Mikä on tuntipalkkasi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13,84 tunnilta on peruspalkka. Piti tarkistaa tilinauhasta, kun en tuota tuntipalkkaa niin mieti, koska meillä kuukausipalkka. Lisänä myynnistä koostuvat provisiot, puhelinmyyntityötä teen.
Aika hyvin. Itse olen kokki. Olen miettinyt alanvaihtoa laitoshuoltajaksi jos palkka vähän nousisi
Ap
Nousee se. Mulla on perustunti 15,01, peruskk n 2300. Päälle kokemus-, vuoro-, henkkoht ja pilipalilisät (mm työvuoron muutos, 120/kpl). Korona toi paljon porukkaa ravintoloista. -Sairaalahuoltaja
Vierailija kirjoitti:
80-150€ tunti. Psykologi. Pahoittelen, että joku tienaa 10€ pintaan.
Ai verotettavana ansiotulona?
Päätyössä 30 e/h ja teen kokoaikaisesti. Sivutyötä 5-25h/viikko ja tuntipalkka siitä vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Karvan alta 18 e
30 min vai tunti? Paljon maksaa pari tuntia? Onko miten karvainen?
Vierailija kirjoitti:
About 200 eur
Myyt pillua 200€/h.
Vierailija kirjoitti:
Päätyössä 30 e/h ja teen kokoaikaisesti. Sivutyötä 5-25h/viikko ja tuntipalkka siitä vähän enemmän.
Piti laittaa se työ mukaan tähän, re tar di.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä vissiin. Psykologit tienaavat tyypillisesti murto-osan tuosta, tyyliin neljä viisi tonnia kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
About 200 eur
Myyt pillua 200€/h.
Joo, laueta saat kahdesti.
Logistiikka työntekijä. 16,50€/h.
Taidan kouluttautua hoitajaksi niin saan monta sataa paremman palkan kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
About 200 eur
Myyt pillua 200€/h.
Joo, laueta saat kahdesti.
Kuulostaa reilulta, ensimmäinen saattaa aina lähteä vähän varkain
Olen yläkoulun opettaja, joten en tiedä. Meillä ei ole työaikaa. Jonkun opetustunnin eteen saa raataa, toinen menee vähemmällä. Luokanvalvojuus voi olla työläs tai sitten ei, mutta palkka on sama joka tapauksessa. Urakkatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan kouluttautua hoitajaksi niin saan monta sataa paremman palkan kuukaudessa.
Ei kannata. Hoitajat ovat mahdottoman taakan edessä. Kokoaika kireitä ja masentuneita. Nauti elämästä logistiikka työntekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä vissiin. Psykologit tienaavat tyypillisesti murto-osan tuosta, tyyliin neljä viisi tonnia kuussa.
Oletko kuullut yksityisistä toimijoista? Melko tyypilliset liksat vedän. Julkisella eri tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai verotettavana ansiotulona?
Yksityisenä toimijana. Verot maksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Hoitajat ovat mahdottoman taakan edessä. Kokoaika kireitä ja masentuneita. Nauti elämästä logistiikka työntekijänä.
Mä olen nähnyt sivusta mitä se työ on. Mä en ymmärrä miten ne jaksaa.
En omaa tuntipalkkaa olen yrittäjä omistan rakennus ja remontointi firman, työn tekijöitä on 25 . itse nostan palkkaa 1 kuussa tai joskus kerran 3 kuukaudessa riippuu työ tilanteesta. ja kuinka paljon projekteja on käynnissä ja tulossa. Mutta viimeiset 5 vuotta olen nostanut palkkaa vuodessa 100000-150000€ .
Vierailija kirjoitti:
Logistiikka työntekijä, toisen asteen ammatillinen koulutus.
Sairaanhoitaja, AMK tutkinto.
Ehkä siksi ero.