Ihmisillä pitkät housut ja takit päällä pk-seudulla
Kommentit (29)
Jep. :D
Kävin eilen pihalla moikkaamassa tätiäni t-paita päällä, ja hän (72 v nainen) oli melkein shokissa kun mulla oli t-paita päällä. Takki päälle heti! Ei saa kylmettyä! Apua, nyt kyllä jäädyt!
Ulkolämpötila oli 15 astetta.
Ulkona on nyt 12 C. Laittaisin takin kyllä. Sitähän ei tarvitse laittaa iltapäivällä päälle. Onko helle jotenkin pehmittänyt aivosi, kun näin hölmöjä kommentoit heti aamusta?
No eilen illalla oli kohtalaisen vilpoista jo kun keikalta tultiin, hemmetinmoinen tuuli ja vain 17C
Minulla on pitkät housut kovimmalla helteelläkin, kuka hullu nahkaansa haluaa polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät housut kovimmalla helteelläkin, kuka hullu nahkaansa haluaa polttaa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmetellään miksi Suomessa ihmiset kärsivät D-vitamiinin puutostilasta jopa kesällä. Aurinko näkyy kolmisen kuukautta vuodessa mutta ihoon se ei saa koskea ettei vaan tule syöpää. :D
Kyllä on taas murheet kärttyisellä vanhalla piialla. Mutta se suotakoon kun ei elämässä muuta ole.
Tuollaisia avauksia tulee kun pitkään elää puutteessa.
Helsingissä on mt- päivystys 24/7 jos et selviä järkytyksestä.
Tampereella on kyllä pärjännyt polvihousuilla ja t-paidalla. Edellyttää tietty että ei notku baareissa yömyöhään.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on kyllä pärjännyt polvihousuilla ja t-paidalla. Edellyttää tietty että ei notku baareissa yömyöhään.
Eikö nääs sielläkään saa olla pitkiä housuja?
Näihin aikoihin monet kaivavat pipot ja käsineet esiin. Niitä käytetään loppukesästä, jos aurinko menee pilveen vaikka olisi yli 20 astetta lämmintä. Toisaalta keväällä pukeudutaan auringonpaisteessa sortseihin ja t-paitoihin, vaikka lämpötila jäisi kymmenen asteen tienoille.
Syksy on tulossa. Kesäretkut saa jäädä kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nääs sielläkään saa olla pitkiä housuja?
Nääs saa muttei tartte.
Ja se häiritsee sinua, koska... ?
No nii oli meilläkin eilen Härmäs 😎