Olen velkahelvetissä
Juuh velkahelvetissä ollaan, olen kokeillut saada apua, toista lainaa että kk erä pienenisi ei mitää apua saa, velkaneuvojalle otettu yhteyttä, pitäs elää tosi köyhästi se on vaikeeta. Olen velkaantunut yli 45 tuhatta ja lyhennän 2 lainaa ja luottokorttia, palkkani ei kovin suuri, juuri minimit lyhennän, mutta kai mä sit meen näin eteenpäin, ainaski mulle jää jotain rahaa ja pärjään, kai ne joskus ne lainat lyhenee? Ei ole lyhentyny varmaa 2 v yhtään, lisää vain tullut.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hiljasta porukkaa näyttää olevan ei taida ketää kiinnostaa
MIksi kiinnostaisi sadas tekemäsi itkuvirsi aiheesta? Sinua on neuvottu sen sata kertaa, mutta mikään neuvo ei kelpaa, joten ryve nyt siinä paskassasi ihan keskenäsi.
NO NIIN ON NEUVOTTU MUT MIKÄÄ TAHO EI VOI AUTTAA SAATANA NYKYÄÄN VAIKKA ON VAKITUINEN TYÖ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi kiinnostaisi sadas tekemäsi itkuvirsi aiheesta? Sinua on neuvottu sen sata kertaa, mutta mikään neuvo ei kelpaa, joten ryve nyt siinä paskassasi ihan keskenäsi.
mee sä hieromaa paskaa keskenää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh on tullut pelattua rahoja tuhansia euroja yli 10 tuhatta.
Hakeudu hoitoon, mikäli mahdollista
Mihin hoitoon?
Vieroitukseen peliriippuvuudesta. Joku syy sinun velkaantumiselle on. Ensin on selvitettävä se syy, sitten vasta velat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NIIN ON NEUVOTTU MUT MIKÄÄ TAHO EI VOI AUTTAA SAATANA NYKYÄÄN VAIKKA ON VAKITUINEN TYÖ
MUTTA EI OLE KOKOPÄIVÄTYÖ! OTA TUNTEJA LISÄÄ!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh on tullut pelattua rahoja tuhansia euroja yli 10 tuhatta.
Hakeudu hoitoon, mikäli mahdollista
Mihin hoitoon?
Vieroitukseen peliriippuvuudesta. Joku syy sinun velkaantumiselle on. Ensin on selvitettävä se syy, sitten vasta velat.
En tarvitse olen lopettanut sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinulle mikään muu kelpaa avuksi kuin LISÄÄ VELKAA, UUTTA VELKAA, ENEMMÄN LAINAA. Se on vaan niin huono ratkaisu, että ei kukaan järkevä voi sellaista apua antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SE EI AUTA MITÄÄ PITÄS TEHDÄ 6 VUOROA VIIKOSSA.. EN TODELLAKAA PILAA TERVEYTTÄNI!!
Myy auto, säästät kuluissa.
Ruokakaupassa säästää eniten, lopeta valmiiden einesten osto ja alkoholi.
Kilpailuta puhelinliittymät ja vakuutukset.
Vaihda asunto halvempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinulle mikään muu kelpaa avuksi kuin LISÄÄ VELKAA, UUTTA VELKAA, ENEMMÄN LAINAA. Se on vaan niin huono ratkaisu, että ei kukaan järkevä voi sellaista apua antaa.
PITÄISI JOTENKIN SAADA 2 LAINAA YHDISTETTYÄ NIIN LAINA LYHENISI NOPEEMMIN.
Vierailija kirjoitti:
Myy auto, säästät kuluissa.
Ruokakaupassa säästää eniten, lopeta valmiiden einesten osto ja alkoholi.
Kilpailuta puhelinliittymät ja vakuutukset.
Vaihda asunto halvempaan.
en luovu autosta, voin vaihtaa halvempaan asuntoon, teen enempi ruokaa vähän säästän. alkoholin lopetan
Mikä tämä kuvitelma oikein on että se velkaneuvoja ikään kuin taikoisi ne velat pois? Eihän se voi tehdä muuta kuin opastaa miten maksaa ne velat niillä käytettävissä olevilla tuloilla. Jotkut luulee että se velkaneuvonta antaisi rahaa tai uutta luottoa, ei anna.
Älkää hyvät ihmiset päästäkö itseänne velkahelvettiin. Se on orjuutta. Olen itse nuorena ollut niin typerä että lukitsin itsekin 30 tonnin kulutusluotto/vippihelvettiin. Pääsin siitä ihan helvetinmoisella työnteolla ja kurinalaisuudella, mutta elämästä meni monta vuotta niiden maksamiseen. Ei enää koskaan.
Nyt kun tilillä on vähän säästöjä ja ei ole velkaa pennin jeniä, tunnen itseni henkisesti vapaaksi. Koska velkahelvetti on käytännössä orjuutta. Älkää tehkö sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä kuvitelma oikein on että se velkaneuvoja ikään kuin taikoisi ne velat pois? Eihän se voi tehdä muuta kuin opastaa miten maksaa ne velat niillä käytettävissä olevilla tuloilla. Jotkut luulee että se velkaneuvonta antaisi rahaa tai uutta luottoa, ei anna.
Älkää hyvät ihmiset päästäkö itseänne velkahelvettiin. Se on orjuutta. Olen itse nuorena ollut niin typerä että lukitsin itsekin 30 tonnin kulutusluotto/vippihelvettiin. Pääsin siitä ihan helvetinmoisella työnteolla ja kurinalaisuudella, mutta elämästä meni monta vuotta niiden maksamiseen. Ei enää koskaan.
Nyt kun tilillä on vähän säästöjä ja ei ole velkaa pennin jeniä, tunnen itseni henkisesti vapaaksi. Koska velkahelvetti on käytännössä orjuutta. Älkää tehkö sitä.
Minä olen nyt samassa tilanteessa, velka ei lyhene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä ulosottoon niin korkojen kerääminen loppuu. Pystyt ehkä joskus maksamaankin sen. Jos ovat jotain korkeakorkoisia lainoja niin eivät ne lyhene ikinä muuten, jos maksat vain minimit.
Niin mut ulosotto on vain ongelmia lisää, mieluite teen vakitöitä vuosia ja makselen sit minimit kun pistän ulosottoon.
Mitä ne ongelmat olisivat? Pelkäät, että omaisuuttasi ulosmitataan. Miksi et sitten itse myy omaisuuttasi ja maksa sillä velkaa?
Ulosotossa sinulle jäisi joka kuukausi suojaosuutena vähintään n. 1000€+puolet sen ylittävästä osasta. Paljonko sinulla nyt jää? Voisit saada vuosittain pari vapaakuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä ulosottoon niin korkojen kerääminen loppuu. Pystyt ehkä joskus maksamaankin sen. Jos ovat jotain korkeakorkoisia lainoja niin eivät ne lyhene ikinä muuten, jos maksat vain minimit.
Niin mut ulosotto on vain ongelmia lisää, mieluite teen vakitöitä vuosia ja makselen sit minimit kun pistän ulosottoon.
Mitä ne ongelmat olisivat? Pelkäät, että omaisuuttasi ulosmitataan. Miksi et sitten itse myy omaisuuttasi ja maksa sillä velkaa?
Ulosotossa sinulle jäisi joka kuukausi suojaosuutena vähintään n. 1000€+puolet sen ylittävästä osasta. Paljonko sinulla nyt jää? Voisit saada vuosittain pari vapaakuukautta.
Joo mutta ei missään nimes ulosottoon elän vaikka palkallani ja istun kotona monta kk putkeen. en käy missää.. ulosotto vain pahentaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lyhennän 730 € kk vuokra 700 e muut menot 80 € .. bensa ja ruoka 230 €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SE EI AUTA MITÄÄ PITÄS TEHDÄ 6 VUOROA VIIKOSSA.. EN TODELLAKAA PILAA TERVEYTTÄNI!!
MUTTA VIINAA VOIT KYLLÄ JUODA JATKUVASTI, SEHÄN EI PILAA TERVEYTTÄSI EIKÄ MAKSAKAAN YHTÄÄN MITÄÄN, EIKS NIIN????????
Mene töihin!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt samassa tilanteessa, velka ei lyhene.
Lyhenee se kun alat tekemään uhrauksia. Eli jos käteen jää vuokran jälkeen vaikka 1000 euroa, lyhennät velkaa 700 euroa ja 300 pidät ruokiin. Jne. Kyse on vähän luin laihdutuksessa: jos paino ei tipu, syöt liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUTTA VIINAA VOIT KYLLÄ JUODA JATKUVASTI, SEHÄN EI PILAA TERVEYTTÄSI EIKÄ MAKSAKAAN YHTÄÄ
EN JUO MITÄÄ VIINAA JA KYLLÄ ALKOHOLIIN MENNY RAHAA, ONNEKS SE VÄHENTYY