsen ensin pyhäkouluun, jotta on vähemmän monikulttuurinen paikka. Myöhemmin sitten ruotsinkieliseen kouluun, taas jotta lapsi ei joudu niin monikulttuuriseen kouluun. Monikulttuurisuus minulle tarkoittaa sitä tiettyä uskontoa.
Mun lasta ei ole edes kastettu. Eikä mua ole kastettu.
Vierailija kirjoitti:
Kävin koko lapsuuteni pyhäkoulua. Se oli kotiäidin lähes ainoa lepohetki, kun koko katras lähti pyhäkouluun. Senkin ajan hän käytti sunnuntai-aterian valmistamiseen. Opettajat olivat pyhäkoululaisten omia äitejä tai isosiskoja. Pedofiileja ei näkynyt. Karkkia saatiin ja tarroja, mukavaa oli. Uusi testamentti tuli tutuksi. Olisi tarpeen monelle muullekin. Huolestuttaa, että suuri osa nykyajan nuorista aikuisista ja lapsista on pakanoita.
Olet siis sitä mieltä, että pakanoilla ei ole moraalia eikä omaatuntoa, eikä ole hyve ajatella omilla aivoillaan?
Vai mikä huolestuttaa? Kerro ihmeessä.
Kävin koko lapsuuteni pyhäkoulua. Se oli kotiäidin lähes ainoa lepohetki, kun koko katras lähti pyhäkouluun. Senkin ajan hän käytti sunnuntai-aterian valmistamiseen. Opettajat olivat pyhäkoululaisten omia äitejä tai isosiskoja. Pedofiileja ei näkynyt. Karkkia saatiin ja tarroja, mukavaa oli. Uusi testamentti tuli tutuksi. Olisi tarpeen monelle muullekin. Huolestuttaa, että suuri osa nykyajan nuorista aikuisista ja lapsista on pakanoita.