Kuka hullu menee enää kirjamessuille?
Meillä Turussa uuden paikan (Logomo) myötä hinnoittelu meni järjettömäksi. Jos messuilla haluaisi viettää 3 päivää kuten tähän asti, pitäisi maksaa 3x18 euroa, siis 54 euroa! Älytön hinta ja syömiset päälle.
Kommentit (34)
Eikö ole tarjolla koko vlopun lippua tai muuta alennusta, jos ostaa kolmelle päivälle?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole tarjolla koko vlopun lippua tai muuta alennusta, jos ostaa kolmelle päivälle?
Ei näytä olevan enää. Sitten on jotain älyttömiä puolipäivälippuja. Ilmeisesti jos sellaisen ostaa, lentää sitten iltapäivällä ulos messuilta vai mitenköhän tuo toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä olevan enää. Sitten on jotain älyttömiä puolipäivälippuja. Ilmeisesti jos sellaisen ostaa, lentää sitten iltapäivällä ulos messuilta vai mitenköhän tuo toimii?
Siinä onkin työsarkaa vahtia, että miten kauan kukin on ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Ihmettelen.
Jos olisi ilmainen ja ilmaiset ruuat, siellä olisi yleisöennätys.
Jos sinä olet persaukinen, niin ei se tarkoita että muilla ei olisi varaa maksaa. Jokainen saa omilla rahoilla tehdä mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi ilmainen ja ilmaiset ruuat, siellä olisi yleisöennätys.
Ämpärit vielä lähtiessä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet persaukinen, niin ei se tarkoita että muilla ei olisi varaa maksaa. Jokainen saa omilla rahoilla tehdä mitä lystää.
Tietenkin, mutta kyllä hinnannousu on aikamoinen, kun ei saa enää kokoaikalippua.
Mä aattelin mennä Tampereen kirjafestareille mut dekkarilauantai riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä aattelin mennä Tampereen kirjafestareille mut dekkarilauantai riittää mulle.
Onko sielläkin jotkut messut? Siis Tampereella? En ole kuullutkaan. Paljonko liput?
Miksi joku haluaisi mennä 3 päiväksi?
Ihan rahaan katsomatta en mene ollenkaan. Joka vuosi sinne yritetään kosiskella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miksittelet joka hevetin asiaa... moukka
Vierailija kirjoitti:
No yleensä olen ollut kaksi ja puoli päivää jos olen päässyt ajoissa perjantaina töistä. On niin paljon hyvää ohjelmaa ja tapaa tuttuja.
Turku voittaa erikoisemmalla ohjelmalla Hgin 10-7, mutta on hintasyöppö vs Hki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helppo juttuhan tuo on. Puolipäivälippuja aletaan myydä vasta tietyllä kellonlyömällä.
Vierailija kirjoitti:
Älyköt menevät. Hullut todellakaan eivät mene.
Entä hullut älyköt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helppo juttuhan tuo on. Puolipäivälippuja aletaan myydä vasta tietyllä kellonlyömällä.
Mutta sinnehän myydään myös aamupäivälippuja, joilla ei saa olla loppuun asti.
Miksi mennä kirjamessuille, vaikka ilmaiseksi pääsisi? Kirjojahan saa kirjastosta.
Älyköt menevät. Hullut todellakaan eivät mene.