Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta ELIXIA-kuntokeskusken lastenhoidosta?

03.04.2007 |

Tekisi mieli aloittaa Elixiassa käyminen. Nettisivuilla luki, että sieltä saisi treenin ajaksi lastenhoitoa, onko kellään kokemusta siitä? Ja kuinka paljon maksaa lastenhoito?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun kävin, oli lastenhoito ilmaista. Meidän lapset viihtyi siellä lapsiparkissa hyvin, tosin 8 kk vauvan jättäminen sinne hiukan arvelutti, mutta kun nukkui yleensä tai sitten söi pulloa ja isosisko oli mukana , niin meni hyvin! Musta se oli kyllä laadukasta, hoitajat oli fiksuja ja vastuullisia. Välillä siellä oli vähän liikaa lapsia.

Vierailija
2/3 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsiväylän Elixiassa. Tammikuussa oli monta kertaa niin ette lapsi päässyt parkkiin mutta nyt viimeaikoina on mahtunut hyvin. Hoitajat on tosi hyviä ja hoito kuuluu jäsenyyden hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli länsi-väylä Elixiassa olen käynyt tutustumassa, niin että oltiin n. 40 min molemmat siellä pari kk sitten.

Siellä oli 10-15 lasta kerralla ja 2-3 hoitajaa.

Opiskelijatyttöjä. Välillä oli 3 alle 6kk (tai siinä paikkeilla)

ikäistä ja muutkin olivat aika pieniä ehkä muutama jotka osas jo

puhua. Videot oli koko ajan päällä aika kovalla ja leluja oli

mielestäni yllättävän vähän. Varmaan kymmenesosa tai vähemmän siitä mitä meillä kotona (ja meillä on ihan normaali määrä yhdelle

lapselle). Vähän tuli tämän johdosta riitaa leluista.

Melu oli kova, hoitajia yhteensä 12 eli ei sama tyttö joka kerta. Yksi hoitaja kolmesta vaikutti hyvältä, ne kaks ei vakuuttanut. Aamupäivisin on pienempiä vähemmän ja iltapäivisin sitten isompia ja niitä on enemmän. Viikonloppuisin on ihan täyttä eli varmaan sekä pienet että isot paikalla.

Varmaan reipas lapsi pärjää, mutta paljon siellä oli itkuakin. Itse en pystynyt allekirjoitaamaan paperia, että olen itse vastuussa lapsesta täysin vaikka en olekaan paikalla.

beccy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi