Heräät huomenna terveenä 26v, mitä teet?
Kommentit (73)
En varmaan haluaisi herätä neljää vuotta vanhempana
N22
Lopettaisin opiskelun välittömästi
Wau. En ollut terve 26-vuotiaana, mutta pystyin vielä jotenkuten pärjäämään töissä.
Terveenä menisin riemusta kiljuen töihin ja iloitsen uudesta mahdollisuudesta normaaliin elämään.
En tiedä, haluaisinko olla enää 26-vuotias. Olin vissiin niin nuoren näköinen, että moni luuli alaikäiseksikin. Ei sellainen itsetuntoa nostata, ainakaan miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin nytkin. Syön, selaan nettiä, katson tv:tä, kuuntelen musiikkia, luen kirjoja ja lehtiä, käyn kaupassa, nukun. Tällä tyylillä olen elänyt koko aikuisikäni eli 48 vuotta. Netti tuli tosin vasta 2002.
Miksi vasta?
Ostin silloin ensimmäisen tietokoneeni.
Lepäisin pari päivää, katsoisin leffoja, lukisin, tekisin käsitöitä ja sitten haluaisin palata takaisin nykyiseen ikään ja perheeni pariin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin nytkin. Syön, selaan nettiä, katson tv:tä, kuuntelen musiikkia, luen kirjoja ja lehtiä, käyn kaupassa, nukun. Tällä tyylillä olen elänyt koko aikuisikäni eli 48 vuotta. Netti tuli tosin vasta 2002.
Miksi vasta?
Vain 25 vuotta muiden jälkeen?
2012 joten ei pysty muuttamaan isoimpia virheitä mitkä tapahtui jo aiemmin mutta pystyy tuossa muuttamaan kurssia sen verran etten päädy nykyiseen katastrofi tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta?
Mitä sitten vaikka olisin laittanut vasta 2025? Hyvin olen ehtinyt tietokoneen orjaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta?
Mitä sitten vaikka olisin laittanut vasta 2025? Hyvin olen ehtinyt tietokoneen orjaksi!
Eli et vain osaa. Ehkä olisi kannattanut hommata aiemmin niin et olisi orja.
Odotan esikoistani ja huomaan mahan hieman jo pyöristyneen. Silittelen mahaa ja juttelen pienokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta?
Eli et vain osaa. Ehkä olisi kannattanut hommata aiemmin niin et olisi orja.
El jumankauta! Täällähän piti herätä 26 vuotiaana ja miettiä mitä tekee. Niin sinä kehtaat tulla päätä aukomaan! Oletko oikeasti alle 26v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta?
Sivusta:
Lol, isäni hankki ensimmäisen nettiliittymänsä 2001, äitini vasta 2006. Molemmilla oli kyllä pöytäkoneet olohuoneen nurkassa pölyä keräämässä jo jostain ysäriltä, mutta moni peruspulliainen tuohon aikaan käytti nettiä ja konetta ylipäätään lähinnä työpaikalla ja joskus satunnaisesti kirjastossa.
Tuo kysymys kuulostaa yhtä hassulta kuin "miksi hankit älypuhelimen vasta v. 2010?", tai sähköauton 2020.
Vastaisin työpaikkani neitosten Liisan ja Virpin flirttiin todella voimakkaasti, ostaisin kukkia ja veisin kotiini ja nussisin, vuoropäivinä kumpaakin. Parempipilluisesta kosisin vaimon.
Olisin tod innoissanni saadessani jälkiviisaana uuden mahdollisuuden erilaisten valintojen tekemiseen. En tuhlaisi samalla lailla aikaa, valitsisin ihan eri uratien, josta pääsisin tekemään rahaa. Menisin heti enkä 20 v myöhemmin pl.leikkaukseen. Nauttisin kaikesta. Selättäisin arkuuteni. Kirjoittaisin ohessa kirjoja. Laulaisin karaokessa ja saisin levytysdiilin. Maalaisin ja minusta tulisi kaikkien taidealojen osaaja. :D Nelikymppisenä minulla olisi paljon rahaa ja voisin tehdä mitä vaan, alkaisin siis tekemään hyväntekeväisyyttä. 100-vuotiaana sanoisin "olen valmis", sitten Taivas sanoisi "tervetuloa".
Eroan välittömästi silloisesta miehestä.
Hoksaan, että naiset itseasiassa kiinnostaa enemmän.
Pidän huolen etten menetä suurta rakkauttani. Tapasimme kun olin 26v.
Yhä elämässäni 39v jälkeenkin mutta ei puolisona
26 vuotiaanan sairastuin vakavaan masennukseen, jonka vuoksi edelleen näin 12 vuotta myöhemmin kärsin.
Mitä tekisin? No olen 90% varma, että pystyisin pelastamaan avioliittoni, perheeni, talouteni ja mielenterveyteni.
Tämä on kyllä erikoista kun netti tuli meille jo 80-luvulla BBS:nä ja HTML sivut 90-luvulla.
Enkä ole vasta kuin 43