Kuka hullu menee enää kirjamessuille?
Meillä Turussa uuden paikan (Logomo) myötä hinnoittelu meni järjettömäksi. Jos messuilla haluaisi viettää 3 päivää kuten tähän asti, pitäisi maksaa 3x18 euroa, siis 54 euroa! Älytön hinta ja syömiset päälle.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi mennä 3 päiväksi?
No yleensä olen ollut kaksi ja puoli päivää jos olen päässyt ajoissa perjantaina töistä. On niin paljon hyvää ohjelmaa ja tapaa tuttuja.
Mihin pyrit sillä, että menet? Mitä saat siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet persaukinen, niin ei se tarkoita että muilla ei olisi varaa maksaa. Jokainen saa omilla rahoilla tehdä mitä lystää.
Tietenkin, mutta kyllä hinnannousu on aikamoinen, kun ei saa enää kokoaikalippua.
Mitä teet siellä kokoajan??
En edes tiennyt että nuo on maksullisia.
Ihan mielenkiinnosta minäkin kysyisin, että miksi messuille menisi kolmeksi päiväksi, jos ei siis ole itse siellä myymässä/esiintymässä? Ne messut, missä itse olen käynyt on joka päivä samanlaiset. Ei mitään syytä hengailla kolmea päivää katsomassa samoja asioita.
Puolipäivälippu voisi toimia niin, että niitä myydään vasta esim. klo 15 alkaen, ja se puolikas on nimenomaan päivän jälkimmäinen puoli.
Japanissa käyn kirjamessuilla, jos sattuu olemaan samaan aikaan, kun käyn lomamatkalla. Suomessa en ikinä käy kirjamessuilla. M28
En mene, koska siellä saattaa törmätä valkoisten, lihaa syövien heteromiesten kirjoittamiin "kirjoihin"
Muutaman kerran käynyt. Ei niissä oikein ole uutta annettavaa. Kirjoja saa kaupasta tai kirjastosta ja ne esitykset on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta minäkin kysyisin, että miksi messuille menisi kolmeksi päiväksi, jos ei siis ole itse siellä myymässä/esiintymässä? Ne messut, missä itse olen käynyt on joka päivä samanlaiset. Ei mitään syytä hengailla kolmea päivää katsomassa samoja asioita.
Puolipäivälippu voisi toimia niin, että niitä myydään vasta esim. klo 15 alkaen, ja se puolikas on nimenomaan päivän jälkimmäinen puoli.
Onhan siellä paljon tekijöiden haastatteluita, paneeleita sun muuta ohjelmaa, mitkä varmasti kiinnostavat monia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole tarjolla koko vlopun lippua tai muuta alennusta, jos ostaa kolmelle päivälle?
Ei näytä olevan enää. Sitten on jotain älyttömiä puolipäivälippuja. Ilmeisesti jos sellaisen ostaa, lentää sitten iltapäivällä ulos messuilta vai mitenköhän tuo toimii?
Siinä onkin työsarkaa vahtia, että miten kauan kukin on ollut paikalla.
Ihan helppo juttuhan tuo on. Puolipäivälippuja aletaan myydä vasta tietyllä kellonlyömällä.
Mutta sinnehän myydään myös aamupäivälippuja, joilla ei saa olla loppuun asti.
Ehkäpä portista ei pääse ulos maksamatta lisää, jos on ollut yliaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet persaukinen, niin ei se tarkoita että muilla ei olisi varaa maksaa. Jokainen saa omilla rahoilla tehdä mitä lystää.
minäkin maksan maitotölkistä 20e ihan vaan sen takia etten halua olla köyhä
Jos teennäinen Haukio on laitettu pihalle, niin ehkä monikin. Itse kierrän toisaalla Euroopassa messut.
Mie menen, 1 päivä riittänee. Kiva jos sais alennuslipun jostain.