Miksi peset kätesi tällä tyylillä?
Saippua kuiviin käsiin ja kädet samantien vesihanan alle, viiden sekunnin huljuttelu vedessä ja käsien kuivaus.
Tuo on varmaan yleisin tapa millä naisoletetut "pesee" kätensä. Hyvänä kakkosena tulee pelkkien sormenpäiden nopea kastelu vedessä.
Miksi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kuvottavaa. Yllättävän moni tosiaan nopeasti kastelee kädet tai vain sormet, ravistaa paskavedet vieressäolijan päälle ja suksii ulos. Jos saippuaa käytetään niin siten ettei siitä ole mitään apua.
Tosi moni poistuu edes kastelematta käsiään. Ihmiset ovat ihan täysiä porsaita.
..no itse osaan kyllä oikean tekniikan, olen hoitaja, ilman saippuaa en pese ikinä, kynnetkin työn takia lyhyenä koko ajan. Oon myös huomannut saman, että todella harva yleisissä vessoissa pesee käsiään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Teen juuri noin enkä ole oikeastaan koskaan kipeä, eli jotain menee oikein :)
Lapsen ollessa päiväkodissa niitä flunssia ei pysty välttämään millään, ja siellähän vasta käsiä hinkataankin, jatkuvasti.
Mietitkö koskaan montako muuta ihmistä olet sairastuttanut ulostebakteereillasi? Oma kehosi kestää ne kyllä, mutta muiden ei.
Päiväkotien flunssaepidemiat eivät todellakaan johtu liiallisesta käsienpesusta vaan siitä, että lapset ovat tiiviisti yhdessä, aivastelevat toisensa päälle, kaivavat nenää ja pesevät kätensä huolimattomasti, koska on jo kiire takaisin leikkeihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu missä on. Olen itse huomannut samaa lähinnä duunareiden suosimissa paikoissa. Jos menee korkeakoulutettujen suosimiin paikkoihin niin siellä taas on harvinaista että käsiä ei pestä kunnolla.
Käsienpesu selkeästi tuntuu korreloivan älykkyyden ja koulutuksen kanssa.
Olen töissä sairaalassa ja yllättävän monet kirurgit pesevät vessakäynnin jälkeen kätensä joko täysin hutiloiden tai nopeasti ilman saippuaa. Sama yliopistolla kun aikanaan opiskelin.
Ei korreloi mitenkään koulutuksen kanssa todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tunnustelepa jalkoväliäsi, niin sieltä löytyy kohta, jota hivelemällä tulee kiva olo.
Ja sinulle tulee kiva olo, kun pääset koskettelemaan likaisilla käsillä buffetpöydän antimia? Siksikö?
Ap
Hygienia hysteria on pahasta! harvoin ne kädet niin mahdottoman likaiset on että tarvii jynssätä. Käsidesit pitäisi kieltää normikäytössä! pian ollaan ongelmissa kun ihmisillä ei ole vastuskykyä kun eivät altistu millekään pöpöille ja samaan aikaan halutaan desinfioida koko maailman. Ylenpalttinen desinfiointiaineiden käyttö tekee sen että pian miellä on desinfiointiaineille vastustuskykyinen superpöpö ja sit on menoo
Lapsikin tietää ettei "lika" hygienia ole pahasta aikuisille, vain lapsille. Ja lapset todellakin altistuvat kaiken maailman paskalle pyöriessään ulkona hiekkalaatikolla toistensa kanssa.
Ap, monenko naisen kanssa olet ollut buffetravintolan vessassa seuraten heidän käsienpesuaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap, monenko naisen kanssa olet ollut buffetravintolan vessassa seuraten heidän käsienpesuaan?
En ole laskenut, mutta todella monen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sokea pitää olla ettei huomaa toisten läsnäoloa kun käy yleisessä vessassa? Syötkö sinä ikinä ulkona?
Minun mies tekee noin. En minä. Olen huomattanut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja tuon perusteella sinä luulet kaikkien naisten pesevän noin??? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sokea pitää olla ettei huomaa toisten läsnäoloa kun käy yleisessä vessassa? Syötkö sinä ikinä ulkona?
Olisit maininnut olevasi itsekin nainen, oletin mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap viettää aikansa yleisissä vessoissa. Huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Asioin niissä muutaman kerran viikossa ja sen verran vietän niissä aikaani. Sillä aikaa kun itse pesee käsiään, niin on hyvin aikaa tarkkailla mitä muut tekevät.
Ap
Olisiko nyt sinun aika hankkia oma elämä ja jotain mielekästä ja iloa tuovaa tekemistä.
Ihanko oikeasti kyttäät naisten käsienpesua? Totta puhuen, en edes tiedä, miten esim. äitini tai työkaverini pesee kädet, kun on se oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu missä on. Olen itse huomannut samaa lähinnä duunareiden suosimissa paikoissa. Jos menee korkeakoulutettujen suosimiin paikkoihin niin siellä taas on harvinaista että käsiä ei pestä kunnolla.
Olen töissä sairaalassa ja yllättävän monet kirurgit pesevät vessakäynnin jälkeen kätensä joko täysin hutiloiden tai nopeasti ilman saippuaa. Sama yliopistolla kun aikanaan opiskelin.
Hei, ihanko oikeasti olit mukana kun kirurgit kävi pask...? Miten edes pääsit tarkkailemaan tilannetta? Eikö edes vessarauhaa halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Asioin niissä muutaman kerran viikossa ja sen verran vietän niissä aikaani. Sillä aikaa kun itse pesee käsiään, niin on hyvin aikaa tarkkailla mitä muut tekevät.
Ap
Minäkin käyn mutten seuraa muiden tekemisiä. Käyn vessassa, pesen käteni ja lähden pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihanko oikeasti olit mukana kun kirurgit kävi pask...? Miten edes pääsit tarkkailemaan tilannetta? Eikö edes vessarauhaa halunneet.
En, mutta olen useasti ollut samaan aikaan pesemässä käsiäni siellä henkilökunnan wc-tiloissa. Näin käy itseasiassa viikoittain.
Jeesus mikä daijukommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seuraat muiden tekemisiä?
En pese. Miksi taasen SINÄ väität perättömiä MINUSTA.