Heräät huomenna terveenä 26v, mitä teet?
Kommentit (73)
Onko kuluva vuosi siis sama, jolloin olin 26 vai tämä nykyinen 2025?
Jos olisin palannut ajassa takaisin vuoteen 1997, lähtisin etsimään naista, jonka kohtasin vasta parikymmentä vuotta myöhemmin. Jos tämä päivä, hakisin kaupasta - hakisin huomenna kaupasta 0,7 litran vodkan, pari ginger beer pulloa ja kolme litraa colaa. Mikään ei muuttuisi jälkimmäisessä tapauksessa.
Olin 26 kun korona-aika alkoi, eli en varmaan saakeli mitään. :D Istuisin kotona koneella perse homeessa kuten silloinkin.
Mutta jos heräisinkin 26-vuotiaana tähän vuoteen 2025, niin seuraava kysymys olisikin, olenko terve fyysisesti vaiko myös esim. mielenterveydellisesti (mitä en siis ole koskaan ollut, vähiten ehkä tuolloin +/- 25v).
Pitäisin huolta terveydestäni ja painostani. Lopettaisin alkoholinkäytön.
Lähden heti perjantai iltana baariin bailaamaan aina pilkkuun asti kuten nuorempana aina oli tapana :D Ja lauantaina herään virkeänä ilman sitä tolkuttoman jäätävää krapulaa mikä nykyisin iskee jo pienemmästäkin määrästä juomia.
Lähden juomaan viinaa niinkuin silloin kun olin todellisuudessa 26 v.
Tsekkaan muuttuiko tilin saldokin ja sijoitusten arvot vai vain ikä....
Lähtisin pitkälle pyörälenkille ja rakastelisin pitkään puolisoni kanssa.
Nyt jo lähempänä seitsemääkymmentä....
Iloitsen terveydestäni ja alan heti tehdä kaikkia niitä kivoja asioita, joita en nyt sairaana pysty. Tai ehkä mulla menisi sormi suuhun, kun olisi niin monta, joista valita.
Sen jälkeen treenaisin omalta alaltani sopivat taidot kuntoon ja laittaisin innostuneita työhakemuksia.
Käyn juoksemassa, kun polvet ovat jälleen ehjät. Illalla valvon myöhään, kun se ei tee seuraavan päivän heräämisestä yhtä ikävää kuin nyt. Hankin ekan lapsen 10 vuotta aiemmin kuin hankin oikeasti, koska tiedän sittenkin pärjääväni lapsiarjessa.
Estän työkaverin itsemurhan jos mahdollista. Jos siis palaan vuoteen jolloin olin 26.
Menisin meditoimaan vesiputouksen alle rukousasentoon ja nostaisin toisen jalan ylös merkiksi että olen kova jätkä.
Samaa kuin nytkin. Syön, selaan nettiä, katson tv:tä, kuuntelen musiikkia, luen kirjoja ja lehtiä, käyn kaupassa, nukun. Tällä tyylillä olen elänyt koko aikuisikäni eli 48 vuotta. Netti tuli tosin vasta 2002.
En mene naimisiin nykyisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin nytkin. Syön, selaan nettiä, katson tv:tä, kuuntelen musiikkia, luen kirjoja ja lehtiä, käyn kaupassa, nukun. Tällä tyylillä olen elänyt koko aikuisikäni eli 48 vuotta. Netti tuli tosin vasta 2002.
Miksi vasta?
Panen kaikkea mikä liikkuu kuten tein 20 vuotta sitten. Iloitsen ettei minulla ole lapsia.
Katsoisin yhden "kortin" joka jäi katsomatta silloin ihan pelkuruuttani.
Suren nuorena alkanutta kaljuuntumistani, elämä on ohi.
Omg! Lähden opiskelemaan ammatin. Lopetan siivoustyöt.
Tekisin samat valinnat uudelleen, mitä tein tuon ikäisenä ysärillä. Tein silloin hyviä valintoja. Sain hyvän työpaikan, ostin hyvän ensiasunnon, suunnittelin ulkomaille muuttoa ja elin vilkasta seuraelämää.