Tiedätkö yhtään tosielämän lähti ostamaan tupakkaa -tapausta?
Eli että mies kirjaimellisesti häippäsee kesken perhearjen kuin salama kirkkaalta taivaalta?
Kommentit (27)
Minä tein noin naisena. Mies oli väkivaltainen ja aiheutti aivan mieletöntä haittaa elämääni, joka oli muutoin seesteistä ja nousujohteista. Mies oli myös sossujen ykkössuosikkiasiakas, jotka jäivät raapimaan päätään miehen kanssa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen vakavissani.
Harkitset mitä? Kyse on miekkosista, ei heitä esittävistä naikkosista. 🥱
Tiedän yhden joka lähti Saksaan työmatkalle ja jäi sille tielle. Tapahtui tosin ennen syntymääni.
Äitini miesystävä aikoinaan harrasti vähän lyhyempiä pyrähdyksiä. Ei koskaan ilmoittanut lähtevänsä ulkomaille lomalle, teki salaa matkavaraukset ja kaikki. Äiti teki ainakin yhden katoamisilmoituksenkin miehestä ennen kuin oppi että ei se mitään kadonnut ole. Kerran ihan kirjaimellisesti tämä mies lähti "ostamaan tupakkaa" ja tuli parin viikon päästä takaisin rusketuksen kera :D
Yhden tutun ex-vaimo lähti yhtäkkiä. Ei sentään ilmoittamatta, mutta noin vain kertoi, että muutan toisen miehen luokse, hoida sinä lapset. Oli äijä aika rikki pitkän aikaa.
Meidän naapurin mies lähti kesken remontin rautakauppaan, eikä ikinä palannut. Vaimo jäi vauvan kanssa ihmettelemään. Oli pitkä prosessi että sai asunnon myytyä.
Kun olin olin nuori aikuinen niin isäni muutti mitään sanomatta toiseen kaupunkiin. En siis tiennyt että oli muuttamassa ja mihin muutti. En nähnyt häntä enää koskaan. Heippa vaan sinne jonnekin. Nyt on jo kuollut.
Kyllä.