Onko Hussilla uusi rakas kun ottaa eron selvästi kevyemmin
On ollut viime aikoina varsin hyväntuulinen vastaeronneeksi.
Kommentit (184)
Hussilla on myös meneillään tällä hetkellä niin paljon omia kivoja juttuja ja pariskunnasta muhkeampi palkkapussi + ei varmaan vaikea löytää seuraa sitten kun haluaa. Se varmaan kanssa keventää mieltä.
Ei siihen mitään uutta rakasta tarvitse, jos on vaan tyytyväinen eropäätökseen.
Jannilla on kaikki asiat nyt hyvin, kun pääsi eroon mieslapsesta.
Jannilla on ainakin varaa valita!
Vierailija kirjoitti:
Hussilla on myös meneillään tällä hetkellä niin paljon omia kivoja juttuja ja pariskunnasta muhkeampi palkkapussi + ei varmaan vaikea löytää seuraa sitten kun haluaa. Se varmaan kanssa keventää mieltä.
rikkaita miehiä joilla on elämässä vaarallista on vaikea löytää puolisoksi.
Ei sen jättävän osapuolen tarvitse murehtia.
Vierailija kirjoitti:
hän on 28 ei 18,
Kertoo todellakin siitä, että hän on jo eroa pohtinut etukäteen riittävän kauan.
Tietenkin on. Se uusi (ralli)rakashan oli syy eroon.
Janni on selvästikin ihminen, jolla ei ole tarvetta vuodattaa sisintään kaiken kansan räävittäväksi someen. Kertoo mitä haluaa ja pitää sisimmät tunteet omana tai ihan lähipiirin tietona.
Eli fiksu nainen, joka hallitsee julkisuutta eikä ole sen riepoteltavana.
Nykyihminen luulee, ettei tunteita ole jos niitä ei jatkuvasti vuodata julkisuuteen.
Eipä kummoiselta näyttänyt liittonsakaan, kun yksi on viikkoja purjehtimassa ja toinen muualla huitelemassa.
Siksi toisekseen eipä kiinnosta spekulaatiot. Toivottavasti molemmat löytävät uudet kumppanit. Kertokoot itse kun on jotain kerrottavaa.
Miksi eron jälkeen pitäisi itkeä joka lehdessä, kuten rassukka-Jolle?
Vierailija kirjoitti:
Lasta haluavat pois kuvioista !
Naisilla on AINA joku varalla. Vaikka mies luulisi olevansa unelmasuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Janni on selvästikin ihminen, jolla ei ole tarvetta vuodattaa sisintään kaiken kansan räävittäväksi someen. Kertoo mitä haluaa ja pitää sisimmät tunteet omana tai ihan lähipiirin tietona.
Eli fiksu nainen, joka hallitsee julkisuutta eikä ole sen riepoteltavana.
Nykyihminen luulee, ettei tunteita ole jos niitä ei jatkuvasti vuodata julkisuuteen.
Tämä! Hämmentävän moni ihan aikuinenkin ihminen luulee, että joku ei sure eroa, jos hymyilee somekuvissa eikä avaudu iltapäivälehdille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hän on 28 ei 18,
Eikös hän kolmekymppinen jo ole.
Vierailija kirjoitti:
No, itse ainakaan en tiedä henkilöstä mitään muuta kuin olen lukuisia uutisia nähnyt jossain iltapäivälehtien sivuilla! En ole koskaan kuullut puhuvan esimerkiksi. Minua ei pätkän vertaa kiinnosta julkisuus, enkä taatusti alkaisi tapailemaan jotain henkilöä, joka elää siitä julkisuudesta. Sitten joutuisin itsekin kohta sinne Seiskan sivuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hän on 28 ei 18,
33 vuotta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hän on 28 ei 18,
Hän on 33v
Minäkin olin hyvätuulinen, kun päätin erota.