Mitä tehdä kun tilillä ei ole rahaa ja kaapit tyhjänä ruuasta ja on nälkä?
Ei ole ketään keltä pyytää ruokaa. Pitääkö tässä alkaa metsästämään sammakoita?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puhelimessa useamman keski-ikäisen perheenisän Kik/wa/telegram, he auttavat taloudellisesti mielellään jos pyydän 😘
Sanni16kerava
Ihan pyyteettömästikö?
Noh, sanotaanko näin että jos ei rahaa tule niin mulla on heidän laittamat kuvat, videot ja viestit tallessa.
Sanni16kerava
Tää on sama trolli, jolla on aina tili tyhjä tai tilillä muutama sentti. Sitten huvikseen keskustelee tällä palstalla.
Menikö se eilinen 10€ jo kaljaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puhelimessa useamman keski-ikäisen perheenisän Kik/wa/telegram, he auttavat taloudellisesti mielellään jos pyydän 😘
Sanni16kerava
Ihan pyyteettömästikö?
Voitko auttaa. Oot soittanut mulle eilen sulle kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava
Ihan pyyteettömästikö?
Noh, sanotaanko näin että jos ei rahaa tule niin mulla on heidän laittamat kuvat, videot ja viestit tallessa.
Sanni16kerava
Millaisia kuvia, videoita ja viestejä?
Monilla on ihan oikesti tiukkaa tämän päivän Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava
Ihan pyyteettömästikö?
Voitko auttaa. Oot soittanut mulle eilen sulle kolme kertaa.
Sulle. Mulle. Sulle. Mulle. Mulle. Mulle. Mulle. T. Sdp
Harjoitat maailman vanhinta ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava
Ihan pyyteettömästikö?
Sanni16kerava
Sellaisia mitkä ovat joskus tulleet jopa työpuhelimesta, yhtäaikaisesti niistä voisi kiinnostua poliisi, työnantaja, vaimo, facetutut ja moni muu... Miehiltä katoaa harkintakyky samassa hetkessä kun veri pakenee yläpäästä alapäähän 😘
Sanni16kerava
No kyllähän sä nyt viikon pärjäät vaikka vedellä ja kauraryyneillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava
Ihan pyyteettömästikö?
Sanni16kerava
Sellaisia tuhmia
Päävikainen ja vajaaälyinen jankkaaja kyselee taas tätä samaa, päivästä ja kuukaudesta toiseen. Tee sellainen rikos josta pääset valtion miekkahotelliin täysylläpidolla. Loppuisi tämä saatanan spämmääminenkin.
Soita petturipurralle ja sano : "Meille se ei käy..". #PETOSJYTKY.
Me emme voi auttaa, kysy täältä:
Vierailija kirjoitti:
Facessa on joku ryhmä "lainaa rahaa tai lainataan rahaa". Kerran oon lainannut siellä ja saanut takaisinkin. No tää tyyppi oli siellä jo parin päivän päästä uudestaan kun ei ollut ruokarahaa.
Kokeile sitä.
Miksi muuten suurimmalla osalla lainaajista on elukoita?
Älä viitsi.Eläimet ainakin antavat pyyteetöntä rakkautta, vaikka et sinä antaisikaan. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facessa on joku ryhmä "lainaa rahaa tai lainataan rahaa". Kerran oon lainannut siellä ja saanut takaisinkin. No tää tyyppi oli siellä jo parin päivän päästä uudestaan kun ei ollut ruokarahaa.
Kokeile sitä.
Miksi muuten suurimmalla osalla lainaajista on elukoita?
Koska ovat itsekin elukoita.
Eläimet ovat ihania, sinä olet vain paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava
Ihan pyyteettömästikö?
Sanni16kerava
Sellaisia mitkä ovat joskus tulleet jopa työpuhelimesta, yhtäaikaisesti niistä voisi kiinnostua poliisi, työnantaja, vaimo, facetutut ja moni muu... Miehiltä katoaa harkintakyky samassa hetkessä kun veri pakenee yläpäästä alapäähän 😘
Sanni16kerava
Hyi. Älä kerro enää, alkaa oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
järvet ovat sulia kävele niin pitkälle kuin pääset laita joku kelluke merkiksi ettei mene normi ihmisten aika sinua ongelma jätettä etsiessä. kaikkien etu.
Jumala näkee nuo julmat sanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa on oikeus varastaa.
T: Li
Li toivottaa kaikki varkaat kotiinsa?
Hyvä aloittaja:
Onko paikkakunnallasi ruokajakoa?