Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariisi - luteet!?

Vierailija
07.08.2025 |

Hei kaikille, suunnitellaan tässä kaupunkilomaa. Suosittelisitteko hyvää, luteetonta, hotellia - mistä näkyisi Eiffel, ja olisi muutenkin hyvät näkymät.🙏🏼 Radissonin hotellit ovat olleet hyviä mutta näkyisiköhän niistä Eiffel?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ludehommelithan oli venäjämielisten persujen keksimää tarinaa. Älä ota alle tonnin yöltä maksavaa hotellia. Laatu maksaa Euroopassa.

Vierailija
2/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly vastasi näin:

Suositeltuja hotelleja Eiffeltorninäköalalla

Pullman Paris Tour Eiffel

Tämä hotelli sijaitsee vain muutaman askeleen päässä Eiffeltorniista, ja monista sen 400+ huoneesta saa parvekkeen ja suoran näkymän torniin Dreamer at HeartThe Planet D: Adventure Travel BlogWikipedia.

Moderni sisustus, hyvällä palvelulla ja myös ravintola/fitnesspalvelut olemassa.

Hôtel La Comtesse

Tämä V-muotoinen boutique-hotelli 7. arrondissementissa tarjoaa näkymiä Eiffeltorniin näkyvästi lähes jokaisesta huoneesta, ja osa on suoraan tornia vastapäätä TripadvisorDreamer at Heart.

Canopy by Hilton Paris Trocadéro

Uudempaa ja modernimpaa tarjontaa 16. arrondissementissa. Monissa huoneissa suuret ikkunat ja näkymä Eiffeltorniin. Kattoterassi (Eylau Paris Bar) on täydellinen ilta- tai sunsetcocktailpaikka Marie Claire UKparistouristinformation.frDreamer at Heart.

ShangriLa Paris

Ylellinen palace-luokan hotelli upeassa 16. arrondissementissa. Useista huoneista ja sviiteistä avautuvat maksimaaliset näkymät Eiffeltorniin myös iltavaloshowsin ihailuun The WeekWorld In Paris.

Hôtel Marignan ChampsÉlysées

arrondissementissa, ja tietyistä sviiteistä kuten Eiffel Terrace Suite näkee tornin upeasti. Hotellissa on myös wellness-ominaisuuksia, kuten spa ja patio Travelmythmyboutiquehotel.com.

Hôtel San Régis

Tunnelmallinen ja yksityinen hotelli 8. arrondissementissa. Terrace Junior Suites sviitit tarjoavat kauniin näkymän Eiffeltorniin ja Parisin kattojen ylle Travelmyth.

Hyvät budjettivaihtoehdot

Hôtel Le Cercle Tour Eiffel: täysin näkymä, esimerkiksi ylimmän kerroksen huone parvekkeella noin €150250 France Hotel Guide.

Les Jardins DEiffel: viihtyisä sisäpiha- ja Eiffeltorninäkymä, keskihinta noin €284298 The Planet D: Adventure Travel Blog.

Entä Radisson-hotellit ja Eiffeltorni?

Radisson-hotelleilla ei vaikuta olevan tarjontaa, joka korostaisi suoraa Eiffeltorninäköalaa ainakaan suoraan saatavilla olevaa tietoa tai erikoisnäkymäsviitteitä ei löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme La Petit Eiffel -hotellissa. Toimiva ja kiva.

Vierailija
4/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku kivan oloinen hotelli ja tsekkaa Tripadvisorista, että löytyykö hakusanalla bedbug jotain. Ja älä usko tekoälyn ehdotuksiin. Esim. kerran ChatGPT ei tiennyt sanaa kissa vaan tarjosi minulle tekstejä kiisseleistä, se väitti että minä olen työpaikallani päättäjän asemassa vaikka rivityöntekijä olen, ja viimeksi kun kysyi yhdestä lääkkestä, se väitti että se on mielialalääke vaikka etsin oikeasti tietoa kolesterolilääkkeestä.

Vierailija
5/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luriisi - pateet!?

Vierailija
6/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rottia on. Ruostetta myös.

Vierailija
7/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä luteita on tullut mukaan. Ei ole mikään disinfo!

Vierailija
8/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
9/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku kivan oloinen hotelli ja tsekkaa Tripadvisorista, että löytyykö hakusanalla bedbug jotain. Ja älä usko tekoälyn ehdotuksiin. Esim. kerran ChatGPT ei tiennyt sanaa kissa vaan tarjosi minulle tekstejä kiisseleistä, se väitti että minä olen työpaikallani päättäjän asemassa vaikka rivityöntekijä olen, ja viimeksi kun kysyi yhdestä lääkkestä, se väitti että se on mielialalääke vaikka etsin oikeasti tietoa kolesterolilääkkeestä.

Miksi sinä kysyit omasta työpaikastasi tekoälyltä?

Vierailija
10/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkaupunkien hotelleissa on. Pariisi, New York, varmaan Lontoo ja jopa Tokio. Mutta hyvällä tuurilla kalliimmassa riski on pienempi.

Vierailija
11/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sattumaa että jo muinaiset roomalaiset tunsivat Pariisin nimellä Lutetia. 

Vierailija
12/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ludehommelithan oli venäjämielisten persujen keksimää tarinaa. Älä ota alle tonnin yöltä maksavaa hotellia. Laatu maksaa Euroopassa.

Persuhullu! Hae apua. 

Venäjällä on russakoita. Ja Suomessa persut.

Vierailija
13/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota logistisesti hyvä sijainti, mutta luovu Eiffel-näkymästä.

Vierailija
14/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keväällä Le Tsuba-hotellissa 17. kaupunginosassa. Eiffel-tornia ei näkynyt, mutta sinne käveli noin puolessa tunnissa, ja Riemukaari & Champs Elysees oli viiden minuutin kävelymatkan päässä. Ihana hotelli, ei luteita ainakaan tuolloin.

Vierailija
15/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteet taitaa olla Pariisin pienin ongelma nykyään

Vierailija
16/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä Pariisissa viikon, ei tullut luteita. Yövyin itse Notre Damen liepeillä. Tsekkaa tarkasti Eifel tornin läheisyydessä olevien hotellien suositukset. Älä ajattelekaan alle kolmen tähden hotellia. Itse yövyin 4 tähden hotellissa. Siivoavat paremmin.

Pariisi on päivisin edelleen kiva paikka. Iltamyöhään (klo 22 jälkeen) en itse enää kaupungilla liikuskellut. 

Vierailija
17/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly vastasi näin:

Suositeltuja hotelleja Eiffeltorninäköalalla

Pullman Paris Tour Eiffel

Tämä hotelli sijaitsee vain muutaman askeleen päässä Eiffeltorniista, ja monista sen 400+ huoneesta saa parvekkeen ja suoran näkymän torniin Dreamer at HeartThe Planet D: Adventure Travel BlogWikipedia.

Moderni sisustus, hyvällä palvelulla ja myös ravintola/fitnesspalvelut olemassa.

Hôtel La Comtesse

Tämä V-muotoinen boutique-hotelli 7. arrondissementissa tarjoaa näkymiä Eiffeltorniin näkyvästi lähes jokaisesta huoneesta, ja osa on suoraan tornia vastapäätä TripadvisorDreamer at Heart.

Canopy by Hilton Paris Trocadéro

Uudempaa ja modernimpaa tarjontaa 16. arrondissementissa. Monissa huoneissa suuret ikkunat ja näkymä Eiffeltorniin. Kattoterassi (Eylau Paris Bar) on täydellinen ilta- tai sunsetcockta

Entä luteet?

Jokainen voi hotelleja etsiä.

Onko luteita?

Vierailija
18/21 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme keväällä Pariisissa. Majoituspaikassamme ei ollut luteita. Majoitus oli lähellä Riemukaarta. Ei se Eiffel nyt niin erikoinen ole, että se pitäisi väkisillä näkyä hotellilta - nostaa myös hintaa melkoisesti.

Vierailija
19/21 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavia monikultuurisia dystopioita kaikki suur-ja pienemmätkin kaupungit nykyisin.

Minua ei saa kirvelläkään noihin helvetin esikartanoihin ja jotkut vielä maksavat päästääkseen noihin, Käsittämätöntä!

Vierailija
20/21 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka menisit viiden tähden hotelliin kannattaa silti tehdä ludetarkastus ennen asettumista huoneeseen ja matkalta palattua varotoimenpiteet matkatavaroille.