Palasiko halut vaihdevuosien jälkeen?
Pieni gallup perjantaille. Kun vaihdevuotesi oli kokonaan ohi, niin miten kävi seksielämälle?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Halut kasvoivat vaihdevuosissa ja ei ne olleet mitkään vaatimattomat aikaisemminkaan. Ei enään tarvi pelätä raskautta, eikä miettiä milloin menkat! Omituinen ajatusmaailma aloittajalla! Lapset maailmalla. Aikaa ja energiaa paneskeluun! Enemmän minulla on seksiä aika varmasti kun keskimäärin 20-30-vuotiailla! Parempaakin, koska olen itsevarma kehostani ja halukas kokeilemaan uusia asioita. Pistin vanhan äijän kiertoon ja nykyinen 6 vuotta nuorempi. On kykyä, kestoa ja kokoa!
Tästäkin pitäisi puhua! Tämä on yhtä lailla osa naisen seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä liukuvoiteen käytössä on niin hävettävää? Käytetäänhän sitä muutenkin esim. imetysaikana ja lelujen kanssa.
Moni haluaa nykyään asioita luomuna. Kyllä minäkin valitsen mielummin ihan luonnon omat liukasteet, kun tahmaavan liukuvoiteen. Anaaliseksi on sitten asia erikseen. Se onkin ainoa kohde, mihin liukkaria tarvitsee.
Niin, sinä et kaipaa tai tarvitse. Ei tarkoita,etteikö muiden kannattaisi käyttää. Kaikki gynet ja seksuaaliterapeutit suosittelee, koska suojaa emättimen limakalvoja liialta hankatumiselta ja on naiselle nautinnollista muutenkin. Ehdottoman hyviä vaihdevuosien aikana ja jälkeen tai jos mies on hyvin varustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä on oletuksena että katoaisivat vaihdevuosissa? Eivät minulla kadonneet minnekään.
Koska suurelle osalle käy näin.
Kaikille naisille niin käy, kun estrogeenit romahtavat. Samoin kävisi miehellä jos miehen testosteronit romahtaisivat.
Eivät tarkoita samaa asiaa, eikä tarkoita, että naisten etrogeenitasot menisivät niin alas. Enemmistöllä miehistäkään ei testot katoa. Toisekseen naiset voivat jatkaa hormonian syöntiä, kuten ovat muutenkin syöneet koko ikänsä. Joten yleistys ei päde.
Miehen biologiassa ei ole vaihdevuosia kuten naisen biol
Tämäkin hullu löysi taas paikalle 🥳
Halut kasvoivat vaihdevuosissa ja ei ne olleet mitkään vaatimattomat aikaisemminkaan. Ei enään tarvi pelätä raskautta, eikä miettiä milloin menkat! Omituinen ajatusmaailma aloittajalla! Lapset maailmalla. Aikaa ja energiaa paneskeluun! Enemmän minulla on seksiä aika varmasti kun keskimäärin 20-30-vuotiailla! Parempaakin, koska olen itsevarma kehostani ja halukas kokeilemaan uusia asioita. Pistin vanhan äijän kiertoon ja nykyinen 6 vuotta nuorempi. On kykyä, kestoa ja kokoa!