En tahtoisi mennä opiskelemaan
Kommentit (22)
Mieti millaista elämäsi on 10 vuoden päästä, jos olet opiskellut vs. et ole opiskellut.
Vierailija kirjoitti:
Mieti millaista elämäsi on 10 vuoden päästä, jos olet opiskellut vs. et ole opiskellut.
Samaa paskaa se on koska ei opiskelut takaa työtä nykyään
Kyllä jotkut alat ovat varsin turvallisia nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaanhan vessan siivoajiakin.
Olen hakenut mutten päässyt. Ap
Jos otit opintolainaa, niin miltä tuntuu velkaantua? Joudut sitä, sitten maksamaan monta vuotta
Pitkäaikaistyöttömän ja syrjäytyneen yksinäinen elämä odottaa. Onnea matkaan.
Niin. Ei ole pakko mennä sinne. Ellei tutustu ja keksi vapaalla rentoutusta. Sä päätät.
Vierailija kirjoitti:
Jos otit opintolainaa, niin miltä tuntuu velkaantua? Joudut sitä, sitten maksamaan monta vuotta
Ei se ole sen kummempaa kuin asuntolainan maksaminen.
Onneks opiskelu ei ole pakollista :D
Opiskelu kannattaa ja se on toisinaan mukavaakin. Luulen, että et kadu myöhemmin. Tsemppiä!
No käy kokeilemassa ja jos tuntuu ettei ole oma ala niin vaihdat johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sen kummempaa kuin asuntolainan maksaminen.
Jos sulla on asuntolainaakin, niin oot jätti veloissa ja maksat vuosikausia niitä
Vierailija kirjoitti:
Onneks opiskelu ei ole pakollista :D
Mutta vein jo jonkun opiskelupaikan eikä minulla ole muutakaan suuntaa elämässä D:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu kannattaa ja se on toisinaan mukavaakin. Luulen, että et kadu myöhemmin. Tsemppiä!
Opiskelu ei kannata enää todellakaan,pelkkää ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
No käy kokeilemassa ja jos tuntuu ettei ole oma ala niin vaihdat johonkin muuhun.
Onhan se nyt pakko
Voi helvata ehkä otan asenteen, että ei se niin vakavaa ole. Käyn pyörähtämässä siellä.
Tarvitaanhan vessan siivoajiakin.