Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten marsipaani kuuluu kaulita ettei tartu kaulimeen kiinni?

Vierailija
03.04.2007 |

Olen tässä ideoimassa lapsille synttärikakkuja ja tykkäävät kovasti marsipaanista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperin avulla se on helppo kumota kakun päälle.

Vierailija
2/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle yritän väsätä 3-vuotiskakuksi ralliautokakkua. (näköisversiota) ja tytölle Prinsessakakkua.



Eiköhän näillä ohjeilla ainakin jotain saa aikaiseksi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksisitköhän ap jotain muuta vaihtoehdoksi?

Vierailija
4/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vieraat jotka eivät tykkää niin saavat kyllä varmasti kuorittua sen marsipaanin pois.

-ap

Vierailija
5/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja " kaapimisen" sijaan eivät halua ko. kakkua ottaa ollenkaan. Siitä sitten taas tulee pahaa mieltä yhdelle sun toiselle...



nimim. kokemusta omaava ;)

Vierailija
6/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vasta muutettu uuteen paikkaan eikä tunneta täältä ketään. Eikä kyllä muutenkaan tulisi mieleen kysyä jokaiselta vieraalta kakkutoiveita. Joko maistuu tai sitten ei. En viitsi päätäni vaivata muiden makumieltymyksillä.



-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet just sen kakun minkä itse haluat ja mistä synttärisankari tykkää! Vieraat voivat sitten ronkkia pois mitä eivät halua syödä tai ovat kokonaan syömättä. Meidänkin poika tykkää marsipaanista tosi paljon.



Kaulaa huoneenlämpöinen marsipaani kuivalla puhtaalla pöydällä tomusokerin avulla. Rullaa kaulimen ympärille ja nosta kakun päälle. Sopiva paksuus on noin 3-4 mm, marsipaania saa hieman venytettyä kakun päälle ilman repeämisvaaraa.



-kondiittori-

Vierailija
8/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulitse kahden leivinpaperin välissä, tomusokeria ei tarvita. Laita hetkeksi jääkaappiin kun on tarpeeksi ohut. Irtoaa viileänä siististi. Juuri tein marsipaanikakun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tästä lähin lähettää kutsutuille vieraille toivelista etukäteen, että mitä he haluavat tarjottavan?

Kyllä se kuule on niin, että jos tarjottavat ei kelpaa niin se on vieraan oma moka.

Vierailija:


ja " kaapimisen" sijaan eivät halua ko. kakkua ottaa ollenkaan. Siitä sitten taas tulee pahaa mieltä yhdelle sun toiselle...

nimim. kokemusta omaava ;)